Gjest Reka Skrevet 4. september 2008 #2741 Del Skrevet 4. september 2008 Godt å høre at alt stod bra til Tenk at det bare er 4 dager igjen til permisjon da! Tiden går så fort! Og så må jeg bare litt for at hodet har festet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2742 Del Skrevet 4. september 2008 Fint å se at alt står bare bra til Tror det blir kjempegodt for deg å starte permisjonen. Høres ut som jobben din er ganske tung Ja, det skal bli veldig godt. Jobben er ganske tung ja, selv om alle tar hensyn til meg og lar meg slippe unna det tyngste. Godt å høre at alt stod bra til Tenk at det bare er 4 dager igjen til permisjon da! Tiden går så fort! Og så må jeg bare litt for at hodet har festet seg! litt for permisjon jeg også! Og for at hodet er festet. Det nærmer seg virkelig nå! ***** Gikk fint på jobb i dag. Var ikke helt utslått når jeg sluttet sånn som jeg har vært et par dager nå. Da jeg kom hjem spiste jeg kveldsmat sammen med S, og så har vi ligget rett ut på sofaen og bare koset oss. Godt å tenke på at vi har fri i morgen. Lillegull er helt i hundre inni magen. Føler at ting har forandret seg den siste uken. Klarer ikke helt forklare hvordan, men det er noe som er annerledes. Kjenner på en måte at det nærmer seg fødsel. Babyen er større og sparkene hardere. Kynnerene er vondere, må av og til puste meg gjennom de. Og så har jeg menssmerter innimellom. Kunne gått gravid i flere mnd til jeg. Selv om det begynner å bli veldig tung nå, så føler jeg meg absolutt ikke klar for å bli mamma. Får litt panikk når jeg tenker på at babyen kan komme når som helst. Men når jeg tenker på å holde babyen min i armene, ting vi skal gjøre osv, så gleder jeg meg veldig. Har hatt et helt fantastisk svangerskap synes jeg. Formen har stort sett vært bra, bortsett fra kvalme i starten. Jeg har ikke lagt på meg noe utenom magen, så jeg har vært så stolt av kulen min Og så har det vært helt utrolig å oppleve at det vokser et menneske inni meg, og alt det som skjer med kroppen under et svangerskap. Gleder meg allerede til å gå gravid neste gang (hvis jeg er så heldig å oppleve det) Og så har jeg verdens beste kjæreste som kommer til å bli verdens beste pappa. Han har litt panikk nå, men jeg vet han kommer til å takle det kjempebra. Jeg synes han har vært så tålmodig i alle disse månedene da jeg har vært sur pga av kvalme, trøtt, lei, grinete for at jeg ikke finner klær å ha på meg osv osv. Skulle vel egentlig bare mangle altså, men han har vært så snill og god og fått meg til å føle meg så fin hele tiden. Er så glad for at han er pappa'n til babyen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. september 2008 #2743 Del Skrevet 5. september 2008 Så herlig å lese.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. september 2008 Forfatter #2744 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Så herlig å lese.. :rødme: **** Fin lørdag Sto opp ganske tidlig i morges, ordnet oss og dro til byen. Fikk kjøpt endel ting vi manglet til babyen. Tror vi har det meste i hus nå. Etter litt shopping dro vi på et bakeri og spiste lunsj. Nå har jeg vasket og ryddet litt på badet. Blir fort sliten kjenner jeg, selv om jeg ikke gjør så mye. Skal legge med på sofaen en liten time nå. I kveld skal vi kjøpe oss kinamat og se en film. Våknet med mens-murringer i morges. Har kjent det et par dager nå. Og så er kynnerene mye vondere enn tidligere. Av og til lurer jeg om det er noe på gang, men håper virkelig babyen holder seg inni magen noen uker til. Jeg er ikke klar nå! kiwii - 36+5 Endret 6. september 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. september 2008 Forfatter #2745 Del Skrevet 6. september 2008 Har hatt en koselig kveld med middag, film, godteri og verdens beste kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. september 2008 #2746 Del Skrevet 7. september 2008 Er så herlig å lese i dagboken din Ønsker deg en flott søndag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. september 2008 #2747 Del Skrevet 7. september 2008 Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. september 2008 Forfatter #2748 Del Skrevet 7. september 2008 Pepita & Loevinna. Sov til i 12 tiden, og da jeg sto opp var frokosten klar. Snille kjæresten min Har vært en liten tur ut i finværet, og så har M vært innom på besøk. Nå tenkte jeg at jeg skulle vaske litt her. Har planer om å shine hele huset når jeg går ut i permisjon, men S sier jeg ikke får lov. Jeg skal visst bare slappe av, men det gidder jeg ikke i flere uker altså. Kan ta et rom om dagen, vaske fra gulv til tak.Og hvis jeg blir sliten så stopper jeg bare. Må kjøpe inn siste rest av babyutstyr også. Vi mangler noen håndduker,vaskekluter og alt av sånn stelleutsyr. Og så må vi vel ha noen bleier. Resten skal vi ønske oss til besteforeldre, tanter og onkler. De vil jo så gjerne kjøpe noe skikkelig de også. Vi har jo fått masse allerede, de er nesten mere ivrig enn meg og S. Formen er bra i dag. Litt vondt i ryggen, men det går greit. Gruer meg litt til jobb i morgen. Håper det ikke blir så tungt de siste dagene. kiwii - 36+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. september 2008 #2749 Del Skrevet 7. september 2008 Tenk at det ikke er så lenge til du er mamma da Hvor har tiden blitt av Håper de siste dagene på jobb går kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. september 2008 Forfatter #2750 Del Skrevet 7. september 2008 Tenk at det ikke er så lenge til du er mamma da Hvor har tiden blitt av Det lurer jeg på også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. september 2008 #2751 Del Skrevet 7. september 2008 Bør det ikke komme et rett før fødsel-magebilde? Hvor mange dager er det igjen på jobben nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. september 2008 #2752 Del Skrevet 7. september 2008 Bilder liker vi! ha en fin søndag kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. september 2008 Forfatter #2753 Del Skrevet 7. september 2008 Bør det ikke komme et rett før fødsel-magebilde? Hvor mange dager er det igjen på jobben nå? S har tatt mange bilder i dag, og så skal jeg få tatt noen selv i morgen eller noe. 3 dager igjen på jobb. Bilder liker vi! ha en fin søndag kiwii Bilde skal bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2754 Del Skrevet 8. september 2008 Fikk ikke sove, så jeg sto opp igjen. Orker ikke ligge i senga å vri og vende på meg. Sitter på stuen i pysjen og gruer meg til å dra på jobb kvart over sju i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2755 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg sovnet tilslutt og kom meg opp i morges. Er på jobb nå, men måtte ta en liten pause. Føler meg ikke helt i form, er litt småkvalm. Skal bli godt å legge seg på sofaen når jeg kommer hjem i dag. kiwii - 37+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. september 2008 #2756 Del Skrevet 8. september 2008 Du har lov til å ta det litt rolig nå, for du er jo tross alt høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. september 2008 #2757 Del Skrevet 8. september 2008 Bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2758 Del Skrevet 8. september 2008 Du har lov til å ta det litt rolig nå, for du er jo tross alt høygravid Føler at jeg trenger å slappe av mere nå ja. Alt er så mye tyngre. Bilde!! Bilde skal bli etterhvert. Har ikke fått tatt enda, men skal gjøre det en av de nærmeste dagene. ***** I dag gikk det veldig bra på jobb. Nå har jeg dusjet og fått på meg behagelige klær, og jeg har planer om å legge meg ned og sove helt til S kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. september 2008 #2759 Del Skrevet 8. september 2008 Kos deg på sofaen eller hvor du sover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2760 Del Skrevet 8. september 2008 Kos deg på sofaen eller hvor du sover.. Sov i senga i dag, og det var herlig :-D ***** I dag har vi ikke gjort en dritt etter jobb. Spist middag, sovet, sett tv og så har S ryddet litt. Tror jeg skal legge meg tidlig i kveld. Trøtt og sliten, og så skal jeg på jobb i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå