Grace Skrevet 25. juli 2008 #2541 Del Skrevet 25. juli 2008 30+4?!?!?!?!? Herreguuuuuuud, så sinnsykt fort dette har gått da..... Så spennende da.. Nå skjer det jo snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #2542 Del Skrevet 25. juli 2008 Jaaa, jeg vet! Helt sykt så fort det har gått! Et par mnd igjen nå, så sitter jeg her med babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. juli 2008 #2543 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er tom for ord! :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #2544 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg er tom for ord! :dåne: :dåne: :dåne: Dåner sammen med Grace :dåne: Nok en dag med tropevarme. Våknet skumsvett i halv 9 tiden i morges. Følte meg helt elendig. Torde ikke stå opp for jeg var redd for å besvime. S hentet vann til meg, og så sovnet jeg igjen. Sto ikke opp før flere timer etterpå. Nå har jeg dusjet og fått på meg så lite klær som mulig. Vi skal ut å handle noe småtteri. Må passe på å drikke mye i dag! kiwii - 30+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. juli 2008 #2545 Del Skrevet 26. juli 2008 Ja, bare pass på deg selv i denne varmen. Veldig viktig å drikke masse *finner sin egen vannflaske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 26. juli 2008 #2546 Del Skrevet 26. juli 2008 Drikke er viktig, ja! Jeg tipper gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #2547 Del Skrevet 26. juli 2008 Tippeliste Maneo - 30. september, gutt Pepita - 2. oktober, jente Reka - 3. oktober, jente Loevinna - 4. oktober, jente Skravla - 7. oktober, gutt Annie - 10. oktober, gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #2548 Del Skrevet 26. juli 2008 Ja, bare pass på deg selv i denne varmen. Veldig viktig å drikke masse *finner sin egen vannflaske* Drikke er viktig, ja! S har gitt meg vann og matet meg med vannmelon i hele dag, så jeg blir godt passet på Vi har vært ute og handlet litt. Altfor varmt til å sitte på terassen. Skulle ha vært på stranda i dag. Har satt på ei maskin med babyklær. Gleder meg til å legge de sammen og putte de i kommoden på barnerommet. Veeldig glad for at jeg ikke skal føde i denne varmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #2549 Del Skrevet 26. juli 2008 Nå sliter jeg litt her. Føler at det svimler helt for meg, nesten litt redd for å besvime. Det er tungt å puste og jeg føler at jeg kveles i varmen. Må strekke meg ut på sofaen jeg tror jeg.. Måtte bare syte litt,for synes så synd på meg selv akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juli 2008 #2550 Del Skrevet 26. juli 2008 Det ER varmt å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #2551 Del Skrevet 26. juli 2008 Det ER varmt å være gravid Ja, det er jammen meg det. Trodde ikke jeg kom til å slite sånn, for jeg er ikke så stor akkurat. Kan bare tenke meg hvordan det hadde vært om jeg hadde lagt på meg 15 kg :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. juli 2008 #2552 Del Skrevet 26. juli 2008 Tror ikke det har så mye å si faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #2553 Del Skrevet 26. juli 2008 Nei, det har kanskje ikke det.. For jeg føler at varmen kommer innenfra. Akkurat som om babyen varmer meg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #2554 Del Skrevet 26. juli 2008 Endelig begynner det å bli litt kjøligere. Har ikke vært en god dag for kiwii-bolla. Nå i kveld har vi grillet og slappet av ute på verandaen. Skal ordne jordbær og vaniljeis nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #2555 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg har vært i så rar form helt siden i går morges. Følte meg svimmel/kvalm da jeg la meg. Drakk masse vann og sovnet ganske fort. Våknet tidlig i dag og var fremdeles ikke topp form. Vet ikke om jeg var sulten,tørst,utslått av varmen eller hva det var. Nå er jeg iallefall oppe og spiser og drikker litt. Håper det hjelper, og så håper jeg at jeg får sove igjen. kiwii - 30+6 Endret 27. juli 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juli 2008 #2556 Del Skrevet 27. juli 2008 Det var da fryktelig tidlig!! Håper formen blir fort bedre, ellers får du ta en tur til lege og sjekke blodtrykket samt ta andre prøver. Du kan ikke fortsette sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. juli 2008 #2557 Del Skrevet 27. juli 2008 Håper du har fått sove litt mer idag, og at forma er litt bedre... Og hør på Annie du, hun gir gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #2558 Del Skrevet 27. juli 2008 Det var da fryktelig tidlig!! Håper formen blir fort bedre, ellers får du ta en tur til lege og sjekke blodtrykket samt ta andre prøver. Du kan ikke fortsette sånn. Håper du har fått sove litt mer idag, og at forma er litt bedre... Og hør på Annie du, hun gir gode råd Dr.Annie gir alltid gode råd. Formen er mye bedre nå. Fikk sove igjen etter jeg hadde spist i morges. Sto opp i 11 tiden, dusjet og pakket sekken, så dro vi til drømmeplassen. Spiste lunsj, drakk masse iskald cola, plukket ripsbær som vi spiste og bare koset oss. Det var så herlig! Gleder meg til neste sommer når lillegull kan være med. Nå er vi hjemme igjen og jeg skal slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juli 2008 #2559 Del Skrevet 27. juli 2008 Skulle bare si hade og før jeg drar til stockholm! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #2560 Del Skrevet 27. juli 2008 Skulle bare si hade og før jeg drar til stockholm! :-D Åja, du drar i morgen du! *løper inn i dagboka til Reka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå