Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Hei søta :vinke:

Er lite på kg for tiden. Ting går så treigt her, og så er det så mye annet som skjer som er mye mere spennende enn kg.

Formen er ganske bra. Jeg er på jobb om dagene, men merker at det begynner å bli tungt nå. Heldigvis bare en uke igjen til jeg går ut i permisjon.

Blir litt trist å slutte, men jeg kjenner at jeg ikke hadde klart å jobbe så mye lenger.

Var på jobb i kveld og ryggen er helt ødelagt. Bra jeg har fri i morgen.

Da skal jeg til JM.

kiwii - 35+6 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg litt :klem:

Koselig å se deg her inne :)

Oj, nå går det fort fremover!! Syns jeg i hvert fall, kanskje ikke du syns det..hehe

Følger med deg :klem:

Jeg synes det har gått sinnsykt fort selv også. Nesten litt for fort egentlig ;)

Rart det der Alive, andres graviditeter går mye raskere enn sin egen... :klø: :ler:

Håper formen er fin i dag :klem:

Formen er fin :-D

:klem:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer hjem den 1. så da rekker jeg å være sladrisen din :fnise:

Jeg har ingen planer å føde før termin, så du rekker nok å være sladrisen min ja ;)

Okei, takk :)

:)

:klem: Sorry at jeg ikke er innom oftere...

Er som du skriver, skjer mye som er mer moro enn KG ;)

Jeg er ikke noe flink til å stikke innom deg jeg heller... Eller, jeg leser da, men er så sløv til å skrive noe.

Alt bra her :)

Har vært på jobb i går og i dag, og i går var jeg så dødssliten da jeg kom hjem at jeg la meg ned og grein. I dag tok jeg en time-out midt på dagen,så da gikk det bedre.

Er bare 4 arbeidsdager igjen nå, så går jeg ut i permisjon. Både gruer og gleder meg. Gruer meg til å ikke være en del av gjengen på jobb i et helt år, men så gleder meg til å være hjemme med lillegull. Dessuten kjenner jeg at jeg ikke hadde klart å jobbe noe lenger. Sliter noe fryktelig når jeg er på jobb, alt tar så mye lenger tid, jeg får vondt i hele kroppen og blir veldig tungpust.

Men men, skal nok holde ut de siste dagene.

Vi har handlet inn litt babystæsj i dag også, så vi har det meste klart tror jeg.

Mangler litt småtteri, men får kjøpe inn etterhvert.

Nå holder jeg på å vaske siste rest av babyklær.

I morgen skal jeg til JM.

Nå er det straks natta her i huset.

kiwii - 36+2 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betryggende å høre at du ikke har planer om å føde før termin :tommelopp:

Tror du kommer til å ha godt av å gå ut i permisjon. Kroppen trenger den hvilen den kan få, før fødselen.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å høre at du ikke har planer om å føde før termin :tommelopp:

Tror du kommer til å ha godt av å gå ut i permisjon. Kroppen trenger den hvilen den kan få, før fødselen.

Ja, det skal bli godt å slappe av :Nikke:

Er ikke rart at du begynner å bli sliten nå, det er ikke mange i vårt yrke som holder ut i jobb så lenge som du har gjort.

Det er sant. Jeg får masse kommentarer og skryt for at jeg er på jobb. Det hjelper faktisk til med å holde humøret oppe når jeg føler at jeg ikke orker jobbe en dag til.

Har vært hos JM. Alt bra med lillegull og meg.

Vekt--> 66 kg

BT--> 112/66

Urin--> negativ

ødem--> 0-1 ( har ikke merket det selv, men var visst bittelitt hoven i føttene)

SF-mål-->33 cm

FL--> 140 slag pr. min

Hodet har festet seg.

Nå skal jeg slappe av på sofaen mens jeg venter på at S skal komme å hente meg.

Vi skal ut å handle litt forskjellig dill dall.

I ettermiddag skal jeg på jobb, så har jeg fri helt til mandagen.

kiwii - 36+2 :gravid: (ifølge JM.jeg har regnet en dag feil. AKkurat 4 uker til termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...