Gjest Reka Skrevet 18. mai 2008 #2121 Del Skrevet 18. mai 2008 "Kos" deg på jobb i dag kiwii! Deilig med en fridag i morgen da, så kan du bare pleie deg selv og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. mai 2008 #2122 Del Skrevet 19. mai 2008 Nyt fridagen, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #2123 Del Skrevet 19. mai 2008 Reka & Pepita. Ble ikke fri i dag allikevel. Synes det er helt greit å jobbe mye nå når jeg er i form til det. Jo mere jeg tjener nå, jo mere får jeg når jeg går ut i permisjon. Og etter sommeren så regner jeg ikke med at jeg er like ivrig på å jobbe masse. Stor, tung og sliten.... da vil jeg sikkert helst ligge på sofaen. Er dødstrøtt nå. Har satt på ei maskin med klær og skal vaske over gulvet på stuen tenkte jeg. Må få S til å handle middag på vei hjem fra jobb, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg har lyst på. Hmmm... Spagetti kanskje? Eller kylling? Kjenner babyen sparke hver dag nå. Det kan være rolig hele dagene, men om kvelden rundt 20-21 så tror jeg h*n våkner,for da kjenner jeg h*n rører på seg. Det er så koselig. Beste følelsen jeg noen gang har hatt tror jeg.Vil kjenne liv hele tiden. Gleder meg til S kan kjenne det også. kiwii - 21+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. mai 2008 #2124 Del Skrevet 19. mai 2008 Spark er herlig! Og det blir bare mer og mer framover Jeg er ofte innom dagboken din altså, bare rekker ikke å skrive i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #2125 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei Grace Har hengt opp klær og vasket gulv. Nå skal jeg legge meg på sofaen med gravid-bladet og bare slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #2126 Del Skrevet 20. mai 2008 Har vært på jobb. Sliten nå. Skal legge meg på sofaen litt før jeg begynner på middagen. I kveld har jeg planer om å gå tur mens S er på kamp. Må bli flinkere til det, skulle helst gått en tur hver dag. kiwii - 21+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #2127 Del Skrevet 20. mai 2008 Har vært på jobb. Sliten nå. Skal legge meg på sofaen litt før jeg begynner på middagen. I kveld har jeg planer om å gå tur mens S er på kamp. Må bli flinkere til det, skulle helst gått en tur hver dag. kiwii - 21+3 Pass på rygg og bekken når du vandrer rundt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #2128 Del Skrevet 20. mai 2008 Pass på rygg og bekken når du vandrer rundt da. Ja, jeg kjenner at jeg trenger mere hvile enn før. Etter en dag på jobb + aktiviteter på ettermiddagen,så får jeg ofte vondt helt nederst i ryggen på venstre side. Av og til føles det som om venstrefoten svikter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. mai 2008 #2129 Del Skrevet 20. mai 2008 *hviske* I vote for magebilde *hvisking slutt* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 20. mai 2008 #2130 Del Skrevet 20. mai 2008 Du må huske å slappe av også! Og jaaa, magebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #2131 Del Skrevet 20. mai 2008 Magebilde skal bli snart Nå føler jeg meg sånn passe dritlei! Begynte å grine av en filleting når S dro på kamp isted. Vet egentlig ikke hva jeg gråt for en gang... Sovnet på sofaen, og når jeg våknet hadde jeg så lyst på noe søtt. Spiste 3 knekkebrød med nugatti. Føler meg feit,stygg og ekkel nå. Hater at jeg ikke klarer å spise sunt sånn som jeg gjorde de første mnd av svangerskapet. Ikke har jeg kommet meg ut på tur heller. Sitter her med hodepine og er sint på meg selv. Skal legge meg tidlig i kveld. Gleder meg til denne dumme dagen er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #2132 Del Skrevet 20. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. mai 2008 #2133 Del Skrevet 20. mai 2008 Lille kiwiimor :kose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #2134 Del Skrevet 20. mai 2008 Takk for klemmer, Skravla & Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. mai 2008 #2135 Del Skrevet 20. mai 2008 Bare si fra om du trenger flere, har ett helt lager :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #2136 Del Skrevet 20. mai 2008 Tar imot så mange klemmer jeg kan få jeg,Reka. Alltid koselig med en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #2137 Del Skrevet 20. mai 2008 Føler meg litt bedre nå. Men orker ikke sitte oppe lenger, så skal finne senga straks. Opp tidlig på jobb i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 21. mai 2008 #2138 Del Skrevet 21. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2008 #2139 Del Skrevet 21. mai 2008 Du er nå herlig også da kiwii. Du skriver så morsomt. Ser deg nesten for meg der du enten raser eller nyter dagen. Så herlig at minikiwii sparker hver dag nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. mai 2008 #2140 Del Skrevet 21. mai 2008 Innom og leser litt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå