Annie Skrevet 11. juni 2008 #2301 Del Skrevet 11. juni 2008 Men sikkert ikke like mange morsomme "jeg er hjemme fra fest innlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. juni 2008 #2302 Del Skrevet 12. juni 2008 Innom og koser meg i boken din :-D Så herlig å høre om den lille Min søster har samme hengevugge som dere ønsker dere, og de er kjempe fornøyde! Hadde kroker overalt i huset, og flyttet dit det passet best. Anbefales! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #2303 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg er også inne og koser i boken din Hva er hengevugge? :klø: Sånn som de små trollene i ronja røvedatter har? De som bor under bakken også trår ronja gjennom snøen og så bruker de foten hennes som krok? :klø: og på kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juni 2008 #2304 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja det er sånn Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #2305 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja det er sånn Reka Aha! Da vet jeg det (Det høres litt morsomt ut da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2306 Del Skrevet 12. juni 2008 Men sikkert ikke like mange morsomme "jeg er hjemme fra fest innlegg" Det blir nok en stund til det kommer sånne innlegg igjen ja, men jeg lover at det blir. Skal vi vente helt til oktober? :dåne: Regner med at det blir noen våkenetter mot slutten av sommeren, da er jeg diger og feit og varm og får helt sikkert problemer med å sove Innom og koser meg i boken din :-D Så herlig å høre om den lille Min søster har samme hengevugge som dere ønsker dere, og de er kjempe fornøyde! Hadde kroker overalt i huset, og flyttet dit det passet best. Anbefales! :smile: Synes det høres veldig kjekt og praktisk ut Jeg er også inne og koser i boken din Hva er hengevugge? :klø: Sånn som de små trollene i ronja røvedatter har? De som bor under bakken også trår ronja gjennom snøen og så bruker de foten hennes som krok? :klø: og på kiwii Ikke akkurat sånn kanskje... Men sånn! Ja det er sånn Reka Aha! Da vet jeg det (Det høres litt morsomt ut da ) Får vi bruke foten din som krok da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2307 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Begynner sent på jobb i dag, så jeg kunne sove lenge. Etter jeg sto opp har jeg vasket klær, vasket dusjen og ryddet litt. Har vondt i magen sånn som jeg hadde for noen dager siden. Langt fra like vondt, men samme type smerter. Tror egentlig ikke dette er kynnere, det er heller livmorbåndene som tøyer og strekker på seg. Kynnerene jeg har hatt de siste dagene har ikke vært spesielt vonde, bare ubehagelige når magen strammer seg skikkelig. S kunne kjenne en fot eller noe som stakk ut på siden av magen min her en dag Nå skal jeg ta nye magebilder. kiwii - 24+3 Endret 12. juni 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #2308 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Ikke akkurat sånn kanskje... Men sånn! Får vi bruke foten din som krok da? Den var utrolig fin!! Veldig smart å ha, så kan jo lille bebissen sove overalt hvor mamman og pappan h*ns er Selvfølgelig får du låne foten min Endret 12. juni 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #2309 Del Skrevet 12. juni 2008 Så morsomt for s og kjenne fot da Magebilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juni 2008 #2310 Del Skrevet 12. juni 2008 *Sjekker mail om det har kommet magebilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. juni 2008 #2311 Del Skrevet 12. juni 2008 *Sjekker mail om det har kommet magebilde* Ikke noe hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juni 2008 #2312 Del Skrevet 12. juni 2008 Ikke her heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2313 Del Skrevet 12. juni 2008 Sender dere nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. juni 2008 #2314 Del Skrevet 12. juni 2008 Sender dere nå jeg. :juhu: Løper inn til mailen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2315 Del Skrevet 12. juni 2008 :juhu: Løper inn til mailen. Tenk at noen er såå glad for å få se magen min. Artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juni 2008 #2316 Del Skrevet 12. juni 2008 Så stor og fin den har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. juni 2008 #2317 Del Skrevet 12. juni 2008 Tenk at noen er såå glad for å få se magen min. Artig! Er jo så spennende å følge med jo. Skikkelig gravidmage nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2318 Del Skrevet 12. juni 2008 Så stor og fin den har blitt :bukke: Er jo så spennende å følge med jo. Skikkelig gravidmage nå ja. Ja, den har vokst skikkelig de to siste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. juni 2008 #2319 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Fine magen Du kler den veldig godt!! Ha en flott helg kiwii Endret 13. juni 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #2320 Del Skrevet 13. juni 2008 Takk for det,Reka! Endelig helg! Herregud så godt det skal bli! Er dødssliten etter en tung arbeidsuke, har vært så masse å gjøre og nå er jeg helt utslitt. Har litt vondt i bekkenet og det strammer i magen. S kommer hjem om en times tid. Frem til da skal jeg legge meg i verdens beste seng og soveeee. I kveld skal vi bare være hjemme å slappe av med taco og tv kiwii - 24+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå