Skravla Skrevet 21. juli 2008 #2501 Del Skrevet 21. juli 2008 Etter "press" fra en søt kg-dame skal jeg ordne tippeliste. Så kom igjen og tipp! Termin er 2. oktober. Tipper 7. oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #2502 Del Skrevet 21. juli 2008 Tippeliste Skravla - 7 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. juli 2008 #2503 Del Skrevet 21. juli 2008 Tipper 4.okt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juli 2008 #2504 Del Skrevet 21. juli 2008 3 oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #2505 Del Skrevet 21. juli 2008 Tippeliste Reka - 3. oktober Skravla - 7. oktober Loevinna - 4. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #2506 Del Skrevet 21. juli 2008 Gikk ned til byen i dag. Handlet babyklær (igjen...) Tror vi begynner å få nok nå. Har mye i både størrelse 50 og 56 + endel i 62. Kjøpte litt kule klær i større størrelser da vi var på ferie. Skal vaske alt og legge det i kommoden på barnerommet snart Etter middagen har formen vært ganske dårlig. Føler meg oppblåst og ekkel. Kjennes ut som om alle innvollene mine skvises sammen inni meg. Har mest lyst til å ligge rett ut på sofaen, men er redd for og sovne. Får heller legge oss tidlig i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #2507 Del Skrevet 22. juli 2008 Nok en rolig feriedag. Har ingen planer bortsett fra å vaske litt klær,rydde litt og slappe av. Skal på middag til foreldrene til S i ettermiddag. Veldig aktiv baby i magen i dag. Nesten så det blir ubehagelig av og til. Blir litt uvel faktisk... Men det er jo helt fantastisk å kjenne babyen røre på seg da kiwii - 30+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #2508 Del Skrevet 22. juli 2008 Har ikke gjort en dritt i dag. Har ikke kommet meg i dusjen engang ennå. Ordne meg nå, så kommer S og plukker meg opp. Vi skal i byen en tur før vi drar på middagsbesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 22. juli 2008 #2509 Del Skrevet 22. juli 2008 30. september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #2510 Del Skrevet 22. juli 2008 Tippeliste Maneo - 30. september Reka - 3. oktober Skravla - 7. oktober Loevinna - 4. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 #2511 Del Skrevet 22. juli 2008 4.okt kommer før 7.okt..... .sjenert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. juli 2008 #2512 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg tipper 10 oktober. Og at det blir en gutt (eller vet dere hva det blir?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2513 Del Skrevet 23. juli 2008 4.okt kommer før 7.okt..... .sjenert: Ooops Jeg tipper 10 oktober. Og at det blir en gutt (eller vet dere hva det blir?) Vi vet ikke hva det blir nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2514 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Tippeliste Maneo - 30. september Reka - 3. oktober Loevinna - 4. oktober Skravla - 7. oktober, gutt Annie - 10. oktober, gutt Endret 23. juli 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. juli 2008 #2515 Del Skrevet 23. juli 2008 Tipper også gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2516 Del Skrevet 23. juli 2008 Våknet tidlig i dag, og ble liggende å høre på musikk på mp3-spilleren. Sanger fra den tiden jeg møtte S, de første gangene jeg var hjemme hos han. Hver kveld når vi la oss,så hørte vi på musikk. Minnene strømmer på når jeg hører de samme sangene nå. Mest gode minner, men det er litt vondt å tenke på også. Alt styret med eks, usikkerheten om jeg skulle gå inn i et nytt forhold, hva folk ville si. Jeg er så glad for at ting er blitt som de er blitt. Har ikke angret en eneste dag på det valget jeg tok den gangen. Har hatt mye dårlig samvittighet, og det får jeg av og til fremdeles når jeg tenker på eks. Den vonde følelsen slår meg helt ut av og til. Hvordan kunne jeg oppføre meg sånn mot han? Lurer på hvordan han har det nå. Det går helt sikkert bra med han, men tenker han ofte på oss og det vi hadde sammen? Savner han meg eller er han bare glad for å være kvitt meg? Drømte om eks i natt. Samme drømmen som jeg har drømt minst 100 ganger før. At jeg har ombestemt meg og blitt sammen med eks igjen. Han er glad og lykkelig, men jeg vil bare tilbake til S. Hele drømmen handler om den vonde følelsen jeg får når jeg vet jeg må såre eks igjen. Det er helt jævlig, men jeg får igjen bekreftet at jeg har valgt rett når jeg valgte S. Kan ikke beskrive den vonde følelsen jeg våkner med når jeg tror jeg ikke er sammen med han lengre. Og for en lettelse når jeg oppdager at det bare var en drøm, og at verdens fineste ligger ved siden av meg i sengen Dagens planer: -henge opp klærne i maskina -dusje -gå ned i byen -handle middag -lage middag til S kommer hjem -besøke mamsen kiwii - 30+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2517 Del Skrevet 23. juli 2008 Har dusjet og ordnet meg, og er klar til å gå ut en tur. Alle klærne er så ubahagelige.Strammer og klemmer og sklir ned. Humøret blir dårlig hver gang jeg skal ut. Har mest lyst til å gå i tight og kjole/tunika hele tiden, men været er så dårlig.Dessuten har jeg ingen jakker å ha på meg. Men så synes jeg magen min er fin også..... Selv om jeg føler meg som en flodhest, så ser jeg jo at jeg ikke er det. Nå stikker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2518 Del Skrevet 23. juli 2008 Tror jeg skal legge meg tidlig i kveld :søvn: Oppblåst og ekkel og har bare lyst til å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. juli 2008 #2519 Del Skrevet 23. juli 2008 Slike drømmer har jeg fortsatt Det er helt jævlig. Og nå har jo jeg og T vært sammen i 7,5 år. Enda så kommer disse drømmene der jeg drømmer at jeg går tilbake til eksen... Drømmer er det vel heller ikke. Mere mareritt! *grøss* Jeg tipper jente den 2. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. juli 2008 #2520 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg vil slenge på at jeg tipper jente! Sånne drømmer er ikke noe ålreite, jeg har jo ikke de samme minnene som deg, men har ofte drømmer om min eks og de er ikke ålreite.. Men det er da det er så bra at det er jo nettopp bare det de er, drømmer, ikke noe mer Sov godt kiwiimor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå