lillesky Skrevet 9. juni 2008 #2281 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er lov til å være lei seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #2282 Del Skrevet 10. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2283 Del Skrevet 10. juni 2008 lillesky & Reka Føles bedre i dag. Pratet litt med S etter vi hadde lagt oss i går og det gjorde godt. Våknet med kjempevonde kynnere i dag. Klarte ikke røre på meg, måtte ligge i fosterstilling for at det ikke skulle gjøre vondt. Kom meg på badet etter en stund, men klarte ikke gå oppreist tilbake til sengen. Ble så redd, har ikke kjent noe sånt før. S hentet et glass saft til meg og da våknet lille gullegull med en gang, så da ble jeg litt roligere. Var så redd for at det skulle være noe galt med babyen. Det gikk over etter ca 10-15 min, men jeg kjenner det faktisk litt enda. Er på en måte litt støl i magen, spesielt på høyre side. Hadde en episode på jobb i går også. Var veldig stresset og da kom kynnerene. Det var langt i fra så vondt som i morges. Gikk over når jeg satte meg ned og slappet av litt. Tok det opp med JM og hun ble litt bekymret for at jeg hadde så vondt. Kynnere er jo helt normalt, men de smertene jeg hadde var litt verre enn det som er normalt tror jeg. Fikk iallefall beskjed om å ta det med ro på jobb, ikke anstrenge meg for mye. Så måtte jeg ta kontakt hvis det skjedde ofte. Føler meg ikke helt i toppform i dag. Har vondt i hodet og har en litt sånn ekkel følelse i hele kroppen. Gleder meg til S kommer hjem. Da skal han lage god middag til meg og jeg skal bare slappe av på sofaen. kiwii - 24+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #2284 Del Skrevet 10. juni 2008 Det høres ikke noe godt ut kiwii Men bra det har gått litt over, kan jo hende du gjør litt for mye? Håper hvertfall du får slappet ordentlig av idag og at du og S koser dere med middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. juni 2008 #2285 Del Skrevet 10. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2286 Del Skrevet 10. juni 2008 Store :klemmer: til Rekis & Skravla. S har stelt godt med meg. Han laget middag og etter maten la vi oss på sofaen og slappet av.Var så koselig å ligge der å holde rundt han Har fryktelig vondt i hodet. Tror det kommer av at jeg lå for lenge i dag. Klarte ikke stå opp pga av kynnerene, så jeg lå til klokka var 12. Har ikke hatt vondt i magen på flere timer nå, men har fått streng beskjed av S om å ringe JM hvis det blir like ille i morgen. S drar snart på trening. Jeg har tenkt å rydde litt på det som skal bli barnerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2287 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Sitter og tenker på navn til babyen. Vi har ikke snakket så mye om det ennå, men S har en favoritt(jentenavn) Før jeg ble gravid så hadde jeg lange navnelister, men nå har jeg ingen favoritt. Må skrive ned noen jeg synes er fine. Jentenavn: -Julie/Julia -Ida -Mathea -Maja -Helle -Eline/Elina -Mia/Mie -Mina Guttenavn: -Fredrik -Even -Mathias -Elias Det var de jeg kom på i farten. Men det er ingen av disse jeg har forelsket meg helt i. Skal foreslå til S at vi skal skrive en liste hver og gå gjennom alle navnene vi har kommet på. Endret 11. juni 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. juni 2008 #2288 Del Skrevet 10. juni 2008 Kjøp en navnebok. Det er så morsomt å se hvilke navn som finnes og hva de betyr Liker ikke at du har så vondt. Ring JM om du merker noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2289 Del Skrevet 10. juni 2008 Liker ikke at du har så vondt. Ring JM om du merker noe mer! Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #2290 Del Skrevet 11. juni 2008 Travel dag! Men har ikke vært plaget med kynnere i dag. Bare en aktiv liten baby Dro på shopperunde rett etter jobb. S dro på trening og jeg har hatt besøk av mamsen og søs. Skal begynne på middagen nå, så kommer S hjem om en halvtimes tid. Gleder meg til å legge meg i kveld. Trøøøøtt! kiwii - 24+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. juni 2008 #2291 Del Skrevet 11. juni 2008 Så bra at du ikke har hatt vondt i dag. Får håpe det er over for denne gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juni 2008 #2292 Del Skrevet 11. juni 2008 Så godt at det har gått bra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #2293 Del Skrevet 11. juni 2008 Loevinna & Annie Har spist middag og hatt koselig kjærestestund på sofaen sammen med S Skal legge meg på sofaen og lese litt nå, mens han sitter og jobber litt. Blir nok ikke så lenge før vi legger oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juni 2008 #2294 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor har det blitt av nattkiwiien vår??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #2295 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor har det blitt av nattkiwiien vår??? Jeg tror hun har forsvunnet for godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juni 2008 #2296 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvor har det blitt av nattkiwiien vår??? Hun kommer igjen om noen måneder med fulle pupper og møkkebleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juni 2008 #2297 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg tror hun har forsvunnet for godt.... NEI NEI NEI NEI!!!! DU TROLL SOM HAR TATT DEN EKTE KIWII - FÅ HENNE TILBAKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #2298 Del Skrevet 11. juni 2008 Hun kommer igjen om noen måneder med fulle pupper og møkkebleier. Jeg satt og tenkte på det samme ja.... NEI NEI NEI NEI!!!! DU TROLL SOM HAR TATT DEN EKTE KIWII - FÅ HENNE TILBAKE!! Ta en sjekk igjen i oktober, kanskje hun er tilbake da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juni 2008 #2299 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg satt og tenkte på det samme ja.... Ta en sjekk igjen i oktober, kanskje hun er tilbake da Men sikkert ikke like mange morsomme "jeg er hjemme fra fest innlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. juni 2008 #2300 Del Skrevet 11. juni 2008 Skal vi vente helt til oktober? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå