Gjest Joker'n Skrevet 7. oktober 2007 #181 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har du kommet deg tilbake fra hyttetur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #182 Del Skrevet 7. oktober 2007 SUG OG SVÆLJ, NÅ ER'E HÆLJ!! Du er jammen meg vulgær! :skratte: Haha,akkurat som om du er noe mindre vulgær! God helg, vennen! Kos deg på hytta! God helg Lade opp batteriene masse på hytta nå. Håper du har hatt det fint på hyttetur Har du kommet deg tilbake fra hyttetur? på alle sammen! Jeg har hatt en fin helg.Slappet av fra morgen til kveld. Godt å komme hjem igjen også. Sitter her med en helt for jævlig hodepine. Er sur og grinete(PMS). Kranglet med sambo tidligere og siden jeg er i sippehumør,så griner jeg for absolutt alt! Hovne øyne og dundrende hode er ikke no særlig. Fikk LOST i posten i dag da,så skal se det etterpå hvis jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #183 Del Skrevet 7. oktober 2007 Booooortskjemt!! God helg! Taaaakk! Håper du har hatt ei fin helg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 7. oktober 2007 #184 Del Skrevet 7. oktober 2007 God bedring, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #185 Del Skrevet 7. oktober 2007 God bedring, snuppa! Takk! Jeg er fremdeles dritsur på sambo. Og jeg har fremdeles dritvondt i hodet. Kvalm,sur,trist og lei meg. Men jeg ser LOST,og det er ikke så aller verst da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #186 Del Skrevet 7. oktober 2007 Positive ting: -jeg har fri i morgen -har meldt meg inn i 9 bokklubber og venter gavekort på 9000 kr. etterpå skal jeg surfe på bokklubben.no og finne julegaver og masse ting til meg selv. -ny sesong av LOST kom i posten i går -hodepinen holder på å gi seg -jeg har iskald cola og godis Nå går jeg ned og koser litt med sambo. På tide å bli venner igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. oktober 2007 #187 Del Skrevet 7. oktober 2007 Venner igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #188 Del Skrevet 7. oktober 2007 Venner igjen? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. oktober 2007 #189 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så flott!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. oktober 2007 #190 Del Skrevet 7. oktober 2007 Håper du føler deg litt bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #191 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så flott!!! :juhu: Håper du føler deg litt bedre nå Har tatt et par piller til,så nå er jeg litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #192 Del Skrevet 8. oktober 2007 Legger meg nå. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #193 Del Skrevet 8. oktober 2007 Måtte opp en tur for å føre over noe penger til sambo,og så oppdaget jeg det lå 10 gavekort i mailboksen min. Nå blir det shopping!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #194 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nå tar jeg en bokklubb-pause. Har holdt på siden halv 9 i morges og har fått bestilt masse,men nå henger siden hele tiden,handlekurven min blir tømt osv. På tide med en dusj nå,og kanskje en liten høneblund på sofaen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. oktober 2007 #195 Del Skrevet 8. oktober 2007 du er litt av et nettshopping-fantom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #196 Del Skrevet 8. oktober 2007 du er litt av et nettshopping-fantom Hehe,jepp! Er så gøy å handle,særlig når jeg ikke trenger å betale en krone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 8. oktober 2007 #197 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg vil også ha gavekort, men skeptiiisk. God natt, babe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #198 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ekke noe grunn til å være skeptisk Det er ikke noe lureri skjønner du. Litt dumt hvis du er dårlig til å avbestille hovedbøkene da,men du får beskjed på mail hver mnd,så da er det ganske lett å huske det. Lurer på om jeg skal melde inn sambo i noen klubber også jeg. Så kan jeg spare noen gavekort til senere,kommer sikkert inn mye nytt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #199 Del Skrevet 8. oktober 2007 Natta! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. oktober 2007 #200 Del Skrevet 9. oktober 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå