Loevinna Skrevet 26. mai 2008 #2201 Del Skrevet 26. mai 2008 *innom for å legge igjen spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2202 Del Skrevet 26. mai 2008 *innom for å legge igjen spor* Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2008 #2203 Del Skrevet 27. mai 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. mai 2008 #2204 Del Skrevet 27. mai 2008 Fant dere barnevogn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2205 Del Skrevet 27. mai 2008 God morgen Hei hei Fant dere barnevogn eller? Vi har ikke kjøpt enda nei, men vi har nesten helt sikkert bestemt oss for emmaljunga edge duo. Må bare diskutere det litt til først, men jeg pleier som regel å få viljen min **** Ble litt uvel på jobb i dag. Litt sånn besvimelses-følelse. Men det gikk over når jeg satte meg ned og drakk litt vann. Nå venter jeg på at S skal komme hjem fra jobb, så skal vi grille. Setter meg ut i sola mens jeg venter kiwii - 22+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. mai 2008 #2206 Del Skrevet 27. mai 2008 Åå! Heldig som skal grille!! Og deilig å ha nesten bestemt barnevogn!! Ha en herlig ettermiddag og kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. mai 2008 #2207 Del Skrevet 27. mai 2008 Kos dere med grillingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2208 Del Skrevet 27. mai 2008 Stor klem til Reka & Loevinna! Nå har vi bestemt oss for barnevogn. Får den av foreldrene til S, så da har vi plutselig 8000 kr å bruke på noe annet. Skal nok ikke bli noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2209 Del Skrevet 27. mai 2008 Rydder og rydder og rydder. Veldig herlig å kaste masse skrot, men jeg føler at vi aldri blir ferdig. Det ble ikke gjort så mye når eks bodde her,og det får vi igjen for nå. Neste prosjekt er oppussing av barnerom. Fort gjort å male. Så må vi begynne å tenke på møbler. Seng, kommode, stellebord osv. (Stellebordet skal på badet) Gleder meg til å handle og innrede rommet til babyen. Tror det skal blir veldig fint. Ellers er det mye annet utstyr vi trenger. -bilstol -voksipose -vugge? ett eller annet som babyen kan sove i på stua. aner ikke hva som er vanlig -klær ....og sikkert en haug med andre ting som jeg ikke kommer på nå. Regner med at vi får mye av dette til mamma&G,pappa&F og foreldrene til S. De har iallefall sagt at de har lyst til å kjøpe noe til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. mai 2008 #2210 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg kjenner flere som har vanlig trevugge i stua Så viss du kjenner noen som kan snekre ellers så får man sikkert kjøpt mange fine vugger også vil jeg tro. Ikke at jeg har hatt bruk for å se etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #2211 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg kjenner flere som har vanlig trevugge i stua Så viss du kjenner noen som kan snekre ellers så får man sikkert kjøpt mange fine vugger også vil jeg tro. Ikke at jeg har hatt bruk for å se etter det Vet om et par stykker som har sånn trevugge jeg også Får prate litt med S, så blir vi vel enige om hva vi skal kjøpe. Babyen sparker skikkelig hardt nå rett etter jeg har spist. Rar, nesten litt ekkel følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 28. mai 2008 #2212 Del Skrevet 28. mai 2008 Vi hadde også så og si bestemt oss for vogn, trilla rundt på Emmaljunga smart duo, men så kikka vi på Emmaljunga city cross også, og den veier 11 kg mindre enn smart vognen. Så da ble det en city cross som vi har en city bag til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. mai 2008 #2213 Del Skrevet 28. mai 2008 Råder dere til å ikke kjøpe alt dere tror dere trenger nå før babyen har kommet. Var masse jeg trodde vi kom til å trenge, som vi ikke har trengt. Man kan virkelig blakke seg skikkelig hvis man tar helt av. Også er det ikke så mye man egentlig trenger i starten heller. Vi fikk låne en vugge vi, men snuppa ville ikke sove i den. Hun sov ute i vogna, eller i vognbaggen inne frem til hun ble så stor at vi måtte legge henne i sprinkelsenga på rommet hennes. Men vet mange som bruker vugge altså, var bare vår snuppa som var litt "vanskelig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. mai 2008 #2214 Del Skrevet 28. mai 2008 Enig med Impala, det er masse en tror en MÅ ha, men som ikke egentlig er nødvendig! Nå ble jo jeg stoppet litt i shoppingen da, iogmed at jeg ble innlagt og forløst før tiden...hadde nær sagt heldigvis, for når jeg ser i boka (hadde en liten bok der jeg skrev opp hva jeg ville ha til babyen, sånn at jeg kunne krysse ut når ting var kjøpt.. litt listefreak ja.. ) så var det mye der jeg ikke trengte! Så igjennom litt utsyrslister på KG og ellers på nettet, og valgte ut de tingene jeg syns var viktige for meg. Så flott at dere fikk vogn da!! Det hjelper godt på med sånne gaver..babyutstyr er dyrt!! Jeg hadde fryktelig lyst på sånn moses-kurv eller hva det heter...til å ha på stua, men dessverre () hadde jeg en vugge fra da jeg selv var liten, og den måtte jeg jo nesten bare bruke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. mai 2008 #2215 Del Skrevet 28. mai 2008 Vuggen kunne vi forresten ikke bruke så forferdelig lenge heller..for karmene var skikkelig lave - så når han begynte å bevege litt mer på seg var den rett og slett farlig!! Hvis det blir noen neste gang så tror jeg jaggu at jeg kjøper meg en sånn kurv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mai 2008 #2216 Del Skrevet 28. mai 2008 Enig med Impala her. Det er MYE man ikke trenger. I starten holder det nesten med noen få bodyer og klær, bleier, smokk og gaskluter. En vogn og bilsete selvfølgelig, eller et nett til å legge over bagen i bilen. Det får man gjerne lånt eller leid på helsestasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #2217 Del Skrevet 28. mai 2008 Vi hadde også så og si bestemt oss for vogn, trilla rundt på Emmaljunga smart duo, men så kikka vi på Emmaljunga city cross også, og den veier 11 kg mindre enn smart vognen. Så da ble det en city cross som vi har en city bag til. Vi vurderte både smart duo og city cross. Tror begge er kjempebra vogner, men vi kommer nok til å kjøpe edge duo combi. Råder dere til å ikke kjøpe alt dere tror dere trenger nå før babyen har kommet. Var masse jeg trodde vi kom til å trenge, som vi ikke har trengt. Man kan virkelig blakke seg skikkelig hvis man tar helt av. Også er det ikke så mye man egentlig trenger i starten heller. Vi fikk låne en vugge vi, men snuppa ville ikke sove i den. Hun sov ute i vogna, eller i vognbaggen inne frem til hun ble så stor at vi måtte legge henne i sprinkelsenga på rommet hennes. Men vet mange som bruker vugge altså, var bare vår snuppa som var litt "vanskelig" Skal prøve å ikke ta helt av med shoppingen Jeg aner jo ikke hva vi kommer til å få bruk for, så det er egentlig bare dumt å kjøpe inn ALT før babyen kommer. Mye bedre om man venter og ser an hva man har behov for. Men så har jeg så lyst på alt nytt og fint også da Har tenkt at babyen kanskje kan sove i vognbagen jeg også, så det er ikke sikkert det er nødvendig med vugge. Vi får se... Enig med Impala, det er masse en tror en MÅ ha, men som ikke egentlig er nødvendig! Nå ble jo jeg stoppet litt i shoppingen da, iogmed at jeg ble innlagt og forløst før tiden...hadde nær sagt heldigvis, for når jeg ser i boka (hadde en liten bok der jeg skrev opp hva jeg ville ha til babyen, sånn at jeg kunne krysse ut når ting var kjøpt.. litt listefreak ja.. ) så var det mye der jeg ikke trengte! Så igjennom litt utsyrslister på KG og ellers på nettet, og valgte ut de tingene jeg syns var viktige for meg. Så flott at dere fikk vogn da!! Det hjelper godt på med sånne gaver..babyutstyr er dyrt!! Jeg hadde fryktelig lyst på sånn moses-kurv eller hva det heter...til å ha på stua, men dessverre () hadde jeg en vugge fra da jeg selv var liten, og den måtte jeg jo nesten bare bruke!! Sånn kurv har jeg også lyst på Har ikke tenkt så veldig mye på hva vi trenger egentlig, bortsett fra vogn, bilsete og sånn da. Skal se om jeg finner noen lister på nettet, så får jeg gå gjennom de sammen med S og finne ut hva vi trenger. Vi har jo ivrige beste- og oldeforeldre som gjerne vil kjøpe babyutstyr til oss, så da kan vi kanskje unne oss litt ekstra. Kan jo ikke takke nei Enig med Impala her. Det er MYE man ikke trenger. I starten holder det nesten med noen få bodyer og klær, bleier, smokk og gaskluter. En vogn og bilsete selvfølgelig, eller et nett til å legge over bagen i bilen. Det får man gjerne lånt eller leid på helsestasjonen. Har ikke kjøpt noe klær ennå selv, men har fått litt av venner og familie. Kommer til å kjøpe inn basisutstyr(+litt til regner jeg med ), så får vi se etterhvert hva vi trenger. Kommer til å få masse etter fødselen også. Synes det er veldig kjekt med tips og råd fra dere erfarne mødre. Jeg aner jo ikke hva vi kan vente oss med en baby i hus. Er så utrolig glad for at vi får vognen til foreldrene til S. De er så snille! Så vet jeg at de har lyst å kjøpe mere(voksipose f.eks). Pappa hadde også lyst å kjøpe vognen, men da får vi bilstol eller seng eller noe av han. Så ville mamsen og G hjelpe til. Nesten så de krangler om hvem som skal kjøpe Ser ut til at vi slipper unna de aller største utgiftene. Kanskje jeg tar helt av på klesfronten istede.... Får så masse kommentarer på at jeg har så fin,liten mage. Deilig å høre at folk ikke ser at jeg har lagt på meg et gram. Har helt sikkert blitt noen kilo tyngre, men det vises ikke noe særlig tror jeg. Bare jeg selv som ser det i speilet. (og S som ser mine svææære pupper ) Skal finne frem vekta en dag, er spent på hvor tung jeg er. Tipper 58 kg. (var 55 før jeg ble gravid) Nå skal jeg slappe av en halvtimes tid, så skal jeg ut å gå en tur. kiwii - 22+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #2218 Del Skrevet 28. mai 2008 Har vært ut og gått tur. Deilig å komme seg ut i frisk luft. Besøkte M&O, S hentet meg da han var ferdig på trening. Nå har vi spist sen middag og skal bare slappe av frem til vi skal legge oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #2219 Del Skrevet 29. mai 2008 Innom med en torsdags klem til kiwii :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. mai 2008 #2220 Del Skrevet 29. mai 2008 Emmaljunga Edge Duo eller hva den nå heter hadde vi også Veldig fornøyd, helt til den ble litt for tung. Byttet den vel ut da A var 10 mnd eller no!! Ha en fin dag, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå