Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har både S og jeg fri, men vi våknet i halv 9 tiden. Lå en stund og pratet og leste avisen på sengen før vi sto opp.

Har spist frokost og nå skal jeg hoppe i dusjen.

Skal møte venninne I om et par timer.

kiwii - 27+0 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt slitsom dag med masse hormoner. Men litt grining tåler vi.

Nå skal vi se film og spise masse godteri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Impala,Annie & Reka.

Ikke så bra form i dag. Skal legge meg på sofaen og sove litt nå.

kiwii - 27+1 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å slappe av når du kan. Håper formen er bedre idag :klemmer:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Impala :klem:

Det har vært så lite liv i magen et par dager nå. Har kontakt med JM, men jeg er så urolig allikevel.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du bare kreve å få UL eller noe altså. Man skal ikke være nødt til å gå rundt å bekymre seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jordmor spurte om jeg ville komme inn til henne så hun kunne sjekke hvordan det stod til med en gang jeg ringte henne når jeg syntes det var så stille i magen en dag. Og hvis jeg syntes det fortsatt var mindre enn før dagen etter så skulle jeg bare komme innom flere ganger. Hun mente at h*n hadde snudd seg og sparket annen vei enn vanlig. Har du vært hos jordmoren så hun har fått lyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos JM i går. Fosterlyden var fin og jevn.

Hun mente også at babyen hadde snudd seg og sparket innover, noe som sikkert stemmer, for jeg kjenner spark som er svakere enn før. Jeg synes det har vært mindre spark enn vanlig også. I går fikk jeg beskjed om å skrive ned alle gangene jeg kjente liv, og så ringte hun meg utpå ettermiddagen. Da hadde babyen sparket flere ganger, selv om det var sjeldenere og svakere enn jeg er vant til.

Hun mente at så lenge jeg kjente liv så ofte som jeg gjør, så er det bare babyen som har en rolig dag.

Hvis det fortsatte sånn så skulle jeg ringe føden, men jeg tror ikke det er noe vits i det. Har kjent liv flere ganger etter jeg spiste nå isted. Litt mere glidende bevegelser på en måte, ikke sånn kraftige spark (kjenner det av og til også)

kiwii - 27+2 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som de sparkene og bevegelsen jeg kjente når jeg kontaktet jordmoren. Etter et par dager snudde den seg igjen og sparket på "vanlig" måte.

Lovebird, 27+3

Endret av Lovebird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kanskje bare sånn det er, at noen ganger er lille babyen i magen litt lat og andre dager er h*n kjempe livlig :)

Håper du har en fin sommer kiwii! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det sikkert babyen som er litt rolig, eller har snudd seg. Gotd å høre at du kjenner liv så ofte iallefall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...