MrsP Skrevet 6. august 2008 Forfatter #2621 Del Skrevet 6. august 2008 Svigerfar har vært innom en tur, og nå har pappa akkurat vært her. Koselig med fridager med masse besøk. Sitter og lurer på om jeg skal dra i byen en tur. Har ordnet meg og var klar til å dra, men så kom jeg på at det er egentlig ingenting jeg skal. Kanskje jeg bare skal slappe av på sofaen helt til S kommer hjem fra jobb? Har vært litt plaget med halsbrann de siste kveldene. Pleier ikke å kjenne noe til det på dagene, men i dag merker jeg det litt. Tror det blir ekstra ille når jeg drikker cola. Som oftes så hjelper det med litt melk, men det gjorde det ikke i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 6. august 2008 #2622 Del Skrevet 6. august 2008 Hørtes deilig ut med en fridag! Skal ha fri på fredag, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2008 #2623 Del Skrevet 6. august 2008 Har 2 dager igjen på jobb og så er det ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. august 2008 Forfatter #2624 Del Skrevet 6. august 2008 Hørtes deilig ut med en fridag! Skal ha fri på fredag, gleder meg Herlig med fri ja! Har 2 dager igjen på jobb og så er det ferie Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2625 Del Skrevet 7. august 2008 Våknet med hodepine, men etter litt mat så føler jeg meg bedre. Skal slappe av med kg,avisen og oprah på tv nå, før jeg skal spise lunsj med bestis. kiwii - 32+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2626 Del Skrevet 7. august 2008 Veldig koselig dag Spiste lunsj med bestis. Vi satt og koset oss i flere timer. Etterpå møtte jeg S og vi dro på middag hos B&O. Nå er vi hjemme og slapper av. Jeg orker ikke like mye som før merker jeg. Vil helst hjem å legge meg på sofaen.. Etterpå skal vi se en film og kanskje spise litt godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. august 2008 #2627 Del Skrevet 8. august 2008 God helg kiwiivennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2628 Del Skrevet 8. august 2008 Takk takk,Rekis Ja, da var det helg igjen. Har vært på jobb i dag og jeg blir så fort sliten. Føler meg som en flodhest av og til, alt er så tungt og magen er bare i veien. Babyen er veldig aktiv om dagene. Magen buler ut til alle kanter når h*n setter igang med turningen. Nå gjør det litt vondt innimellom også, nesten så jeg mister pusten når det kommer et skikkelig spark. Har sovet på sofaen en times tid. S er på trening, og når han kommer hjem skal vi spise middag og se film. Tenker mye på hvordan ting kommer til å forandre seg fremover. Aner ingenting om hvordan livet vårt vil bli. Av og til kunne jeg ønske at jeg og S bare kunne vært kjærester mye lenger før vi fikk barn. Merker at vi tenker mye og er spent begge to nå. Tror både S og jeg har innsett at det er veldig kort tid igjen. Tenker mye på fødselen, hvordan ting blir etterpå, hvordan babyen kommer til å være, hvordan vi skal gjøre ting osv. kiwii - 32+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. august 2008 Forfatter #2629 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) dobbelt Endret 8. august 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 8. august 2008 #2630 Del Skrevet 8. august 2008 Vet ikke om jeg har husket å takke for magebildet... Men var iallefall fine mage! :-D Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 9. august 2008 #2631 Del Skrevet 9. august 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. august 2008 Forfatter #2632 Del Skrevet 9. august 2008 Loevinna & Maneo Jeg er så sliiiten! Har vært på jobb, og på slutten av dagen så følte jeg meg nesten død. Vondt i bekkenet og oppover hele ryggen. Nå har jeg hatt mini-spa for meg selv på badet og skal straks legge meg ned på sofaen. Det er det beste jeg vet for tiden. Når jeg er på jobb eller ute med venner,så gleder jeg meg hele tiden til å strekke meg ut på sofaen. I kveld skal vi bare være hjemme og slappe av. Spise lasanje og se film. kiwii - 32+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. august 2008 Forfatter #2633 Del Skrevet 9. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nea Skrevet 9. august 2008 #2634 Del Skrevet 9. august 2008 Næmmen, er du oppe så seint?! Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. august 2008 Forfatter #2635 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, men jeg sliter virkelig med å holde meg våken. Tenker på min kjære seng hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. august 2008 #2636 Del Skrevet 10. august 2008 Skjønner tankene om at det kunne vært greit å få hvert bare kjærster sammen en stund før babyen kom, men så kan du jo tenke det slik, at denne lille skapningen er jo halvparten deg og halvparten S og det vil jo føre dere så nærme hverandre som man kan bli. Det blir jo en stor forandring, men en fantastisk forandring Tenker dere kommer til å bli de beste foreldre for den lille jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. august 2008 Forfatter #2637 Del Skrevet 11. august 2008 Skjønner tankene om at det kunne vært greit å få hvert bare kjærster sammen en stund før babyen kom, men så kan du jo tenke det slik, at denne lille skapningen er jo halvparten deg og halvparten S og det vil jo føre dere så nærme hverandre som man kan bli. Det blir jo en stor forandring, men en fantastisk forandring Tenker dere kommer til å bli de beste foreldre for den lille jeg :klemmer: Vi gleder oss veldig altså, men merker at det kommer mange flere tanker nå på slutten av svangerskapet. Alt er så mye tyngre nå. Tungt å jobbe, tungt å gå i trapper, tungt å komme seg gjennom dagen uten å slappe av. Er avhengig av en liten hvil midt på dagen. Må strekke ut kroppen og koble helt ut. Får fort vondt i ryggen når jeg holder på for mye. Hadde en tung natt. Dumme ting fra fortiden som dukker opp.Vi lå våken halve natten og pratet, og det gjorde godt. Våknet med hodepine i dag og orket ikke stå opp før halv tolv. Har faktisk fått gjort mye fornuftig etter det. Herlig å stryke ting fra huskelisten. Nå må jeg spise. kiwii - 33+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2008 #2638 Del Skrevet 11. august 2008 Kjøp Lovehearts. Det hjelper for halsbrann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. august 2008 #2639 Del Skrevet 11. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. august 2008 Forfatter #2640 Del Skrevet 11. august 2008 Kjøp Lovehearts. Det hjelper for halsbrann. Det har jeg hørt ja. Må prøve å huske det neste gang jeg er på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå