Annie Skrevet 27. juli 2008 #2561 Del Skrevet 27. juli 2008 Dr.Annie gir alltid gode råd. Formen er mye bedre nå. Fikk sove igjen etter jeg hadde spist i morges. Sto opp i 11 tiden, dusjet og pakket sekken, så dro vi til drømmeplassen. Spiste lunsj, drakk masse iskald cola, plukket ripsbær som vi spiste og bare koset oss. Det var så herlig! Gleder meg til neste sommer når lillegull kan være med. Nå er vi hjemme igjen og jeg skal slappe av resten av kvelden. Nuvel... Så herlig å ha fått vært ute og kost dere. Vi har tilbrakt nok en herlig dag på stranda, og når begynner jeg å lure på hvor jeg IKKE er solbrent... Bortsett fra under der bikinien er da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #2562 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg er heldigvis ikke solbrent. Holder meg mest i skyggen, for lillegull blir så urolig hvis jeg ligger i sola for lenge. Vi har sittet på verandaen en liten stund nå i kveld. Herlig når det er så varmt. Er bare en snartur innom for å sjekke om det er noe nytt på kg, så skal vi straks legge oss. Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2563 Del Skrevet 28. juli 2008 God morgen! Våkner om morgenen og er skrubbsulten. Føles som om hele magen vrenger seg av sult. Så da er det bare å stå opp da... Har spist 2 knekkebrød med egg og kaviar, og nå er jeg så mett at det gjør vondt. Skal ikke så mye til for å fylle magen. Har endel ting jeg skal fikse i dag, så det er vel bare å sette igang. Været er like nydelig som det har vært hele helga kiwii - 31+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2564 Del Skrevet 28. juli 2008 I dag har jeg fått gjort masse fornuftig. Gleder meg til S kommer hjem så jeg får fortelle han om alt jeg har utrettet Nå skal jeg hoppe i dusjen og finne frem sommerkjolen, så stikker jeg på butikken og handler middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2565 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Vi har spist god middag og sovet litt på sofaen. Nå er S ute og klipper gresset, mens jeg sitter her og sløver i varmen. Når han kommer inn skal vi spise jordbær og vaniljeis Endret 28. juli 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juli 2008 #2566 Del Skrevet 28. juli 2008 Ååh, jordbær og vaniljeis er kjempe godt Kan også anbefale jordbær med vaniljekesam på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2567 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja, det er kjempegodt Vaniljekesam har jeg ikke smakt. Er vel litt sunnere det sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2568 Del Skrevet 28. juli 2008 Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #2569 Del Skrevet 29. juli 2008 Kjeder meg litt om dagene. Nesten så det skal bli godt å begynne på jobb igjen, iallefall når jeg vet at det kun er snakk om noen uker før jeg går ut i permisjon. Det er ikke like varmt her i dag, og det er jeg veldig glad for. Har vært helt utslått i flere dager. Nå skal jeg rydde litt her, så skal jeg møte S da han er ferdig på jobb. Lillegull er aktiv nå etter frokosten. Har begynt å gjøre vondt av og til når h*n sparker. kiwii - 31+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. juli 2008 #2570 Del Skrevet 29. juli 2008 Han begynner jo å bli stor gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #2571 Del Skrevet 29. juli 2008 Han begynner jo å bli stor gutt Nå høres du ut som S. Han snakker også om babyen som om det er en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. juli 2008 #2572 Del Skrevet 29. juli 2008 Innom med en liten ! Dere vet ikke om det blir gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #2573 Del Skrevet 29. juli 2008 Hei lillesky! Nei, jordmoren klarte ikke se det på UL, så vi får vente til h*n kommer ut. Har sløvet på sofaen i hele kveld. Det er aller best å ligge rett ut for tiden, for hvis jeg sitter så føler jeg at alt inni meg skvises sammen. Får ikke puste skikkelig. Skal ikke bli så lenge før vi legger oss. Godt å komme seg tidlig i seng, så kan jeg heller stå opp tidlig i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. juli 2008 #2574 Del Skrevet 29. juli 2008 Nå høres du ut som S. Han snakker også om babyen som om det er en gutt. Syns forresten du legger deg fryktelig tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #2575 Del Skrevet 30. juli 2008 Syns forresten du legger deg fryktelig tidlig.. Jeg la meg litt for tidlig i går ja. Fikk ikke sove på mange timer. Vurderte å stå opp igjen, men orket ikke det heller. Skal legge meg senere i kveld Må komme meg i dusjen nå, for jeg skal møte venninne T & E i byen om en times tid. kiwii - 31+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #2576 Del Skrevet 30. juli 2008 Har vært i byen med 2 venninner. Kjempekoselig Nå skal jeg slappe av en times tid før vi skal på besøk hos K&E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. juli 2008 #2577 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Har temperaturen sunket litt hos deg også eller? Her er det plutselig 10 grader kaldere enn i går, og det merkes godt. Kos dere på besøk! Endret 30. juli 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #2578 Del Skrevet 30. juli 2008 Har temperaturen sunket litt hos deg også eller? Her er det plutselig 10 grader kaldere enn i går, og det merkes godt. Kos dere på besøk! Det var varmt midt på dagen, men nå i ettermiddag/kveld ble det plutselig kaldere ja. Deilig! Har vært på besøk i hele kveld. Veldig koselig. Nå skal jeg henge opp klær, så er det rett i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #2579 Del Skrevet 31. juli 2008 Lå lenge før jeg fikk sove i går kveld også. Så mange tanker i hodet, så mye som skal ordnes. Jeg blir stresset av det. Må skrive meg en liste og bare begynne i en ende, så er det egentlig ikke så ille. Det er ting med banken,jobben,huset osv.Sånne ting som jeg ikke er så kjempeglad i å ordne opp i. Dessuten skulle jeg ha ringt eks om noe greier, men det er helt uaktuelt nå, orker bare ikke. Nei, jeg får vel sette igang... kiwii - 30+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2008 #2580 Del Skrevet 31. juli 2008 Innom med en sommer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå