Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Har dere sol i dag også? Her pøser regnet ned i strie strømmer. Utrolig koselig å holde seg innendørs når det er slik, men jeg må muligens ut en tur i løpet av dagen. Så jeg håper det gir seg til da :ler: Hvordan tok eksen din det da du fortalte om graviditeten? Nysgjerrig vet du :sjarmor:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere sol i dag også? Her pøser regnet ned i strie strømmer. Utrolig koselig å holde seg innendørs når det er slik, men jeg må muligens ut en tur i løpet av dagen. Så jeg håper det gir seg til da :ler: Hvordan tok eksen din det da du fortalte om graviditeten? Nysgjerrig vet du :sjarmor:

Ha en fin dag :klem:

Det var fint i går ja, men i dag pøser det ned her også.

Eksen tok det veldig tungt når jeg fortalte han at jeg var gravid. Tror han sliter mye fremdeles, selv om det er over 7 mnd siden det ble slutt..

Ha en fin dag du også, WD! :)

Håper du får en fin uke :-D

Takk takk! :)

Tidlig ferdig på jobb i dag. Gikk hjem i drittværet, så nå har jeg planer om å holde meg inne resten av dagen.

S kommer ikke hjem før om et par timer enda. I mellomtiden tror jeg at jeg skal legge meg på sofaen og slappe av litt. Har litt vondt i bekkenet i dag.

kiwii - 26+0 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på bekkenet ditt. Selv har jeg ikke hatt bekkenløsning, men de som har hatt det, sier det ikke er noe å trakte etter...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på bekkenet ditt. Selv har jeg ikke hatt bekkenløsning, men de som har hatt det, sier det ikke er noe å trakte etter...

:klem:

Skal gjøre det jeg kan for å unngå bekkenløsning ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg virkelig å kjenne det i bekkenet.

Det er vondt på en annen måte enn tidligere. Før var det mest smerter på et punkt i korsryggen, men nå kjenner jeg det på en måte rundt hele. Klarer ikke helt si helt bestemt hvor smertene sitter, men det gjør vondt i korsryggen,rumpa og i skrittet(tror jeg :klø: er en sånn ubestemmelig smerte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å kjenne det i bekkenet.

Det er vondt på en annen måte enn tidligere. Før var det mest smerter på et punkt i korsryggen, men nå kjenner jeg det på en måte rundt hele. Klarer ikke helt si helt bestemt hvor smertene sitter, men det gjør vondt i korsryggen,rumpa og i skrittet(tror jeg :klø: er en sånn ubestemmelig smerte)

Hørtes kjent ut :sjenert: Fortsetter det kan du kontakte fastlegen din og få en rekvisisjon på fysioterapi. Fysioterapeuten kan eventuelt stille diagnose, og anbefale øvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, håper ikke du har fått bekkenløsning, Kiwii!! :tristbla:

Jeg ville tatt meg en tur til fysioterapeut om jeg var deg, ja. Skader nok ikke.

Gratulerer med 26 uker, forresten!!! :klemmer: Synes du nettopp fant ut at du var gravid, jeg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt

:vinke:

Titter innom en tur igjen ;)

Skriver ikke så mye på KG lenger.. Men jeg følger litt med da! ;)

Henger meg på de andre her og sier at jeg tror fysioterapi kan være lurt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: til Ella,Alive,Lipstick & Britt Banditt!

Skal til JM på onsdag, så kan høre hva hun sier om bekkenet mitt.

Veldig koselig dag i dag :)

Har fri og sola skinner. Bestis og jeg har vært i byen, spist lunsj og sett på babyklær.

Nå er jeg hjemme og slapper av litt, før jeg skal til R&K på middag om en liten stund.

Babyen er veldig aktiv om dagene. Sparker kjempehardt!

Det er så herlig!

kiwii - 26+2 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trøtt i dag!

La meg sent i går og fikk ikke sove. Lå og tenkte på jobb, permisjon, økonomi osv.

Vi holder på å fylle ut permisjonssøknaden og jeg synes alt er så innviklet.

Men har fått snakket med nav og sjefen min, så føler jeg har litt mere oversikt nå.

Skal snakke med S om det i kveld, vi må bli enige om hvordan vi skal fordele permisjonen.

Jeg har 5 arbeidsdager igjen før ferie. Så har jeg fri i over 1 mnd, og så er det ca 5 uker på jobb før jeg går ut i permisjon i midten av september! Sykt så fort tiden har gått.

Snart er jeg mamma! :overrasket:

Bekkenet har vært bra de siste dagene. Har tatt det med ro på jobb og slapper av på ettermiddagen.

Nå skal jeg legge meg på sofaen og sove helt til S kommer hjem.

Vet ikke helt hva vi skal finne på i kveld. Tror han skal til en kompis å se kamp. Jeg lurer på om jeg skal besøke mamsen og co.

kiwii - 26+3 :gravid:

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...