MrsP Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #2241 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Sovnet på sofaen gitt. Får vel ikke sove i natt nå da.... Babyen sparket mye og hardt når jeg våknet isted. Og for første gang fikk jeg en sånn skikkelig ååå-søte-lille-babyen-miiin-følelse. Ble helt varm i hjertet for at det er babyen som jeg og S har laget som er inni der og hilser på mamma'n sin Endret 4. juni 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. juni 2008 #2242 Del Skrevet 5. juni 2008 Så herlig følelse, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. juni 2008 #2243 Del Skrevet 5. juni 2008 Ååå :rødme: Håper du har en fin dag, snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2244 Del Skrevet 5. juni 2008 Så herlig følelse, vennen Jaaa Ååå :rødme: Håper du har en fin dag, snart helg! Helg ja! Jeg skal jobbe, men helg er bra uansett. ***** Akkurat kommet hjem fra jobb. Sinnsykt varmt i dag også. Når S kommer hjem fra jobb så skal vi grille. Her er det grillings hver dag så lenge det er bra vær. Skal til jordmor på mandag. S blir med denne gangen. Nå skal jeg legge meg ut i sola en times tid. Masse liv i magen akkurat nå. kiwii - 23+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 5. juni 2008 #2245 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå begynner jeg i den nye jobben på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2246 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå begynner jeg i den nye jobben på mandag. Lykke til! Det kommer til å gå kjempebra! :-D Vi har grillet og koset oss. Nå har S dratt på møte. Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. Vurderer å rydde i klesskapet, men vet ikke helt om jeg gidder for det er litt av en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 5. juni 2008 #2247 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. Vurderer å rydde i klesskapet, men vet ikke helt om jeg gidder for det er litt av en jobb. Men det er så herlig når det er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2248 Del Skrevet 5. juni 2008 Men det er så herlig når det er gjort! Ja, det er sant. Kanskje jeg skal gå ned å begynne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 5. juni 2008 #2249 Del Skrevet 5. juni 2008 Det var det å komme i gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. juni 2008 #2250 Del Skrevet 5. juni 2008 Ryddige klesskap er deilige ja Så heldig du var som grillet idag!! Skal ikke grille før på søndag jeg.. Altfor lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 5. juni 2008 #2251 Del Skrevet 5. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. juni 2008 #2252 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er grilling hver dag her også nå når det er så fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2253 Del Skrevet 6. juni 2008 Det var det å komme i gang da. Jeg kom i gang, men er langt fra ferdig Ryddige klesskap er deilige ja Så heldig du var som grillet idag!! Skal ikke grille før på søndag jeg.. Altfor lenge til! Vi får besøk av et vennepar på søndag, og da skal vi også grille :juhu: Det er grilling hver dag her også nå når det er så fint vær Herlig med sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2254 Del Skrevet 6. juni 2008 Nok en varm dag. Det er så herlig! S sluttet tidlig og vi møttes i byen for å spise lunsj. Og iiis selvfølgelig. Satt lenge i byen og koset oss før vi dro på en liten shoppingrunde. Nå har jeg spist kveldsmat og skal bare slappe av til vi skal legge oss. kiwii - 23+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. juni 2008 #2255 Del Skrevet 6. juni 2008 Må innom og ønske deg god helg jeg også! Vi har vært hos venner og grillet i dag, grillmat er nam-nam! Har kost oss i kveld, men det ble søren meg fort kaldt når sola gikk ned... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. juni 2008 #2256 Del Skrevet 6. juni 2008 God helg kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. juni 2008 #2257 Del Skrevet 7. juni 2008 Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #2258 Del Skrevet 7. juni 2008 lillesky,Annie & Loevinna. Deilig og vaaarmt! Kom akkurat hjem fra jobb. Skal sette meg på terassen en liten time, så skal jeg støvsuge huset. S hadde ryddet til jeg kom hjem, flinke mannen. Var liksom min oppgave i dag, og jeg gruet meg til det i finværet. I kveld vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. S får besøk av noen kompiser og da tror jeg ikke at jeg orker å være hjemme. Kanskje jeg tar meg en tur til papsen. Lenge siden jeg har vært der. 24 uker i dag!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vamp Skrevet 7. juni 2008 #2259 Del Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer med 24 uker :juhu: Også så koselig med masse romstering i magen Nyt sommerdagen Kiwii, her gjemte solen seg nettopp bak store skyer. Er visst spådd regn i dag, det gjør godt på naturen det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. juni 2008 #2260 Del Skrevet 7. juni 2008 24 uker!!! :juhu: Tenk det er bare noen uker igjen før du er i 3 trimester! NYYYYT HELGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå