Annie Skrevet 23. juli 2008 #2521 Del Skrevet 23. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2522 Del Skrevet 24. juli 2008 Slike drømmer har jeg fortsatt Det er helt jævlig. Og nå har jo jeg og T vært sammen i 7,5 år. Enda så kommer disse drømmene der jeg drømmer at jeg går tilbake til eksen... Drømmer er det vel heller ikke. Mere mareritt! *grøss* Jeg tipper jente den 2. oktober Ja, det er jævlig. Har akkurat den samme drømmen flere ganger i måneden. Jeg går ikke rundt å tenker på eks heller, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg drømmer om han hele tiden. Skal oppdatere tippelisten Jeg vil slenge på at jeg tipper jente! Sånne drømmer er ikke noe ålreite, jeg har jo ikke de samme minnene som deg, men har ofte drømmer om min eks og de er ikke ålreite.. Men det er da det er så bra at det er jo nettopp bare det de er, drømmer, ikke noe mer Sov godt kiwiimor Ja, det er godt å våkne og skjønne at det bare var en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2523 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Tippeliste Maneo - 30. september Pepita - 2. oktober, jente Reka - 3. oktober, jente Loevinna - 4. oktober Skravla - 7. oktober, gutt Annie - 10. oktober, gutt Endret 24. juli 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2524 Del Skrevet 24. juli 2008 Sto opp for en time siden da S ringte og vekket meg. Har spist frokost og oppdatert meg litt på kg. Nå skal jeg hoppe i dusjen, så skal jeg ut å gå en tur i finværet. Sola skinner i dag kiwii - 30+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. juli 2008 #2525 Del Skrevet 24. juli 2008 Ha en fin tur kiwii! Det er så deilig med fint vær :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2526 Del Skrevet 24. juli 2008 Ja, det er herlig Gikk i over en time i dag. Det var så deilig i finværet. Etter turen dro jeg på shopping. Kjøpte meg endel topper,genser, klokke og en kjole. Masse fint som passer til gravidmagen min selv om det ikke var mammaklær. Hentet S da han var ferdig på jobb. Vi dro på en liten shoppingrunde før vi dro hjem og grillet. Nå har vi det aller meste klart til babyen kommer. Det er så herlig å føle at jeg har kontroll. Mangler endel småting, men av de store tingene så har vi nesten alt i hus. Skal skrive liste etterpå for å få litt oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. juli 2008 #2527 Del Skrevet 24. juli 2008 Men lister er bare morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2528 Del Skrevet 24. juli 2008 Lister er veldig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. juli 2008 #2529 Del Skrevet 24. juli 2008 Bare innom og oppdaterer meg litt Jeg tipper forresten at du får jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2530 Del Skrevet 24. juli 2008 Loevinna! Tippeliste Maneo - 30. september Pepita - 2. oktober, jente Reka - 3. oktober, jente Loevinna - 4. oktober, jente Skravla - 7. oktober, gutt Annie - 10. oktober, gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. juli 2008 #2531 Del Skrevet 24. juli 2008 Lister er gøy :-D Og så greit å få kjøpt klær man kan bruke etter babyen er født også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #2532 Del Skrevet 25. juli 2008 Og så greit å få kjøpt klær man kan bruke etter babyen er født også Ja, det er så masse fine topper som passer til gravide mager nå, så det er veldig kjekt å slippe å bruke tusenvis av kroner på mammaklær. Har endel mammabukser da, litt vanskelig å komme seg inn i vanlige bukser. Kjøpte meg ei kjempefin bukse i ferien. Men håper på mye finvær fremover så jeg får brukt noen av de tusen kjolene jeg har kjøpt meg... Tror det går mer og mer opp for S at vi snart har en baby i hus. Jeg klarer ikke helt å skjønne at det snart skal skje. At om et par mnd så ligger det en baby i sengen ved siden av oss. Vi handler og pusser opp,ordner og styrer, men tenker liksom ikke over at det skal komme et nytt menneske snart, at det er derfor vi gjør alt dette. Gleder oss masse begge to, men det er litt skremmende også. Både tanken på fødselen og tiden etterpå. Vi aner ingenting om hvordan hverdagen vil bli. I dag sto jeg opp tidlig. Har spist frokost og nå skal jeg lese avisen. Skal møte bestis senere i dag. kiwii - 30+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 25. juli 2008 #2533 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Ønsker deg en fin dag Endret 25. juli 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. juli 2008 #2534 Del Skrevet 25. juli 2008 2 måneder går veldig fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. juli 2008 #2535 Del Skrevet 25. juli 2008 Måtte jo innom deg også å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #2536 Del Skrevet 25. juli 2008 Ønsker deg en fin dag Takk takk! 2 måneder går veldig fort... Ja, jeg vet.... Det som er så skremmende å tenke på. Når jeg begynner på jobb etter ferien, så skal jeg bare jobbe 1 mnd før jeg går ut i permisjon. Måtte jo innom deg også å ønske deg en god helg Takk for det Nå skal jeg straks dra til byen for å møte bestis. Gleder meg til å treffe henne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juli 2008 #2537 Del Skrevet 25. juli 2008 Kos deg med bestis Kiwii Skikkelig is dag i dag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meteora Skrevet 25. juli 2008 #2538 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Å, jeg tror jeg vet hvem du er (men du kan godt få lov til å svare på pm'n min likevel! ), og det har skjedd ting mens jeg har vært borte ser jeg Så gøy Endret 25. juli 2008 av Meteora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #2539 Del Skrevet 25. juli 2008 Kos deg med bestis Kiwii Skikkelig is dag i dag :-D Is-dager er herlige dager Å, jeg tror jeg vet hvem du er (men du kan godt få lov til å svare på pm'n min likevel! ), og det har skjedd ting mens jeg har vært borte ser jeg Så gøy Har sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #2540 Del Skrevet 25. juli 2008 Liker ikke klage på varmen, men siden jeg er gravid så har jeg lov. Holdt på å svime av i ettermiddag, det var helt sykt varmt. Drakk et par glass vann og la meg på et litt kjølig rom, men føler meg ikke helt i form ennå. S har besøk av en kompis, mulig de drar på byen etterpå. Jeg har en aktiv liten baby i magen nå i kveld Lurer på om jeg skal rydde litt i babyklærne jeg. Begynne å vaske litt og sånn. Eller er det litt tidlig kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå