Gjest Havbris Skrevet 12. august 2008 #2641 Del Skrevet 12. august 2008 Det med at alt er tungt fysisk nå- det blir bedre, etter fødselen. Du kommer til å føle deg som en fjær i forhold til nå. Ok, en dødtrøtt og sliten fjær, men like fullt mye lettere. Håper du har det bra! Det virker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. august 2008 #2642 Del Skrevet 12. august 2008 Oh! Nå fikk jeg litt lyst på lovehearts! Mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. august 2008 Forfatter #2643 Del Skrevet 12. august 2008 Det med at alt er tungt fysisk nå- det blir bedre, etter fødselen. Du kommer til å føle deg som en fjær i forhold til nå. Ok, en dødtrøtt og sliten fjær, men like fullt mye lettere. Håper du har det bra! Det virker sånn. Ah, gleder meg til å føle meg som en fjær! Jeg har det veldig bra Oh! Nå fikk jeg litt lyst på lovehearts! Mmm Lovehearts er nam! ***** Har så sinnsykt vondt i ryggen! Ikke snakk om å komme seg på jobb når jeg er sånn. Lå lenge i dag, men jeg vet ikke om det hjalp eller om det bare ble verre. kiwii - 33+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. august 2008 #2644 Del Skrevet 12. august 2008 Håper ryggen blir bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 12. august 2008 #2645 Del Skrevet 12. august 2008 Huff da, håper ryggen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. august 2008 Forfatter #2646 Del Skrevet 12. august 2008 Loevinna & Ella Blir nok ikke jobb i morgen heller. Har blitt litt bedre, men klarer fremdeles nesten ikke røre meg. Føler meg ikke helt i toppform ellers heller. Er mye svimmel og litt uvel. Føler at hele kroppen dovner bort innimellom. Hjertet slår fort og det kjennes nesten ut som om jeg holder på å besvime. Nå skal jeg spise et par knekkebrød, så blir det film med S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. august 2008 #2647 Del Skrevet 12. august 2008 Kan du ikke få sykemelding frem til permisjon nå da? Det virker som du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #2648 Del Skrevet 13. august 2008 Enig med Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. august 2008 #2649 Del Skrevet 13. august 2008 Enig med Reka og Annie, ikke slit deg ut nå vennen :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2650 Del Skrevet 13. august 2008 Vet ikke helt jeg... Får helt sikkert sykemelding hvis jeg snakker med legen, men så har jeg så lyst til å jobbe de siste ukene også. Skal til legen på svangerskapskontroll på onsdag, så får se hva som skjer da. Blir jeg ikke bedre i ryggen før det, så må jeg selvfølgelig ringe henne før, for jeg kommer meg ikke på jobb nå. Formen er litt bedre i dag, men jeg er hjemme fra jobb. Blir så oppgitt over hele greia. Formen har jo vært så fin, og jeg gledet meg til den siste tiden på jobb. Og så er det så mange andre tanker som surrer i hodet for tiden. Jeg er superlykkelig, og så i neste øyeblikk er jeg trist og lei meg. Redd for å miste S, stresset av hele situasjonen, spent på hvordan livet blir fremover, dårlig samvittighet når jeg tenker på eks. Jeg har så mye dårlig samvittghet for tiden, ikke bare når det gjelder eks. Har alltid vært litt sånn egentlig, men nå er det verre enn noen gang. Analyserer alt jeg sier og gjør, tenker over om jeg såret noen ved å oppføre meg sånn osv osv. Skikkelig slitsomt er det. Men sånn bortsett fra alt dette så har jeg det kjempebra kiwii - 33+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 13. august 2008 #2651 Del Skrevet 13. august 2008 Tjohei! Må være slitsomt med all den analyseringen, du får prøve å stresse ned litt, Kiwii! God bedring med ryggen også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 13. august 2008 #2652 Del Skrevet 13. august 2008 Usj da, kjedelig med vond rygg.. Skjønner godt at du har mye å tenke på, men tror det er best å prøve å ikke stresse så mye med det, og prøve å glede deg over den spennende tilværelsen du er i Helt sikkert lettere sagt enn gjort, det virker jo i grunnen som dere to sammen har taklet den brå overgangen utrolig bra! Sender deg en pm sånn at du kan sende meg magebilde (Ja, jeg er kronisk treg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2653 Del Skrevet 14. august 2008 Hei hei Lipstick & Cerise Ryggen blir ikke noe bedre, så jeg har vært til legen og er sykemeldt ut neste uke. Så får vi se om jeg har blitt noe bedre da. Formen er dårlig i dag. Holdt på å besvime på butikken. Klarte ikke gå hjem, så måtte få mamma til å hente meg. Skikkelig ekkelt. kiwii - 33+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 14. august 2008 #2654 Del Skrevet 14. august 2008 Huff da. Ta vare på deg selv nå, få nok hvile og unn deg selv litt kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Havbris Skrevet 14. august 2008 #2655 Del Skrevet 14. august 2008 Tror du trenger å roe helt ned, jeg. Vet det ikke er enkelt, men kroppen sier fra. Det merker du jo godt. Dessuten tar det ekstra mye energi når du har mye å tenke på for tiden også. Ta vare på deg selv og babyen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. august 2008 #2656 Del Skrevet 14. august 2008 Har du tatt blodprøver i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2657 Del Skrevet 14. august 2008 Stor til Alive,Havbris & Annie. Har du tatt blodprøver i det siste? Ikke siden helt i starten av svangerskapet, men skal til legen i neste uke og skal ta noen prøver da (hb + noe andre greier) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nea Skrevet 14. august 2008 #2658 Del Skrevet 14. august 2008 Så bra at du fikk sykmelding, høres ut som du trengte det nå. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2659 Del Skrevet 14. august 2008 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 15. august 2008 #2660 Del Skrevet 15. august 2008 Du må ta det med ro, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå