MrsP Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2141 Del Skrevet 21. mai 2008 Du er nå herlig også da kiwii. Du skriver så morsomt. Ser deg nesten for meg der du enten raser eller nyter dagen. Så herlig at minikiwii sparker hver dag nå :rødme: Ja, her går det opp og ned gitt! Humøret er ikke helt stabilt... Innom og leser litt :-D Så koselig at du la igjen et spor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2142 Del Skrevet 21. mai 2008 I dag er formen mye bedre. Har vært på jobb og det var heldigvis ikke så travelt som det pleier å være. Kollegaene mine er veldig snille med meg og passer på at jeg ikke sliter meg ut, men av og til så blir det litt mye allikevel. Nå sitter jeg og venter på at S skal komme hjem. Vi skal ut å handle litt. I kveld får han besøk av noen kompiser og jeg skal hos bestis. Gleder meg kiwii - 21+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2143 Del Skrevet 21. mai 2008 Av og til føles det som om jeg holder på og sprenges. Lurer på hvordan det blir når jeg får enda større mage. Kanskje jeg sprekker? S har dratt på trening. Min plan for ettermiddagen: -rydde stua og gangen -støvsuge -henge opp klærne i maskina -spise middag -dusje -besøke bestis Det skal så utrolig lite til før jeg begynner å grine for tiden. Klarer som regel å holde igjen tårene, men S merker jo at blir lei meg. Så masse idiotiske ting jeg reagerer på, blir flau når jeg tenker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2008 #2144 Del Skrevet 21. mai 2008 Slapp av, det er hormoner, og MAAAANGE gravide har det på eksakt samme måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mai 2008 #2145 Del Skrevet 21. mai 2008 Og noen ikke-gravide også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2008 #2146 Del Skrevet 21. mai 2008 Skravla, du er en tårebæsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mai 2008 #2147 Del Skrevet 21. mai 2008 Skravla, du er en tårebæsj! Jeg er følsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. mai 2008 #2148 Del Skrevet 21. mai 2008 Mange til deg nå Kiwii. Du må nok bare regne med at hormonene raser i deg en god stundt fremover. Både på godt og vondt.. Håper du får en koselig kveld hos bestis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 21. mai 2008 #2149 Del Skrevet 21. mai 2008 Lurer på hvordan det blir når jeg får enda større mage. Kanskje jeg sprekker? Tror ikke oddsen er stor for det, nei. Og ja, er nok hormoner. Og ja, går fint an å gråte for alt uten å være gravid også! *føle seg truffet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2150 Del Skrevet 21. mai 2008 Mange klemmer til alle dere søte jenter :klemmer: Kom hjem fra bestis for en halvtime siden. Hadde det kjempekoselig som vanlig. Nå er jeg stuptrøtt og skal straks legge meg. Har fri i morgen, men skal opp tidlig å kjøre S på jobb. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2151 Del Skrevet 22. mai 2008 God morgen! La meg ikke før klokka var over 3 i natt, og sto opp halv 9 for å kjøre S på jobb. Er litt trøtt, men orker ikke legge meg igjen, for da kommer jeg til å sove bort hele dagen. Ser ut til å bli en fin dag med soool. Skal spise frokost og surfe litt på nettet nå. Ellers har jeg ingen store planer for dagen. Må rydde litt tenker jeg. Holder på å lage skikkelig system i alle skap og boder. Elsker system! Hente S på jobb senere, handle middag, fortsette rydding sammen med han, slappe av resten av dagen. I morgen blir det lunsj med bestis. Gleder meg! kiwii - 21+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2152 Del Skrevet 22. mai 2008 Har tatt magebilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2153 Del Skrevet 22. mai 2008 Har hentet S på jobb, handlet, og nå venter vi på at middagen skal bli ferdig. Han er så god i dag. Kysser og klemmer og sier fine ting hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. mai 2008 #2154 Del Skrevet 22. mai 2008 Tror ikke oddsen er stor for det, nei. Og ja, er nok hormoner. Og ja, går fint an å gråte for alt uten å være gravid også! *føle seg truffet* Det er ikke vanskelig å gråte for alt uten å være gravid!! Reka kan godt få magebilder på mail altså :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. mai 2008 #2155 Del Skrevet 22. mai 2008 Har tatt magebilder Men du har ikke vist det frem enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2156 Del Skrevet 22. mai 2008 Har sendt dere mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. mai 2008 #2157 Del Skrevet 22. mai 2008 Har sendt dere mail Fiiiiiiine magen. Ser ut til at den har vokst litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. mai 2008 #2158 Del Skrevet 22. mai 2008 Og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2159 Del Skrevet 22. mai 2008 Fiiiiiiine magen. Ser ut til at den har vokst litt ja. Takk :bukke: Den har vokst endel siden forrige bilde ja. Nå får jeg ikke på meg alle buksene mine lengre... Og se.. Har sendt deg mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2160 Del Skrevet 22. mai 2008 Har fått gjort endel i huset i dag. Men vi har fremdeles mye som skal ordnes. Føles som om vi aldri blir ferdig. Regner med at vi må holde på utover kvelden. Må få fikset noe til i morgen. Det blir veldig bra da! Nå skal jeg lage meg litt fruktsalat. Har så lyst på godteri, spesielt om kveldene, så da prøver jeg å være litt sunn. Blir bare grinete hvis jeg stapper innpå med sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå