MrsP Skrevet 18. september 2008 Forfatter #2801 Del Skrevet 18. september 2008 Formen er ikke helt på topp i dag. Har blitt litt forkjølet, så har vondt i halsen og hodet. Noe av det verste jeg vet er å ha vondt i halsen. Har spist frokost (sov til 11 i dag..), stappet i meg en banan, appelsinjuice og en kopp te, så akkurat nå føles det litt bedre. Sov godt i natt også. Våkner ganske tidlig hver morgen (5-6-7-tiden), men sovner heldigvis igjen. Var oppe på do i 6 tiden i morges, og da jeg la meg inntil S igjen så strøk han meg lenge på magen i søvne Våknet en times tid senere av at han pakket meg godt inn i dynen og kysset meg i nakken før han sto opp. Han er så herlig. Nå skal jeg dusje og ordne meg, før jeg skal til JM. Sol ute, så det bli kjole i dag også. Beste plagget for tiden. kiwii - 38+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. september 2008 Forfatter #2802 Del Skrevet 18. september 2008 Har vært hos JM. Alt bra med oss begge. 38+2 i dag. Vekt: 66,5 kg (1/2 kg opp på to uker) BT: 119/77 Urin: Negativ Ødem: 0-1 Fl: 140 slag i minuttet Ellers snakket vi litt om amming. Fikk ny time på termindatoen, så da gjenstår det bare å se om jeg kan møte eller om lillegull har kommet til verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. september 2008 #2803 Del Skrevet 18. september 2008 Syns lillegull kan komme nå jeg.. Uuuuuuutålmodiiiig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. september 2008 Forfatter #2804 Del Skrevet 18. september 2008 Syns lillegull kan komme nå jeg.. Uuuuuuutålmodiiiig! Synes godt h*n kan vente litt til jeg. Har vært ute og spist og shoppet med bestis. Litt til babyen og litt til meg selv. I morgen skal jeg ta meg en tur i byen igjen. Mangler litt sånn småtteri. Ammeinnlegg i ull og sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. september 2008 #2805 Del Skrevet 18. september 2008 Ååå! Det er så koselig å lese her inne! på kiwiimor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. september 2008 #2806 Del Skrevet 18. september 2008 *vil ha magebilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 18. september 2008 #2807 Del Skrevet 18. september 2008 Det går nok kjempebra. Alle gruer seg litt, i hvert fall gjorde jeg det. Noen ganger skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle takle å ha ansvaret for en liten en, og det hendte jeg fikk litt panikk. Håper du koser deg den siste tiden, det virker sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. september 2008 Forfatter #2808 Del Skrevet 18. september 2008 Ååå! Det er så koselig å lese her inne! på kiwiimor! *vil ha magebilde* Oi, magebilde har jeg helt glemt! Skal prøve å få tatt i morgen jeg. Det går nok kjempebra. Alle gruer seg litt, i hvert fall gjorde jeg det. Noen ganger skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle takle å ha ansvaret for en liten en, og det hendte jeg fikk litt panikk. Håper du koser deg den siste tiden, det virker sånn Hender jeg får litt panikk her også ja, når jeg tenker på alt ansvaret, at det faktisk kommer et menneske til verden som jeg skal ta meg av i mange år fremover. Men det skal nok gå bra. Mange som har klart det før meg. Ja, jeg storkoser meg ***** Har ryddet og støvsuget litt i kveld. Får fort vondt i ryggen kjenner jeg. S vil at jeg skal ligge på sofaen og slappe av hele tiden, men det orker jeg ikke altså. Må gjøre noe når jeg går hjemme hele dagen. Har vært veldig sosial siste uken da. Har møtt både venninne T,E,I,S & bestis. Har skrevet en liste over ting jeg skal gjøre mens jeg har permisjon: -vaske kjøleskapet -rydde/vaske i kjøkkenskuffene -vaske ned soverommet vårt, flytte inn babysengen -ordne vuggen på stuen -rydde i undertøyshyllen min i skapet Ja, det tror jeg var alt. Tar en ting hver dag, så blir jeg ikke sliten. I morgen skal jeg ut å kjøpe kurver til å ha under stellebordet, ammeinnlegg, bleier og en lue i ull hvis jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 18. september 2008 #2809 Del Skrevet 18. september 2008 Hei, og takk for hilsen i boka mi. Skjønner overhodet ikke hvem du er.... :klø: men skjønner at du er i lykkelige omstendigheter. Så hyggelig. Og så nært forestående også... Dette blir skikkelig spennende, da!! fra edea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. september 2008 #2810 Del Skrevet 18. september 2008 Lillegull MÅ vente med å komme ut til jeg er hjemme!!! Displayet på mobilen min har knust så jeg får ikke lest meldinger Det er så herlig å lese her inne nå. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2811 Del Skrevet 19. september 2008 Hei, og takk for hilsen i boka mi. Skjønner overhodet ikke hvem du er.... :klø: men skjønner at du er i lykkelige omstendigheter. Så hyggelig. Og så nært forestående også... Dette blir skikkelig spennende, da!! fra edea. Har sendt deg pm Lillegull MÅ vente med å komme ut til jeg er hjemme!!! Displayet på mobilen min har knust så jeg får ikke lest meldinger Det er så herlig å lese her inne nå. :rødme: Jeg skal knipe igjen alt jeg klarer Hvis ikke har jeg Skravla som kan sladre ***** Våknet for en halvtime siden av at jeg var dritsulten. Har skjedd flere dager nå. Er oppe og spiser en banan og drikker litt biola, så skal jeg finne senga igjen. Da jeg hadde drukket biola isted, så kjentes det ut som om lillegull skulle sparke seg ut gjennom magen. Helt vill! kiwii - 38+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. september 2008 #2812 Del Skrevet 19. september 2008 Er så koselig å lese her inne altså :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2813 Del Skrevet 19. september 2008 Er så koselig å lese her inne altså :rødme: Så koselg at du synes det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2814 Del Skrevet 19. september 2008 Sto opp da S dro på jobb. Har dusjet, spist frokost og nå skal jeg slappe av litt før jeg drar på shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2815 Del Skrevet 19. september 2008 Har shoppet masse i dag. Ammeinnlegg,lue i ull til lillegull, helseteppe, laken til sprinkelsenga og masse annet til babyen. Nå er jeg så sliten, og har mest lyst til å sove på sofaen, men må hente S på jobb snart. Kan legge meg ned i 10 minutter da. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. september 2008 Forfatter #2816 Del Skrevet 19. september 2008 Trøøøøøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. september 2008 Forfatter #2817 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Har en sånn ekkel, trist følelse inni meg i dag. Vet ikke helt hva det kommer av, tror det er mange småting. Føler at alt bare er kaos i hodet mitt, at jeg ikke gjør noen ting riktig, at jeg ikke har kontroll på noe. Og så har jeg blitt syk Tror hodet mitt sprenges snart. Skal dusje og ordne meg nå, så stikker jeg en tur på apoteket. S blir borte hele dagen. Når han kommer hjem i kveld skal vi spise pizza og se film. Det blir koselig. Må prøve å tenke på det når jeg er trist og lei. kiwii - 38+4 Endret 20. september 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. september 2008 Forfatter #2818 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Litt bedre humør nå. Har vært i byen en tur. Kjøpte meg morgenkåpe og pysjamas + litt babystæsj. Nå er det nesten så jeg ikke tør si det til S når jeg har kjøpt noe til babyen, for vi har blitt enige om å ikke kjøpe mere og heller ønske oss til foreldre og besteforeldre etter fødselen. De vet jo ikke hva de skal kjøpe for vi har alt. Nå skal jeg slappe av på sofaen til S kommer hjem om et par timer. Da blir det pizza og film Endret 20. september 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2819 Del Skrevet 21. september 2008 Vi har koset oss i hele kveld med pizza, film og godteri. Kanskje dette er den siste lørdagen det er bare oss to alene... Neste helg er jeg kanskje mamma Nå skal vi legge oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. september 2008 #2820 Del Skrevet 21. september 2008 Spennende tid dette, vennen! Også er det ofte at man blir litt forkjølet og syk rett før fødsel, så kanskje fødsel er i nær fremtid :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå