MrsP Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2103 Skrevet 15. mai 2008 Nå drar jeg til byen og møter venninne T.
Gjest Reka Skrevet 15. mai 2008 #2104 Skrevet 15. mai 2008 Reka liker magebilder Kos deg i byen med venninne :-D
Liljen Skrevet 15. mai 2008 #2105 Skrevet 15. mai 2008 Hei hei Fy fader som tiden flyr. Allerede over halvveis jo Godt å høre du koser deg masse om dagen. Du fortjener det Magebilder er gøy Ha en flott torsdag.
MrsP Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2106 Skrevet 15. mai 2008 Stor til Reka & Liljen! Har vært i byen sammen med venninne T. Kjempekoselig å skravle masse og drikke kaffe (is-te på meg da.. er ikke glad i kaffe) Fikk shoppet litt også, og jeg er så fornøyd! Kjøpte en helt nydelig tunika/kjole og en hvit topp på voice of europe. Passer perfekt til min gravide mage. Har stått foran speilet og beundret meg selv i nyklærne nå Føler meg så bra for tiden. Formen er på topp, jeg har fått tilbake energien og jeg har det så bra med S, lillegull i magen, familien, vennene mine og jobben. Synes det er så stas nå når magen begynner å vises.Herlig at det går mot sommer og at jeg kan pynte meg i masse fine tunikaer og kjoler og greier. Føler at jeg stråler Skal hente S på jobb snart og etterpå kommer papsen på besøk. I kveld drar jeg på tur med verdens beste kjæreste. Gleder meg!
Liljen Skrevet 15. mai 2008 #2111 Skrevet 15. mai 2008 Blir så glad når jeg leser her inne altså. Er så utrolig glad på dine vegne. Morro med nye klær da. Blir nok mere shopping i løpet av sommeren tenker jeg Håper du har en flott kveld.
Gjest Reka Skrevet 15. mai 2008 #2112 Skrevet 15. mai 2008 Åå :rødme: Det er så fint å lese her Kiwii! Håper du hadde en fin kveld med Sambo og magen
Loevinna Skrevet 16. mai 2008 #2113 Skrevet 16. mai 2008 Ønsker deg en fin 17.mai helg mens jeg husker på det
MrsP Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #2118 Skrevet 17. mai 2008 Tusen takk for hilsener alle sammen!! :klemmer: Hurra for 17 mai! Har hatt en fin dag sammen med S,søs,kjæresten,mamsen og G. Spiste mat hos mamma, så toget og gikk litt rundt i byen før vi dro hjem. Er invitert flere plasser, men både S og jeg er så slitne, så vi bestemte oss for å ta en rolig hjemmekveld. Passer meg perfekt! Har kjent mye liv i magen i dag. Kjenner dunkene under navlen bedre og bedre for hver dag som går. kiwii - 21+0
Maneo Skrevet 18. mai 2008 #2119 Skrevet 18. mai 2008 Hørtes ut som en veldig koselig 17. mai! Skal ikke du inn på graviditetsdagbøkene snart, da?
MrsP Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #2120 Skrevet 18. mai 2008 Skal ikke du inn på graviditetsdagbøkene snart, da? Hehe,kanskje det ja La oss sent i går kveld og jeg følte meg sliten når jeg våknet i morges. Hodepine og tett nese. Har holdt på litt for mye de siste dagene, og det merkes. Skal på jobb i dag, men i morgen har jeg fri og da skal jeg slappe av. kiwii - 21+1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå