Grace Skrevet 19. august 2008 #2681 Del Skrevet 19. august 2008 Jaa, det hadde vært veldig,veldig koselig! :-D Når da? Husker ikke helt. Skal spørre etterpå også skal jeg sjekke flybilletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. august 2008 Forfatter #2682 Del Skrevet 19. august 2008 Husker ikke helt. Skal spørre etterpå også skal jeg sjekke flybilletter **** I natt har jeg sovet godt uten noen ekle opplevelser med svimmelhet og kvalme. Våknet klokka 10 og har ikke gjort noe som helst siden da.. Skal straks komme meg i dusjen, så skal jeg i byen en tur. Har endel ting å fikse. Ryggen er litt bedre i dag, men jeg er glad jeg ikke skal på jobb på noen dager ennå. kiwii - 34+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. august 2008 #2683 Del Skrevet 19. august 2008 Og du......... Nå må ikke du få helt hetta på grunn av det som skjer med Lassie! Jeg frika helt pga sånne historier når jeg var gravid, og pappaene blir enda reddere så nå er det viktig at dere fokuserer på alle de føslene som forløper som normalt.. Er et fåtall som opplever slikt som dem! *strengGrace* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. august 2008 Forfatter #2684 Del Skrevet 19. august 2008 Og du......... Nå må ikke du få helt hetta på grunn av det som skjer med Lassie! Jeg frika helt pga sånne historier når jeg var gravid, og pappaene blir enda reddere så nå er det viktig at dere fokuserer på alle de føslene som forløper som normalt.. Er et fåtall som opplever slikt som dem! *strengGrace* Må innrømme at jeg synes det er skremmende å lese om Lassie nå. Vi hadde termin med noen dagers mellomrom, så jeg føler det er så nært på en måte. Tenker at det like gjerne kunne vært meg. I går leste jeg i Gro Nylander-boka mi om krybbedød. Fikk helt hetta og angrer på at jeg leste det. til deg Grace. **** Har vært i byen en tur i finværet. Så herlig å gå i kjole om dagene. Buksene mine strammer og er bare ekle. Kjøpte meg et par ammetopper og to strømpebukser. Ellers fikk jeg ordnet litt av det jeg skulle, så nå kan jeg slappe av resten av dagen med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. august 2008 Forfatter #2685 Del Skrevet 19. august 2008 Har vasket litt babyklær i dag. Begynner å få litt oversikt over hva vi har og hva vi mangler nå. Tror vi har nok klær, men mangler litt sånn andre småting. Stellebord(skal bestille en av de nærmeste dagene), badebalje,håndduker/vaskekluter, gulpekluter, sengekantbeskytter. Og så må vi ha et eller annet babyen kan sove i på stua, men vi har ikke helt bestemt oss for hva vi vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. august 2008 Forfatter #2686 Del Skrevet 19. august 2008 Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. august 2008 Forfatter #2687 Del Skrevet 20. august 2008 Har vært til legen i dag. Alt er bra med lillegull. Sliten nå, må legge meg snart. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. august 2008 #2688 Del Skrevet 20. august 2008 Hvordan var det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. august 2008 Forfatter #2689 Del Skrevet 21. august 2008 Alt var bra med meg også Ryggen begynner å bli bedre. Sto opp tidlig i dag. Har spist frokost og lest avisen, og nå ble jeg plutselig så trøtt. Tror jeg skal legge meg på sofaen en liten stund jeg. Lillegull er helt vill etter frokosten kiwii - 34+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. august 2008 #2690 Del Skrevet 21. august 2008 Godt å vite at alt var bra med deg også Har du skaffet deg sladris enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. august 2008 #2691 Del Skrevet 21. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. august 2008 Forfatter #2692 Del Skrevet 21. august 2008 Godt å vite at alt var bra med deg også Har du skaffet deg sladris enda? Nei, det har jeg ikke. Hvis noen gidder er det bare å melde seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. august 2008 #2693 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg kan med glede være, men jeg er borte uke fra 10 september til 1 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 22. august 2008 #2694 Del Skrevet 22. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2695 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg kan med glede være, men jeg er borte uke fra 10 september til 1 oktober hmmm, det kan jo skje ting mens du er borte da, men du kan godt få være sladrisen min hvis du vil Så kanskje noen andre vil være reservesaldris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2696 Del Skrevet 22. august 2008 Hei hei 34+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2008 #2697 Del Skrevet 23. august 2008 hmmm, det kan jo skje ting mens du er borte da, men du kan godt få være sladrisen min hvis du vil Så kanskje noen andre vil være reservesaldris? JAAAAA!!! :juhu: Sender deg PM med mobilnummeret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. august 2008 Forfatter #2698 Del Skrevet 23. august 2008 JAAAAA!!! :juhu: Sender deg PM med mobilnummeret mitt Har mottatt pm ***** Dagen i dag er grinedag. Begynte så bra. Vi sto opp tidlig og lagde god frokost og så håndball. Men så er det så mye som surrer oppi hodet mitt for tiden. Toppet seg i går etter en "krangel" med en person. Det var vel egentlig ikke en krangel, men jeg pratet med denne personen på tlf og fortalte om et valg jeg og S har tatt (ikke noe store greier, bare noe helt vanlig) H*n ble av en eller annen grunn sur og fikk meg til å føle meg skikkelig ekkel som kunne gjøre noe sånt. Jeg ble helt satt ut av reaksjonen og spurte om h*n hadde noe problemer med det jeg hadde fortalt. Det hadde h*n tydeligvis, jeg burde ha gjort sånn og slik, og ikke sånn vi hadde gjort det. Holdt på å begynne å grine, så fikk avsluttet samtalen raskt. Ventet besøk rett etterpå, så måtte bare holde igjen tårene. Resten av dagen gikk det i ett, så jeg fikk ikke snakket med S om det, men følte at jeg var på gråten hele tiden. Og i dag sprakk jeg pga en liten filleting. S skjønte ingenting stakkar, han visste jo ikke hva som hadde bygd seg opp inni meg. Jeg blir så forbannet når jeg tenker på det nå. Irriterer meg over at noen skal klare å påvirke humøret mitt på den måten pga en sånn tullting. Nå skal jeg legge meg i senga og sove helt til S kommer hjem om en times tid. I kveld skal vi kose oss med taco og godis. Og så skal vi kanskje se en film eller noe. kiwii - 34+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2008 #2699 Del Skrevet 23. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 23. august 2008 #2700 Del Skrevet 23. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå