Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Loevinna skrev:
Var det noe DU ikke hadde fått med deg Annie!?! :overrasket:

:fnise:

:hoho:

Flere som har hemmeligheter for Annie. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle sammen! :vinke:

Så koselig at dere har holdt liv i dagboken min mens jeg har vært borte.

Kom hjem i går kveld. Har hatt en helt herlig ferie sammen med S.

Alt er bra med meg, og lillegull i magen er veldig,veldig aktiv.

Nå skal jeg ut en tur, men skriver mere senere.

kiwii - som ikke husker hvor mange uker hun er på vei... :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Ella :bukke:

Egentlig ganske deilig å være hjemme igjen, selv om vi har hatt det knallbra på tur.

Godt å sove i egen seng, og å slippe å ha alle tingene mine i en koffert.

Det var så fint å reise med S. Ingen krangling, bare masse herlig kjæresterier :hjerte:

Vi har gått rundt og sett oss omkring i fine byer, shoppet, spist på resturant hver dag, spist masse is.

Har handlet mye til babyen. Barnerommet er ferdig oppusset, så nå kan vi bare fylle på med møbler,leker og klær. Det blir så fiint.

Bare 2,5 mnd igjen nå. Tiden har gått så alt for fort. Det er helt fantastisk å være gravid når jeg er i så fin form.

Har ikke lagt på meg noe(bortsett fra magen selvsagt), så jeg føler meg ikke tung og diger.

Hormonene svinger veldig innimellom, noe S har fått merket det godt i ferien. Spesielt noen dager tidlig denne uka, da var jeg helt rar. Gråt for alt mulig, følte meg feit,ekkel og stygg. Hver gang vi skulle ut å spise så var det grining for at jeg ikke følte meg fin i noen klær.

Men S er bare god som alltid. Fikk meg til å føle meg som verdens fineste.

Ellers har jeg hatt vondt i bekkenet, men det er vel ikke så rart etter alle timene vi har vandret rundt i gatene.

Lillegull har vært veldig aktiv hele ferien, så jeg og S har hatt mye underholding med å se på at hele magen min rører på seg. Det er helt utrolig at det går an. Det lever faktisk et menneske inni meg.

Tenk at om 2-3 mnd så er vi mamma og pappa! Det er så uvirkelig, jeg klarer rett og slett ikke å skjønne at det er sant.

Tror S føler at det er mere virkelig nå som han kan kjenne og se spark. Han har sikkert følt seg litt utenfor tidligere, ikke helt visst hvordan han skulle engasjere seg.

Nå snakker han mye om hvor mye han gleder seg, hva vi skal gjøre når babyen kommer osv. Han var så ivrig og søt når vi var og kjøpte babyklær.

I dag når vi skulle på byen og jeg gråt for at jeg ikke syntes jeg var noe fin i det jeg hadde på meg, så sa han at jeg var verdens fineste og at han var så stolt av å gå sammen med meg sånn at alle kunne se den fine,lille magen min.

Han er verdens beste kjæreste.

Må bare skrive ned alle sånne koselige ting som jeg kommer på.

Har som sagt handlet mye til babyen, men det er fremdeles endel som mangler. Skal skrive ned liste og finne ut hva mere vi trenger.

Det jeg kommer på i farten er stellebord og seng (har fått tilbud om flere, må bare bestemme oss for hvilken vi vil ha)

Og så trenger vi litt klær. Skal kjøpe noen ullbodyer og sånn.

Nå skal jeg henge opp klærne i maskinen, så skal jeg gå gjennom de babyklærne vi har.

kiwii - 29+5 :gravid: (tror jeg. må sjekke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  kiwii skrev:
Hei hei Loevinna :-D

Ja, han er helt herlig. Plukket han opp en kveld på fylla :sjenert:

Åh, så dumt.. for nå er det jo lenge til du kan gå på fylla igjen og finne en til meg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loevinna skrev:
Åh, så dumt.. for nå er det jo lenge til du kan gå på fylla igjen og finne en til meg også :fnise:

Du kan jo gjøre det selv da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...