MrsP Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #2361 Del Skrevet 17. juni 2008 kos deg med å legge ferieplaner. Jeg drar på ferie på torsdagskvelden, og gleder meg vanvittig. Skal bli deilig med 5 uker med fri :-D Åh,så herlig! Skal ha nesten 5 uker jeg også i år. Skal bli så deeeeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. juni 2008 #2362 Del Skrevet 17. juni 2008 Åh,så herlig! Skal ha nesten 5 uker jeg også i år. Skal bli så deeeeilig! Blir litt rart å ha hele 5 uker fri som bare jeg selv rår over, men litt deilig er det også Har dere lagt ferieplaner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #2363 Del Skrevet 17. juni 2008 Sender deg en pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. juni 2008 #2364 Del Skrevet 17. juni 2008 Og jeg har svart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. juni 2008 #2365 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er jo ikke nysgjerrig på hva du skal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juni 2008 #2366 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er jo ikke nysgjerrig på hva du skal... Jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nea Skrevet 17. juni 2008 #2367 Del Skrevet 17. juni 2008 Åååh, så koselig det må være å kjøpe babyklær Gleder meg til den dagen kommer for meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #2368 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg er jo ikke nysgjerrig på hva du skal... Mine ferieplaner er jo fryktelig spennende Sender deg en pm jeg. Jeg vet. Din heldiggris! Åååh, så koselig det må være å kjøpe babyklær Gleder meg til den dagen kommer for meg også! Åja,det er så koselig å planlegge og kjøpe babyutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 17. juni 2008 #2369 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg skal også lese Drage-bøkene! Men nå skal jeg lese "Et glass melk, takk". Har hørt at den er så utrolig bra, så jeg gleder meg. Bestilte den for gavekort fra Bokklubben, var du med på det bokklubb-kjøret, kiwii? Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juni 2008 #2370 Del Skrevet 18. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #2371 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg skal også lese Drage-bøkene! Men nå skal jeg lese "Et glass melk, takk". Har hørt at den er så utrolig bra, så jeg gleder meg. Bestilte den for gavekort fra Bokklubben, var du med på det bokklubb-kjøret, kiwii? Sov godt! Jepp! Bestilte varer for godt over 10 000 kr Tror jeg kjøpte "et glass melk,takk" også, har hørt den er bra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 18. juni 2008 #2372 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er også nyskjerrig på planenen dine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #2373 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er også nyskjerrig på planenen dine.... Høres ut som om jeg skal på århundrets ferie Du skal få en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #2374 Del Skrevet 18. juni 2008 Lite som har skjedd i dag. Lunsj med bestis, jobb, og nå er hjemme og slapper av. Formen har vært fin. Mye liv i magen nå. H*n sparker skikkelig hardt innimellom! kiwii - 25+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. juni 2008 #2375 Del Skrevet 18. juni 2008 Å nå ble jo Grace veldig nysgjerrig også. Jeg tror ikke vi har klart å "treffe" hverandre en eneste gang på msn siden vi koblet der... Huff jeg er jo avsosial etter jeg fikk barn. Men jeg tenker ofte på deg da Kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #2376 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi har vel ikke pratet på msn ennå nei. Håper det klaffer at vi begge er pålogget en dag. Har sendt deg pm om ferien jeg. Koselig at du tenker på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2377 Del Skrevet 19. juni 2008 Jobber sent i dag, så sov lenge. Føler at jeg har rotet bort hele dagen. Meeen i morgen har jeg fri, og da skal jeg stå opp tidlig og gå tur. Det er alltid en fin start på dagen. Må i byen en tur for å kjøpe meg noen nye topper/skjorter. Begynner virkelig å merke at magen er stor. Får på meg en av mine gamle jeans. Har kjøpt endel mammabukser, men det er bare sommerklær, og det får jeg ikke brukt mye av akkurat nå... Skulle hatt 1, helst 2 nye bukser. Og masse topper og gensere. Vi snakker om permisjon for tiden. Vet sånn ca hvordan vi har lyst å gjøre det, men er ikke helt inne på alle regler og sånn. Må snakke med noen over helga. Er jo ikke såå lenge igjen. kiwii - 25+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 19. juni 2008 #2378 Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke verst at mange av buksene fortsatt passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. juni 2008 #2379 Del Skrevet 19. juni 2008 Hei Impala! Har sendt deg mail Tusen takk Kjempefin mage :-D Når jeg var 25 uker på vei, passa ingen av mine gamle bukser lenger nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2380 Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke verst at mange av buksene fortsatt passer! Det er ikke mange jeg får på meg nå altså, men noen får jeg da presset på meg Tusen takk Kjempefin mage :-D Når jeg var 25 uker på vei, passa ingen av mine gamle bukser lenger nei. Takk :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå