Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #2661 Del Skrevet 15. august 2008 God helg kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2662 Del Skrevet 15. august 2008 Du må ta det med ro, snuppa! Ja, jeg må visst det... God helg kiwii Takk takk,Rekis! **** Har så vooondt i ryggen! Det bare må bli bedre sånn at jeg kommer meg på jobb før jeg starter permisjonen. Vil ikke være ferdig på jobb nå! Har vært på besøk til venninne I i dag. Blir fort sliten(=svimmel,kaldsvetter, føler jeg kommer til å besvime), så det var godt å komme hjem og sette seg i sofaen. Spiste akkurat, men føler meg fremdeles skrubbsulten. (tror det kommer av at jeg leste oppskriften på middagsmuffins i Reka sin dagbok) Skal legge meg ned å slappe av helt til S kommer hjem fra jobb nå. I kveld vet jeg ikke helt hva vi skal finne på. Blir vel mest avslapning for min del iallefall. kiwii - 33+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. august 2008 #2663 Del Skrevet 15. august 2008 Middagsmuffins? Oppskrift her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 15. august 2008 Forfatter #2664 Del Skrevet 15. august 2008 Oppskrift stjelt fra Reka sin dagbok: Middagsmuffins 250 g hvetemel 2 ts bakepulver 1 ts løkpulver 1 ts salt 1 ts paprikapulver 4 egg 3 dl creme fraiche 200 g revet ost 100 g kokt skinke hakket purre Alt blandes sammen og legges i store muffinsformer, stekes deretter på 170 grader på nedesrte rille i ca. 20-30 minutter. (Tiden må sees litt ann, de skal bli gylne). Er gode sammen med supper og salater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. august 2008 #2665 Del Skrevet 15. august 2008 TAKK!! De må jeg prøve en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. august 2008 #2666 Del Skrevet 16. august 2008 Ikke gjør som Janne og ta for lite ost, skinke, purre, fordi da blir det for mye deig slik at de ikke blir sånn som de skal (for de skal ikke være råe i midten! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. august 2008 #2667 Del Skrevet 16. august 2008 Ta vare på deg selv... Blodtrykksfall er ikke no særlig behagelig, skjønner godt at du synes det er ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2668 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) TAKK!! De må jeg prøve en gang De ser kjempegode ut. Lurer på om jeg skal lage de i dag eller i morgen jeg. Ikke gjør som Janne og ta for lite ost, skinke, purre, fordi da blir det for mye deig slik at de ikke blir sånn som de skal (for de skal ikke være råe i midten! ) Skal prøve å huske på det. Ta vare på deg selv... Blodtrykksfall er ikke no særlig behagelig, skjønner godt at du synes det er ekkelt. Ja, det er kjempeekkelt. Må prøve å ta det litt med ro, så jeg ikke opplever det så ofte som jeg har gjort i det siste. ***** Ryggen er ikke noe bedre, så jeg er glad jeg fikk sykemelding. Håper bare det blir bedre i løpet av noen dager, for nå er det 3,5 uker til jeg går ut i permisjon, og jeg vil gjerne jobbe litt før den tid. Bortsett fra ryggen, så er formen fin. Tror magen han sunket litt den siste uken. Det ser sånn ut, og så er det ikke så tungt å puste lenger. Sparkene føler annerledes også. Vet ikke om det er fordi babyen har blitt mye større eller om det er fordi h*n har snudd seg. H*n har ligget med hodet nede hele tiden og nå føles magen litt annerledes. Sparkene har blitt mye kraftigere de siste par ukene. Det er ikke så mye spark lenger, det er mere glidende bevegelser. Nesten litt ekkelt av og til. Ellers ikke så mye som skjer her. Jeg er alene hjemme noen dager og savner S allerede. Sånn hadde jeg det aldri med eks. Da syntes jeg det var godt når han reiste bort. Jeg er så vant til at S er her hele tiden, så da jeg sto opp i dag var jeg skikkelig trist for at jeg var alene. Er litt småtrist ennå også, men prøver å skjerpe meg. Kan jo ikke være så avhengig av han. Skal prøve å kose meg mens han er borte. I kveld tenkte jeg å lage pizza og se en film. kiwii - 33+6 Endret 17. august 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. august 2008 #2669 Del Skrevet 17. august 2008 Håper ryggen din blir bedre! Hva sa legen da, var det ikke noe å gjøre med det...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 17. august 2008 #2670 Del Skrevet 17. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2671 Del Skrevet 17. august 2008 Håper ryggen din blir bedre! Hva sa legen da, var det ikke noe å gjøre med det...? Må bare vente å se om det går over ja. Det gjør det nok, men det tar sikkert litt tid. **** Har endel kynnere nå. Ikke vonde, men litt ubehagelig. Blir tungt å puste når de kommer. Nå skal jeg kjøre en liten tur. Skal innom K og hente noe, og så skal jeg på butikken å handle inn til pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. august 2008 #2672 Del Skrevet 17. august 2008 Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2673 Del Skrevet 17. august 2008 Kos deg Det skal jeg gjøre Pizzaen står i ovnen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. august 2008 #2674 Del Skrevet 17. august 2008 Skal kanskje en tur til nabobyen din om ikke så lenge. Lyst til å treffe meg og lille M hvsi det passer? Kan ikke si det for sikkert men blir muligens med sambo på jobbegreier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2675 Del Skrevet 17. august 2008 Jaa, det hadde vært veldig,veldig koselig! :-D Når da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. august 2008 #2676 Del Skrevet 18. august 2008 God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2677 Del Skrevet 18. august 2008 God mandag! Takk **** Uff, for en natt! La meg i 1 tiden etter å ha sett en film. Lå og leste en times tid før jeg slukket lyset. Hadde hatt hodepine hele kvelden, men det ble plutselig mye verre.Sovnet etter en stund, men i halv 5 tiden våknet jeg og følte meg helt elendig. Sykt vondt i hodet, svimmel og uvel. Og veldig,veldig tørst. Sto opp og drakk et stort glass saft og litt vann. La meg i senga med hodet høyt og prøvde å slappe av. Følte meg skikkelig dårlig, og ble ganske redd. Typisk at sånn skjer når jeg er alene. Hadde lyst å ringe S, men tenkte det ikke var vits å uroe han når han er så langt borte. Vurderte å ringe mamma eller pappa for å få de til å komme over, men fant ut at det var litt drøyt klokken halv 5 på natten. Må ha sovnet tilslutt, men våknet flere ganger i løpet av morgenen. Sist jeg så på klokka så var den halv 8, og etter det sov jeg godt i noen timer. Når jeg sto opp halv 1 tiden så var hodepinen borte og jeg følte meg mye bedre. Nå sitter jeg og slapper av med min vonde rygg. S ringte for en liten stund siden. Godt å høre stemmen hans Lurer på om jeg skal ta meg en liten tur i byen og shoppe litt jeg. Og kanskje besøke mamsen senere i dag. kiwii - 34+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. august 2008 #2678 Del Skrevet 18. august 2008 Uff Det hørtes ikke noe ålreit ut Kiwii Men håper du er bedre nå Ble det byen og mamsen eller? :juhu: :juhu: for 34 uker! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. august 2008 #2679 Del Skrevet 18. august 2008 Håper hodepinen din har holdt seg borte og at formen er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2680 Del Skrevet 18. august 2008 Reka & Annie. Ble det byen og mamsen eller? Jepp **** Ble litt shopping i dag. Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke kjøpe mere klær til babyen, for nå har vi så mye og så kommer vi sikkert til å få masse etter fødselen også. Men jeg klarte ikke la være når jeg var i byen i dag. Fant så mye fiiint! Og så kjøpte jeg lammeskinn,amme-bh og 2 kjoler til meg selv. Nå er jeg sliten, så lurer på om jeg skal legge meg snart. Full action i magen. H*n har blitt mye mere aktiv om natten nå. Strever med å sove innimellom for h*n sparker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå