Impala Skrevet 9. juli 2008 #2461 Del Skrevet 9. juli 2008 Håper alt står bare bra til med deg og babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #2462 Del Skrevet 9. juli 2008 Regner med at ferien har startet og at du koser deg massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 #2463 Del Skrevet 9. juli 2008 Håper du storkoser deg på ferie, og får slappet mye av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2008 #2464 Del Skrevet 9. juli 2008 HAr du reist på ferie?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #2465 Del Skrevet 9. juli 2008 Annie skrev: HAr du reist på ferie?? :klø: Hun reiste vel i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 #2466 Del Skrevet 9. juli 2008 Var det noe DU ikke hadde fått med deg Annie!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2008 #2467 Del Skrevet 9. juli 2008 Får tydeligvis ikke med meg alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #2468 Del Skrevet 9. juli 2008 Loevinna skrev: Var det noe DU ikke hadde fått med deg Annie!?! Flere som har hemmeligheter for Annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. juli 2008 #2469 Del Skrevet 9. juli 2008 Annie skrev: Får tydeligvis ikke med meg alt... Jeg vet hvor hun er også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. juli 2008 #2470 Del Skrevet 9. juli 2008 Skravla skrev: Jeg vet hvor hun er også jeg. Det vet jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 #2471 Del Skrevet 9. juli 2008 Det vet jo jeg også det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 10. juli 2008 #2472 Del Skrevet 10. juli 2008 Håper du koser deg i ferien, og at knøttet trives i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 12. juli 2008 #2473 Del Skrevet 12. juli 2008 Håper du og dine har det bra i ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #2474 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei hei alle sammen! Så koselig at dere har holdt liv i dagboken min mens jeg har vært borte. Kom hjem i går kveld. Har hatt en helt herlig ferie sammen med S. Alt er bra med meg, og lillegull i magen er veldig,veldig aktiv. Nå skal jeg ut en tur, men skriver mere senere. kiwii - som ikke husker hvor mange uker hun er på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. juli 2008 #2475 Del Skrevet 19. juli 2008 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #2476 Del Skrevet 19. juli 2008 Takk for det, Ella :bukke: Egentlig ganske deilig å være hjemme igjen, selv om vi har hatt det knallbra på tur. Godt å sove i egen seng, og å slippe å ha alle tingene mine i en koffert. Det var så fint å reise med S. Ingen krangling, bare masse herlig kjæresterier Vi har gått rundt og sett oss omkring i fine byer, shoppet, spist på resturant hver dag, spist masse is. Har handlet mye til babyen. Barnerommet er ferdig oppusset, så nå kan vi bare fylle på med møbler,leker og klær. Det blir så fiint. Bare 2,5 mnd igjen nå. Tiden har gått så alt for fort. Det er helt fantastisk å være gravid når jeg er i så fin form. Har ikke lagt på meg noe(bortsett fra magen selvsagt), så jeg føler meg ikke tung og diger. Hormonene svinger veldig innimellom, noe S har fått merket det godt i ferien. Spesielt noen dager tidlig denne uka, da var jeg helt rar. Gråt for alt mulig, følte meg feit,ekkel og stygg. Hver gang vi skulle ut å spise så var det grining for at jeg ikke følte meg fin i noen klær. Men S er bare god som alltid. Fikk meg til å føle meg som verdens fineste. Ellers har jeg hatt vondt i bekkenet, men det er vel ikke så rart etter alle timene vi har vandret rundt i gatene. Lillegull har vært veldig aktiv hele ferien, så jeg og S har hatt mye underholding med å se på at hele magen min rører på seg. Det er helt utrolig at det går an. Det lever faktisk et menneske inni meg. Tenk at om 2-3 mnd så er vi mamma og pappa! Det er så uvirkelig, jeg klarer rett og slett ikke å skjønne at det er sant. Tror S føler at det er mere virkelig nå som han kan kjenne og se spark. Han har sikkert følt seg litt utenfor tidligere, ikke helt visst hvordan han skulle engasjere seg. Nå snakker han mye om hvor mye han gleder seg, hva vi skal gjøre når babyen kommer osv. Han var så ivrig og søt når vi var og kjøpte babyklær. I dag når vi skulle på byen og jeg gråt for at jeg ikke syntes jeg var noe fin i det jeg hadde på meg, så sa han at jeg var verdens fineste og at han var så stolt av å gå sammen med meg sånn at alle kunne se den fine,lille magen min. Han er verdens beste kjæreste. Må bare skrive ned alle sånne koselige ting som jeg kommer på. Har som sagt handlet mye til babyen, men det er fremdeles endel som mangler. Skal skrive ned liste og finne ut hva mere vi trenger. Det jeg kommer på i farten er stellebord og seng (har fått tilbud om flere, må bare bestemme oss for hvilken vi vil ha) Og så trenger vi litt klær. Skal kjøpe noen ullbodyer og sånn. Nå skal jeg henge opp klærne i maskinen, så skal jeg gå gjennom de babyklærne vi har. kiwii - 29+5 (tror jeg. må sjekke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. juli 2008 #2477 Del Skrevet 19. juli 2008 Koselig å se at du er tilbake. Og for en søt kjæreste du har! Hvor fant du han henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #2478 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei hei Loevinna :-D Ja, han er helt herlig. Plukket han opp en kveld på fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. juli 2008 #2479 Del Skrevet 20. juli 2008 kiwii skrev: Hei hei Loevinna :-D Ja, han er helt herlig. Plukket han opp en kveld på fylla Åh, så dumt.. for nå er det jo lenge til du kan gå på fylla igjen og finne en til meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #2480 Del Skrevet 20. juli 2008 Loevinna skrev: Åh, så dumt.. for nå er det jo lenge til du kan gå på fylla igjen og finne en til meg også Du kan jo gjøre det selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå