MrsP Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2821 Del Skrevet 21. september 2008 Spennende tid dette, vennen! Også er det ofte at man blir litt forkjølet og syk rett før fødsel, så kanskje fødsel er i nær fremtid :D Spennende! *** Er ikke i form i dag heller. Håper jeg blir bedre snart, for nå vil jeg nyte de siste dagene av permisjonen. Det var så rolig i magen tidligere i dag og jeg ble kjemperedd. S ordnet med brus og dulting i magen, og etter en stund så ble det action. Følte det var lite liv etter jeg våknet isted også, men nå er h*n helt vill inni magen min. Godt å kjenne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. september 2008 #2822 Del Skrevet 21. september 2008 En aktiv liten kiwii i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2823 Del Skrevet 21. september 2008 En aktiv liten kiwii i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. september 2008 #2824 Del Skrevet 22. september 2008 Godt at h*n våknet til liv da Må huske at h*n ikke har like stor plass å boltre seg på lengre heller. Tenk, nå kan det skje hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2825 Del Skrevet 22. september 2008 Godt at h*n våknet til liv da Må huske at h*n ikke har like stor plass å boltre seg på lengre heller. Tenk, nå kan det skje hver dag! Det begynner vel å bli trangt inni der nå ja. Men har lest at det ikke skal bli mindre liv mot slutten av svangerskapet, kanskje bare litt annerledes bevegelser. Ja nå kan det skje når som helst. Skummelt! ***** Fikk ikke sove i natt da vi la oss. Hadde sovet endel på dagen siden jeg ikke var i form, så det var vel det som var grunnen. Lå og tenkte på fødselen, hvordan og når den kommer til å starte, hvordan ting vil bli med babyen i hus, hva jeg skal pakke i sykehusbagen, hvem som kommer til å komme på besøk på sykehuset, hva babyen skal hete osv osv. Tusen tanker som svirrer i hodet mitt, men jeg er ikke så veldig stresset nå. Føler vi har kontroll på det meste. Alt nødvendig babyutstyr er innkjøpt, huset er vasket fra gulv til tak, og jeg føler meg mere og mere klar for å møte lillegull. Denne uken jeg har hatt permisjon har virkelig gjort godt altså. Når jeg jobbet, så følte jeg at jeg aldri fikk tid til å slappe av og tenke gjennom det som skal skje. Ble skikkelig stresset av det. Nå kan jeg ta det helt med ro, ordne siste rest til babyen kommer og bare forberede meg. kiwii - 38+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2008 #2826 Del Skrevet 22. september 2008 Du..... Ikke pakket sykehusbagen??? Kanskje en idè å gjøre det snart?? Jeg hadde allerede født jeg på denne tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2827 Del Skrevet 22. september 2008 Du..... Ikke pakket sykehusbagen??? Kanskje en idè å gjøre det snart?? Jeg hadde allerede født jeg på denne tiden.... Det er vel på tide nå ja. Men jeg føler likosm at det er så lenge til jeg skal føde. Føler ikke at det nærmer seg i det hele tatt. Har skrevet liste over alt jeg skal ha med på sykehuset, så tenkte jeg kanskje skulle pakke bagen i dag. Nå skal jeg gå en tur på butikken. Trenger litt frisk luft. Blir gal av å sitte inne uten å gjøre en dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2828 Del Skrevet 22. september 2008 Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2829 Del Skrevet 23. september 2008 Kjedelige dager.... Jeg blir bare latere og latere, og så blir jeg grinete. Har endel jeg skulle gjort, men så orker jeg ikke. Tenker at jeg skal ut å gå en tur, men blir sittende foran pc-en hele dagen. S er på jobb og skal rett på møte etterpå. Har gjort bittelitt i dag da. Har satt på ei maskin med klær og bestilt frisørtime. Kjempeeffektiv S sier jeg ikke skal gjøre noe, jeg skal bare slappe av og kose meg, men jeg klarer ikke kose meg når det ikke skjer noe i det hele tatt. Var jo så sosial forrige uke, men alle venninnene mine er på jobb, så det er ikke så lett å få det til å klaffe alltid. Har planer om å støvsuge litt her, og kanskje vaske litt mere klær, men kjenner jeg meg rett så får jeg ikke gjort en dritt. For et syteinnlegg kiwii - 39+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2830 Del Skrevet 23. september 2008 Men ellers er alt bra. Lillegull er aktiv og jeg er frisk og rask. Kjennes ikke ut som om det blir fødsel på mange måneder ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2831 Del Skrevet 23. september 2008 Fikk melding fra N som ville komme på besøk. Vi skal gå en tur til senteret. Tenkte jeg skal shoppe litt til meg selv. Kosedress som jeg kan ha etter fødselen, noen truser og litt sånn småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 23. september 2008 #2832 Del Skrevet 23. september 2008 Spennende å følge med her nå Håper formen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. september 2008 #2833 Del Skrevet 23. september 2008 Fant du noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 23. september 2008 #2834 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Tenk hvor aktiv lillegull blir når h*n kommer ut når h*n er så aktiv allerede nå. Endret 23. september 2008 av Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. september 2008 #2835 Del Skrevet 23. september 2008 Håper alt er bra med deg og minikiwii. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. september 2008 Forfatter #2836 Del Skrevet 23. september 2008 Spennende å følge med her nå Håper formen er fin Formen er fin ja Fant du noe fint? Jepp! Fant en kosedress som jeg kan bruke på sykehuset + litt annet dill dall Tenk hvor aktiv lillegull blir når h*n kommer ut når h*n er så aktiv allerede nå. Ja, tenk det da! Håper alt er bra med deg og minikiwii. Alt er bra med oss begge **** Var godt å komme seg ut i frisk luft. Shoppet litt og spiste is på senteret, så gikk vi hjem å så tv. Nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Får nok ikke sove før langt på natt siden jeg sov så lenge i dag. Tror jeg skal pakke sykehusbagen etterpå. Eller iallefall finne frem alt jeg skal ha oppi, for jeg er ikke sikker på om jeg har en bag jeg kan bruke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. september 2008 Forfatter #2837 Del Skrevet 24. september 2008 Har funnet frem det meste jeg skal ha med på sykehuset. Får ta resten i morgen. Nå har jeg lest mange fødselshistorier på barnimagen.com, og begynner egentlig å glede meg litt. Skal gå ned å legge meg inntil S nå. Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. september 2008 #2838 Del Skrevet 24. september 2008 Flink jente som pakker bagen! Er så misunnelig på deg nå altså, jeg vil også føde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 24. september 2008 #2839 Del Skrevet 24. september 2008 Hva pakker du i bagen? Jeg sliter sånn med hva jeg skal pakke med meg. Ser liksom for meg at det kan være en fordel med litt singleter og jakke så en slipper å kle helt av seg for å amme... men hva vet vel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 24. september 2008 #2840 Del Skrevet 24. september 2008 Spennende tider for deg, assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå