Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen tidlig reiser jeg og er ikke tilbake før 1 oktober. Knip igjen snuppa, sånn at jeg får vært sladris.. ;)

:klem::goodbye:

Jeg kniper! ;)

God tur,Annie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen ikke lenge igjen til du blir mamma. Tiden har gått så utrolig fort.

Lykke lykke til, jeg skal prøve å følge godt med her videre :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor :klemmer: til Loevinna,Maneo & Liljen.

Formen har vært ganske fin i dag. Gikk greit på jobb, men jeg har vært litt småkvalm. Var oppblåst og ekkel etter middagen.

Nå sitter jeg og venter på at S skal komme hjem fra trening, så skal vi kose oss med kveldsmat som jeg har ordnet.

kiwii - 37+1 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke på jobb på 11 måneder!

Rar følelse. Var trist å dra fra jobb for siste gang. Klarte selvfølgelig ikke holde tårene tilbake.

Men det er litt godt også. Nå kan jeg slappe av og bare forberede meg på å møte verdens fineste lillegull :hjerte:

Formen har vært veldig bra de siste par dagene. Ryggen begynner å bli bedre.

Har store planer om å være sosial de neste ukene. Var sammen med venninne T & E i går. I helga skal jeg møte venninne S, og over helga kommer I på besøk.

Og så skal jeg treffe bestis en av de nærmeste dagene.

Nå skal jeg slappe av et par timer før jeg drar ut en tur.

kiwii - 37+3 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte også permisjonen i dag, litt merkelig følelse å ikke skulle tilbake på ganske så lenge.

Bra at formen din er bra! Ganske så bra form her også, men merker at hodet presser seg nedover, ikke like greit å gå lange turer lengre :)

Kos deg med permisjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte også permisjonen i dag, litt merkelig følelse å ikke skulle tilbake på ganske så lenge.

Bra at formen din er bra! Ganske så bra form her også, men merker at hodet presser seg nedover, ikke like greit å gå lange turer lengre :)

Kos deg med permisjonen!

Jeg har hørt flere snakke om at de merker hodet nesten som en kule mellom beina, men det har jeg ikke merket noe til.

Har endel kraftige kynnere, så jeg kan ikke være så veldig aktiv før jeg må legge meg ned å slappe av.

Kos deg med permisjonen du også,Lovebird! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Reka,Havbris & Annie.

Lenge siden jeg har vært oppe så lenge uten S. Vil ikke legge meg for tidlig, for jeg sliter litt med å sove om kveldene.

Begynner å bli trøtt nå, så skal straks gå ned å legge meg inntil verdens beste.

Har kraftige kynnere nå. Må stoppe helt opp og puste meg rolig gjennom de.

Og så har jeg halsbrann. Ekle greier. Drikke litt melk før jeg legger meg, det pleier å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kraftige kynnere??

kanskje det er noe på gang? :)

:sjokkert:

Neida, det roet seg ganske fort. Men merker at de blir kraftigere for hver dag som går.

Sola skinner i dag også.

Alle vinduer og dører står åpne, og jeg er så glad for at jeg ikke skal på jobb.

Har planer om å rydde/vaske litt før S kommer hjem, men da bør jeg kanskje sette igang snart hvis jeg skal få gjort noe.

Må skrive en liten liste:

-sette på en maskin med klær

-rydde ut av badet, støvsuge og vaske

-støvsuge og vaske badet oppe.

Får egentlig ikke lov av S til å gjøre husarbeid, bare sånn helt enkle ting som å ta ut av oppvaskmaskinen og sånn.

Men jeg vil ikke at han skal gjøre alt heller når jeg allikevel går hjemme hele dagene.

Jeg får ta det med ro og gjøre det jeg orker.

kiwii - 37+4 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Permisjon! :hoppe: Kos deg :)

Greit å gjøre litt husarbeid i sitt eget tempo... Dagene kan bli litt lange etter hvert... Håper bare du slipper å vente like lenge som meg - han kom til 9 dager over termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå håper jeg at h*n kommer noen dager over termin,Ella. Føler meg ikke klar til å bli mamma enda jeg :sjenert: Mulig jeg tenker annerledes mot slutten, for det blir vel bare tyngre og tyngre de siste ukene.

Hjemme alene. Har laget meg god mat og spist alt for mye.

Skal rydde litt nede nå, før jeg legger meg på sofaen med godteri og en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...