Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #2181 Del Skrevet 24. mai 2008 Ååå!! ;hoppe: Jeg fikk bildet!! Så fin mage du har :-D Veldig kledelig!! Og så herlig med spark! Må være rart å kjenne det utenpå magen! Håper du får en flott dag kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. mai 2008 #2182 Del Skrevet 24. mai 2008 Kommer noe greier ut av puppene mine... Har hatt det noen uker nå, det er en nesten blank væske. Men når jeg klemte på de i morges ( ) så kom det ut noe gult. Rett etterpå ble livmoren skikkelig hard, nesten litt vond/ubehagelig. Det er over en time siden, og først nå begynner det å gi seg. Sikkert helt normalt, det skjer jo så mye rart med kroppen min for tiden. Det er råmelk. Det er det babyen får i starten, og den er veldig næringsrik. etter noen dager med amming begynner du å produsere melk, og den er tyntflytende i forhold. Jeg fikk ikke dette før etter at jeg hadde født, men vet flere som har fått det rundt det tidspunktet du er på nå. så det er helt normalt Jeg vil også se at magen har vokst!! Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. mai 2008 #2183 Del Skrevet 24. mai 2008 Helt normalt at det kommer ting ut av puppene. Hos meg har det gjort det lenge, og hver eneste dag... Prøver å ikke klemme/"melke" jeg da, tror ikke det blir noe mindre da Ha en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #2184 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hei hei alle sammen! Har ikke tid til å skrive så mye nå, men sender deg mail senere, Impala. I går kveld når vi hadde lagt oss så kjente S at babyen sparket Endret 24. mai 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. mai 2008 #2185 Del Skrevet 24. mai 2008 I går kveld når vi hadde lagt oss så kjente S at babyen sparket Å så herlig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. mai 2008 #2186 Del Skrevet 24. mai 2008 I går kveld når vi hadde lagt oss så kjente S at babyen sparket Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. mai 2008 #2187 Del Skrevet 24. mai 2008 Så herlig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #2188 Del Skrevet 24. mai 2008 I går kveld når vi hadde lagt oss så kjente S at babyen sparket Åååå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mai 2008 #2189 Del Skrevet 24. mai 2008 Det er nesten så jeg får lyst til å være gravid igjen, når jeg leser denne boka her. Men bare NESTEN!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 24. mai 2008 #2190 Del Skrevet 24. mai 2008 Så herlig at begge to kjenner spark nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #2191 Del Skrevet 24. mai 2008 Skravla,Loevinna,Impala,Reka,Annie & Lipstick. Ja, det var så herlig at S endelig kunne hilse på babyen vår. Var helt maaagisk synes jeg I dag har hormonene rast rundt i kroppen min. Superglad, trist, sur og irritert. Har vært på gråten flere ganger pga så mange dumme ting. Kjenner av og til at det koker inni meg. Kan sitte for meg selv og kjenne at jeg blir sint uten at det er noe spesielt som har skjedd. Da er jeg bare glad det ikke er folk i nærheten. Hadde besøk av svigermor og M i formiddag, før vi dro en tur på byen og kjøpte noe småtteri. Da vi kom hjem sovnet vi på sofaen begge to. Nå i kveld har vi grillet, sett film og bare slappet av. Skal legge oss snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. mai 2008 #2192 Del Skrevet 25. mai 2008 Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. mai 2008 #2193 Del Skrevet 25. mai 2008 Takk for mail. Kjempefin mage :rødme: Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. mai 2008 #2194 Del Skrevet 25. mai 2008 Ha en fin søndag kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mai 2008 #2195 Del Skrevet 25. mai 2008 Ha en nydelig søndag kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 25. mai 2008 #2196 Del Skrevet 25. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #2197 Del Skrevet 25. mai 2008 Loevinna,Impala,Reka,Annie & Maneo Jeg har hatt en fin søndag. Spiste frokost sammen med S ute på terassen i formiddag. Vi har hatt nydelig vær hele helgen. Nå i ettermiddag har S&G vært her og grillet. Det var kjempekoselig. S er på trening nå, og jeg skal rydde litt på det ene soverommet. I dag har det vært rolig i magen. Tror jeg har kjent små spark av og til. Blir vel mere til kvelden. H*n pleier å våkne når jeg legger meg. kiwii - 22+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. mai 2008 #2198 Del Skrevet 25. mai 2008 Så koselig med spark da Tipper det var spesielt for S. å dele på følelsen med deg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2199 Del Skrevet 26. mai 2008 Så koselig med spark da Tipper det var spesielt for S. å dele på følelsen med deg :rødme: Ja, han syntes det var fint,rart og helt utrolig Når S slutter på jobb etterpå, så skal vi ut å se på barnevogn. kiwii - 22+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #2200 Del Skrevet 26. mai 2008 Og der sparker lillegull! Kjente nesten ikke noe liv i går, heller ikke når jeg la meg. Vet at det ikke er vanlig å kjenne liv hver dag før rundt uke 25, men den siste uka har jeg kjent det flere ganger om dagen og da ble jeg litt bekymret når det plutselig ble rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå