MrsP Skrevet 13. september 2008 Forfatter #2781 Del Skrevet 13. september 2008 Får ikke sove! Sovnet ganske fort da jeg la meg i halv 3 tiden, men våknet for en stund siden og er lys våken. Og når bebisen i tillegg våknet og har full fest i magen, så er det bare å stå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. september 2008 Forfatter #2782 Del Skrevet 13. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 14. september 2008 #2783 Del Skrevet 14. september 2008 Her sitter jeg våken... Irriterende halsbrann asså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 14. september 2008 #2784 Del Skrevet 14. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. september 2008 #2785 Del Skrevet 14. september 2008 Heia! God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. september 2008 Forfatter #2786 Del Skrevet 14. september 2008 Her sitter jeg våken... Irriterende halsbrann asså... Uff ja, halsbrann er ekle greier! Håper du fikk sove til slutt. Heia! God søndag Takk takk! ***** S og jeg har vært på tur i hele dag. Skikkelig koselig. Kom hjem for en time siden, og nå holder jeg på å lage kveldsmat til oss. Skal spise og se litt tv, så legger vi oss. kiwii - 37+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2787 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Sover dårlig om natten. Var oppe 3 ganger i natt. Våknet halv 8 og lå og ventet på at vekkerklokken til S skulle ringe. Da sto jeg opp sammen med han. Har spist frokost og lest avisen nå. Rart å tenke på at jeg egentlig skulle vært på jobb. Ganske godt å bare kunne slappe av og pusle med småting her hjemme, forberede siste rest til babyen kommer. Skal ut å handle litt småtteri i dag tenkte jeg. kiwii - 38+0 Endret 15. september 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 15. september 2008 Forfatter #2788 Del Skrevet 15. september 2008 Hadde ganske vonde kynnere med jevne mellomrom i 19 tiden. Ca 3-5 minutter mellom hver gang. Det har gått over nå. Har skikkelig vondt i korsryggen på høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. september 2008 #2789 Del Skrevet 15. september 2008 Modningsrier kanskje? Kan vel bli en del sånne framover. Får håpe de er effektive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2790 Del Skrevet 16. september 2008 Kanskje det ja,Ella I natt sov jeg godt! Var ikke oppe på do en eneste gang. Våknet i 6 tiden, men sovnet igjen. Deilig! Sto opp da S dro på jobb for en time siden. Nå skal jeg spise frokost. De siste dagene har jeg vært skikkelig sulten, nesten som om magen vrenger seg av sult. Har noe småprosjekter før bebisen kommer. Tenkte å ta en ting hver dag. -vaske kjøleskapet -ordne med siste rest av stellesaker o.l. Kjøpe ammeinnlegg. -bestille time hos frisøren Hmm, trodde det var mere, men kommer ikke på noe i farten. Skulle kanskje kjøpt inn noe som vi kan servere når folk kommer på besøk etter fødselen. Kjøpte inn sånn hurtig-brownies i går, og så har jeg boller i fryseren. Hvis jeg kjøper inn kaffe og litt brus (og ikke drikker den selv før fødselen), så har får det være bra. Ingen som forventer så mye sikkert. Og mamma og svigermor tar helt sikkert med noe selv. Hva med middager da? Skulle jeg laget noe og lagt i fryseren? Tror ikke jeg gidder jeg. Har endel kylling,kjøttdeig,pizza++ der fra før, så vi skal nok klare å lage en enkel middag selv etter babyen har kommet. Lurer på hvordan det blir altså. Hvordan vi vil fungere i hverdagen som en liten familien. Er glad for at S skal være hjemme i 2 uker etter fødselen. Jeg gleder meg til å komme hjem hit, være sammen med S og babyen,få besøk av familien og bare kose oss. Men så er det ikke sikkert det blir sånn i det hele tatt. Mest sannsynlig er jeg dødssliten og vil kanskje ikke ha besøk. Vi får ta det som det kommer. Nå: spise frokost, ringe papsen, dusje. Venninne I kommer på besøk i formiddag. kiwii - 38+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 16. september 2008 #2791 Del Skrevet 16. september 2008 Sånn som du har trivdes med å gå gravid, kommer du til å være den perfekte mammaen og kommer til å stortrives med en liten en. Ikke lenge igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2792 Del Skrevet 16. september 2008 Sånn som du har trivdes med å gå gravid, kommer du til å være den perfekte mammaen og kommer til å stortrives med en liten en. Ikke lenge igjen nå... Takk for fine ord, Alive Jeg blir så fort rørt til tårer for tiden... Ikke lenge igjen nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2793 Del Skrevet 16. september 2008 Venninne I har vært på besøk. Veldig koselig. Nå skal jeg slappe av en times tid, før jeg begynner på middagen. S blir kjempeglad hver gang jeg har middagen klar til han kommer hjem fra jobb. Skal overraske han med favorittretten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2794 Del Skrevet 16. september 2008 Det er så godt å kjenne at jeg er skikkelig trøtt om kveldene. Må prøve å komme meg opp tidlig hver morgen, hvis ikke blir jeg liggende våken i flere timer før jeg sovner om kvelden. Lillegull er hyperaktiv inni magen min. Helt i hundre nesten hele tiden. Nå skal jeg legge meg på sofaen med gravid-bladet mitt og vente på at S kommer hjem. Da blir det kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. september 2008 #2795 Del Skrevet 17. september 2008 Hei på deg gullet! Her går det bra ser jeg,,, helt utrolig hvor fort det går.... Blir så gøy å se lille gullet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2796 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hei på deg gullet! Her går det bra ser jeg,,, helt utrolig hvor fort det går.... Blir så gøy å se lille gullet deres. Hei søte du! Velkommen hjem Det går i superfart synes jeg. Kunne godt ha bremset opp litt... Er så spent på å se lillegull jeg også ****** Skulle stå opp tidlig i dag, men sov til halv 11. Har sikkert bare godt av det, men er så redd for å ikke få sove igjen i kveld. Da jeg la meg i går kveld var jeg kjempetrøtt, og jeg sov hele natten uten å gå på do en eneste gang. Nå holder jeg på å vaske lammeskinnet. Vet ikke om det er noe poeng i å vaske det før bruk, men jeg gjør det allikevel jeg. Ellers er dagens prosjekt å rydde i kjøkkenskuffene. Og så venter jeg besøk av papsen. I ettermiddag skal jeg til mamma mens S er på trening. Det får være nok for i dag. I morgen skal jeg til JM, og så skal jeg møte bestis etterpå. Før JM-timen tenkte jeg at jeg skulle dra ut å shoppe litt. Trenger amme-bh, ammeinnlegg og kanskje noen amme-topper. Vi får se hva jeg finner. kiwii - 38+1 Endret 17. september 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2797 Del Skrevet 17. september 2008 Kom på at jeg kanskje bør pakke den berømte sykehusbagen snart. Det har jeg faktisk helt glemt. Har en liste en eller annen plass over hva jeg bør ha med, får se om jeg finner den. Herregud, nå begynner det virkelig å nærme seg! Jeg klarer ikke innse at jeg kan føde når som helst. Det er helt uvirkelig. Er ikke lei og utålmodig, føler jeg kunne gått gravid i flere måneder til. Jeg er selvfølgelig spent på hvem som er inni magen min, men jeg klarer ikke helt å skjønne at det er et lite menneske som vi snart skal bli kjent med. Leser at alle er så lei mot slutten og at de nesten ikke klarer å vente til de skal møte babyen. Har det ikke sånn i det hele tatt jeg. Jeg elsker å være gravid. Jeg trenger mere tid til å forberede meg på å bli mamma. 9 mnd er ikke nok! Men når jeg tenker på å holde den lille babyen inntil meg, så blir jeg helt varm i hjertet. Gleder meg til å se S sammen med lillegull, og til å vise h*n frem til familie og venner. Gleder meg til jeg,S og babyen skal bli en liten familie. Nå har vi alt klart, og jeg tror egentlig ikke vi kan bli mere forberedt enn vi er. Det skal nok gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nea Skrevet 17. september 2008 #2798 Del Skrevet 17. september 2008 Åååh, blir så glad av å lese her jeg Deilig å høre at noen har det herlig på slutten av graviditeten også, blir jo litt skremt av hvordan enkelte beskriver den siste tiden. Håper jeg kommer til å føle det som deg når jeg kommer så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 17. september 2008 #2799 Del Skrevet 17. september 2008 Tenk at kiwii skal bli mamma! Og nå er det ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. september 2008 Forfatter #2800 Del Skrevet 17. september 2008 Åååh, blir så glad av å lese her jeg Deilig å høre at noen har det herlig på slutten av graviditeten også, blir jo litt skremt av hvordan enkelte beskriver den siste tiden. Håper jeg kommer til å føle det som deg når jeg kommer så langt. Det håper jeg også,@nea Tenk at kiwii skal bli mamma! Og nå er det ikke lenge igjen! Tenk det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå