MrsP Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #2441 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! Ikke lenge til ferie nå! Jippi! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #2442 Del Skrevet 30. juni 2008 I dag har både S og jeg fri, men vi våknet i halv 9 tiden. Lå en stund og pratet og leste avisen på sengen før vi sto opp. Har spist frokost og nå skal jeg hoppe i dusjen. Skal møte venninne I om et par timer. kiwii - 27+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #2443 Del Skrevet 30. juni 2008 Litt slitsom dag med masse hormoner. Men litt grining tåler vi. Nå skal vi se film og spise masse godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. juli 2008 #2444 Del Skrevet 1. juli 2008 Hormoner høres kjent ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. juli 2008 #2445 Del Skrevet 1. juli 2008 Det er så kjekt å grine når man kan skylde på hormoner. Funker som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #2446 Del Skrevet 1. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #2447 Del Skrevet 2. juli 2008 Impala,Annie & Reka. Ikke så bra form i dag. Skal legge meg på sofaen og sove litt nå. kiwii - 27+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. juli 2008 #2448 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Det er viktig å slappe av når du kan. Håper formen er bedre idag Endret 3. juli 2008 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #2449 Del Skrevet 3. juli 2008 Impala Det har vært så lite liv i magen et par dager nå. Har kontakt med JM, men jeg er så urolig allikevel. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. juli 2008 #2450 Del Skrevet 3. juli 2008 Da må du bare kreve å få UL eller noe altså. Man skal ikke være nødt til å gå rundt å bekymre seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 3. juli 2008 #2451 Del Skrevet 3. juli 2008 Min jordmor spurte om jeg ville komme inn til henne så hun kunne sjekke hvordan det stod til med en gang jeg ringte henne når jeg syntes det var så stille i magen en dag. Og hvis jeg syntes det fortsatt var mindre enn før dagen etter så skulle jeg bare komme innom flere ganger. Hun mente at h*n hadde snudd seg og sparket annen vei enn vanlig. Har du vært hos jordmoren så hun har fått lyttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #2452 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg var hos JM i går. Fosterlyden var fin og jevn. Hun mente også at babyen hadde snudd seg og sparket innover, noe som sikkert stemmer, for jeg kjenner spark som er svakere enn før. Jeg synes det har vært mindre spark enn vanlig også. I går fikk jeg beskjed om å skrive ned alle gangene jeg kjente liv, og så ringte hun meg utpå ettermiddagen. Da hadde babyen sparket flere ganger, selv om det var sjeldenere og svakere enn jeg er vant til. Hun mente at så lenge jeg kjente liv så ofte som jeg gjør, så er det bare babyen som har en rolig dag. Hvis det fortsatte sånn så skulle jeg ringe føden, men jeg tror ikke det er noe vits i det. Har kjent liv flere ganger etter jeg spiste nå isted. Litt mere glidende bevegelser på en måte, ikke sånn kraftige spark (kjenner det av og til også) kiwii - 27+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 3. juli 2008 #2453 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Det høres ut som de sparkene og bevegelsen jeg kjente når jeg kontaktet jordmoren. Etter et par dager snudde den seg igjen og sparket på "vanlig" måte. Lovebird, 27+3 Endret 3. juli 2008 av Lovebird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. juli 2008 #2454 Del Skrevet 3. juli 2008 er på en liten oppdateringsrunde. når er det du skal dra på ferie igjen? Glemt det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. juli 2008 #2455 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er kanskje bare sånn det er, at noen ganger er lille babyen i magen litt lat og andre dager er h*n kjempe livlig Håper du har en fin sommer kiwii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. juli 2008 #2456 Del Skrevet 3. juli 2008 Håper formen er bra. God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juli 2008 #2457 Del Skrevet 4. juli 2008 Da er det sikkert babyen som er litt rolig, eller har snudd seg. Gotd å høre at du kjenner liv så ofte iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 4. juli 2008 #2458 Del Skrevet 4. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. juli 2008 #2459 Del Skrevet 4. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #2460 Del Skrevet 7. juli 2008 GOD SOMMERFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå