MrsP Skrevet 24. september 2008 Forfatter #2841 Del Skrevet 24. september 2008 Flink jente som pakker bagen! Er så misunnelig på deg nå altså, jeg vil også føde.... Du får bare sette i gang å produsere bebis igjen da vettu Hva pakker du i bagen? Jeg sliter sånn med hva jeg skal pakke med meg. Ser liksom for meg at det kan være en fordel med litt singleter og jakke så en slipper å kle helt av seg for å amme... men hva vet vel jeg... Jeg fant en liste på en eller annen nettside som jeg går ut i fra. Aner egentlig ikke selv hva jeg trenger, men har kjøpt ny joggebukse og jakke med glidelås som jeg ska ha med. Så har jeg noen amme-singleter fra h&m, amme-bh, og så tar jeg med noen vanlige topper/singleter/t-skjorter. Vurderer å ha med morgenkåpe. Har funnet frem pysjamas, men tror jeg skal droppe den. Klarer meg vel med sykehusskjorte om natten. Ellers har jeg med store truser, sokker, toalettsaker, og så må jeg finne frem noe jeg kan ha på meg når vi skal hjem fra sykehuset.Vet ikke helt hva, for jeg aner ikke om jeg kommer meg inn i mine gamle bukser så fort. Må også ha med noe til babyen. Vil ha egne klær på h*n når vi får besøk på sykehuset og til vi skal reise hjem. Nå har jeg ramset opp masse her, men jeg kan jo heller legge ut listen jeg fant på BIM. • Helsekort for gravide • Mobiltelefon + lader • Innesko • Klær til dagene på sykehuset og hjemreisen (behagelig bukse & genser, mange t-skjorter) • Kamera + lader • Amme-bh • Ammeinnlegg • Toalettsaker (shampo, såpe, deo, sminke ,børste ,tannbørste, tannkrem, bind, hårføner, krem, lypsyl) • Morgenkåpe • Natt-tøy • Truser • Lesestoff/lydbok • Penger • Mp3-spiller • Skrivesaker • Sov-i-ro Til barnet • Body • Hentesett med lue og strømper • Babyteppe i ull eller bomull • Bilstol • Evt. andre klær Spennende tider for deg, assa Jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. september 2008 Forfatter #2842 Del Skrevet 24. september 2008 For en slitsom natt! Lå våken i flere timer da jeg la meg, sovnet tilslutt og sov et par timer, før jeg våknet kl halv 7 og var lys våken. Var oppe på do en tur og følte meg uvel og ekkel. Det gjør jeg egentlig ennå også. Er ikke helt i toppform akkurat. Kjørte S på jobb, handlet litt og dro hjem for å slappe av. Og her sitter jeg da.... Skal legge meg på sofaen å sove litt nå. Ingen planer for resten av dagen, bortsett fra at jeg hente S på jobb. Han skal på møte hele kvelden, og da skal jeg ligge på sofaen og se film eller noe. Bare være laaat. Jeg har lov til det, for jeg skal nemlig føde snart. Så det så kiwii - 39+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. september 2008 #2843 Del Skrevet 24. september 2008 Ha med kamera du også. De er så søte når de sover og ingen andre er på besøk... Og morgenkåpe er et must! Ellers så får du bare knipe en uke til.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. september 2008 #2844 Del Skrevet 24. september 2008 Du får bare sette i gang å produsere bebis igjen da vettu Ingen fare for det du, jeg sa jeg ville føde, jeg sa ikke jeg ville være gravid!! Jeg fant en liste på en eller annen nettside som jeg går ut i fra. Aner egentlig ikke selv hva jeg trenger, men har kjøpt ny joggebukse og jakke med glidelås som jeg ska ha med. Så har jeg noen amme-singleter fra h&m, amme-bh, og så tar jeg med noen vanlige topper/singleter/t-skjorter. Vurderer å ha med morgenkåpe. Har funnet frem pysjamas, men tror jeg skal droppe den. Klarer meg vel med sykehusskjorte om natten. Ellers har jeg med store truser, sokker, toalettsaker, og så må jeg finne frem noe jeg kan ha på meg når vi skal hjem fra sykehuset.Vet ikke helt hva, for jeg aner ikke om jeg kommer meg inn i mine gamle bukser så fort. Må også ha med noe til babyen. Vil ha egne klær på h*n når vi får besøk på sykehuset og til vi skal reise hjem. Nå har jeg ramset opp masse her, men jeg kan jo heller legge ut listen jeg fant på BIM. • Helsekort for gravide • Mobiltelefon + lader • Innesko • Klær til dagene på sykehuset og hjemreisen (behagelig bukse & genser, mange t-skjorter) • Kamera + lader • Amme-bh • Ammeinnlegg VELDIG viktig! Jeg brukte ca en halv million på de fem dagene jeg var der!! • Toalettsaker (shampo, såpe, deo, sminke ,børste ,tannbørste, tannkrem, bind, hårføner, krem, lypsyl) • Morgenkåpe • Natt-tøy • Truser • Lesestoff/lydbok • Penger • Mp3-spiller • Skrivesaker • Sov-i-ro Til barnet • Body • Hentesett med lue og strømper • Babyteppe i ull eller bomull • Bilstol • Evt. andre klær Jaaa Fy søren dette blir så moro altså.. Er så spennende at det nærmer seg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 24. september 2008 #2845 Del Skrevet 24. september 2008 Takk!! Selv om en ser lister på forskjellige sider, så er det noe annet når noen har pakket og tenkt gjennom ting Kos deg på sofaen! Det har vi nemlig lov til nå når det er bare en uke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. september 2008 Forfatter #2846 Del Skrevet 24. september 2008 Ha med kamera du også. De er så søte når de sover og ingen andre er på besøk... Og morgenkåpe er et must! Ellers så får du bare knipe en uke til.! Kamera skal jeg helt klart ha med Da pakker jeg morgenkåpen og kniper en uke til. Minst! Fy søren dette blir så moro altså.. Er så spennende at det nærmer seg sånn! Jaaa! :hoppe: Hva slags ammeinnlegg brukte du? Jeg har bare kjøpt meg et par med ull, men har skjønt det sånn at jeg trenger mere ja. Takk!! Selv om en ser lister på forskjellige sider, så er det noe annet når noen har pakket og tenkt gjennom ting Kos deg på sofaen! Det har vi nemlig lov til nå når det er bare en uke igjen Det har vi ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. september 2008 Forfatter #2847 Del Skrevet 25. september 2008 Får ikke sove. Er så uvel og alt er så ekkel. Var kvalm da jeg våknet i går morges og har vært det siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. september 2008 Forfatter #2848 Del Skrevet 25. september 2008 Nå skal jeg prøve å sove litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 25. september 2008 #2849 Del Skrevet 25. september 2008 Håper du har fått sovet litt, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 25. september 2008 #2850 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg bruker Chicco engangs ammeinnlegg, synes de er veldig greie. Kjøpte dem på apoteket. Hdde ikke bruk for det på sykehuset jeg da, men greit å ha i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. september 2008 #2851 Del Skrevet 25. september 2008 Hva slags ammeinnlegg brukte du? Jeg har bare kjøpt meg et par med ull, men har skjønt det sånn at jeg trenger mere ja. Jeg bruker Chicco engangs ammeinnlegg, synes de er veldig greie. Kjøpte dem på apoteket. Hdde ikke bruk for det på sykehuset jeg da, men greit å ha i tilfelle Jeg er helt enig med Ella, chicco sine er supre.. Jeg fikk jo endel sår og sånn og de var de eneste som ikke satt fast i sårene... (ikke for å skremme eller noe altså) Så om du får tak i de ville jeg gått for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. september 2008 #2852 Del Skrevet 25. september 2008 Følger også spent med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. september 2008 Forfatter #2853 Del Skrevet 25. september 2008 Håper du har fått sovet litt, vennen Sovnet heldigvis tilslutt Jeg bruker Chicco engangs ammeinnlegg, synes de er veldig greie. Kjøpte dem på apoteket. Hdde ikke bruk for det på sykehuset jeg da, men greit å ha i tilfelle Jeg er helt enig med Ella, chicco sine er supre.. Jeg fikk jo endel sår og sånn og de var de eneste som ikke satt fast i sårene... (ikke for å skremme eller noe altså) Så om du får tak i de ville jeg gått for dem Da skal jeg kjøpe chicco ammeinnlegg når jeg skal ui byen etterpå Følger også spent med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. september 2008 Forfatter #2854 Del Skrevet 25. september 2008 Sovnet heldigvis da jeg la meg i 4 tiden i natt, men våknet igjen i 6 tiden tror jeg det var. Etter S hadde dratt på jobb, så sovnet jeg og sov helt til mamsen ringte i halv 12 tiden. Veldig spent bestemor som lurer på om det er fødsel på gang. Skal dusje og ordne meg nå, så skal jeg møte bestis om et par timer. kiwii - 39+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. september 2008 #2855 Del Skrevet 25. september 2008 Håper du sørger for å hvile så mye som mulig. Det er jo uansett ikke lenge igjen nå Du virker utrolig tålmodig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. september 2008 #2856 Del Skrevet 25. september 2008 *sitter klar ved telefon i tilfelle det skjer noe før Annie er tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. september 2008 #2857 Del Skrevet 25. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. september 2008 Forfatter #2858 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Håper du sørger for å hvile så mye som mulig. Det er jo uansett ikke lenge igjen nå Du virker utrolig tålmodig... Jeg tar det med ro om dagene ja, ikke noe stress her i gården. Kan ikke si jeg er utålmodig nei. Frem til nå har jeg jo sagt at jeg kunne gått gravid i flere uker/måneder til, men lurer på om jeg må trekke tilbake den uttalelsen altså *sitter klar ved telefon i tilfelle det skjer noe før Annie er tilbake* Supert! på Rekis. **** Nå drar jeg og møter bestis. Endret 25. september 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. september 2008 Forfatter #2859 Del Skrevet 25. september 2008 Klarte forresten å shave musa mi i dag.Tjohei! Utrolig hva man får til med litt akrobatikk og et speil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. september 2008 #2860 Del Skrevet 25. september 2008 Haha Flinke Kiwii!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå