Annie Skrevet 8. mai 2008 #2041 Del Skrevet 8. mai 2008 Kos deg med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 8. mai 2008 #2042 Del Skrevet 8. mai 2008 I dag var det ei som spurte meg om jeg var gravid! Jeg hadde hadde aldri tort å spørre noen med så liten mage om det, kunne jo hende jeg bare hadde lagt på meg litt. Men det var morsomt! Herlig at det vises såpass at andre legger merke til det. Jeg tør nesten aldri spørre om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #2043 Del Skrevet 8. mai 2008 Kos deg med besøk Det skal jeg gjøre. Hun har med en liten baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #2044 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg tør nesten aldri spørre om det! Ikke jeg heller! Møtte en gammel kollega som var gravid i 8. mnd, men torde ikke spørre da heller jeg. Lot som om jeg ikke så noe helt til hun sa det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 8. mai 2008 #2045 Del Skrevet 8. mai 2008 Ikke jeg heller! Møtte en gammel kollega som var gravid i 8. mnd, men torde ikke spørre da heller jeg. Lot som om jeg ikke så noe helt til hun sa det selv Jeg gjør også det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #2046 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg gjør også det! Kjempekoselig med besøk av venninne I og lillebabyen. Gleder meg om mulig enda mere! Straks kommer bestis på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. mai 2008 #2047 Del Skrevet 8. mai 2008 Kos deg med besis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2048 Del Skrevet 9. mai 2008 Reka. Koselig og sosial dag i går. Bestis var her noen timer, og vi fikk skravlet masse som alltid. Fikk ryddet og ordnet endel ting etter at hun dro. Når S kom hjem så laget vi kveldsmat,så tv og slappet av på sofaen, før vi la oss. I dag sto jeg opp når han dro på jobb. Har skiftet på senga, lagt sammen klær og satt på ei ny maskin. Skal ta et par telefoner og skrive noen mail nå, så skal jeg ut å handle og fikse litt forskjellig. S slutter tidlig og når han slutter skal vi ut på shopping (igjen!) I dag er det gassgrill,hagemøbler,krukker, blomster og masse andre småting som står på handlelisten. I kveld skal vi på middag hos et vennepar. Gleder meg! Helg! kiwii - 19+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 9. mai 2008 #2049 Del Skrevet 9. mai 2008 Lyder som en god dag, kiwi. Kos deg i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2050 Del Skrevet 9. mai 2008 Det skal jeg gjøre, Alive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mai 2008 #2051 Del Skrevet 9. mai 2008 Det hørtes ut til å bli en dyr shoppingrunde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2052 Del Skrevet 9. mai 2008 Det hørtes ut til å bli en dyr shoppingrunde... Uff ja.. Bra det er lønn i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. mai 2008 #2053 Del Skrevet 9. mai 2008 :juhu: for lønn og shopping! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2054 Del Skrevet 9. mai 2008 :juhu: for lønn og shopping! Kos deg! Shopping er gøøøy! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mai 2008 #2055 Del Skrevet 9. mai 2008 Kontoen min støver det av, så her blir det ikke mye shopping i dag gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 9. mai 2008 #2056 Del Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer så mye! Vi er nesten like langt på vei, jeg er 19+4 i dag Vi hadde også UL på tirsdag, men de kunne ikke se hva som gjemte seg hos meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2057 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei hei Lovebird! Koselig at du stakk innom Har du ikke dagbok du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. mai 2008 #2058 Del Skrevet 9. mai 2008 God pinse til deg og lillebabyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 9. mai 2008 #2059 Del Skrevet 9. mai 2008 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2060 Del Skrevet 9. mai 2008 Tusen takk, LB & Maneo! Titter på babyutstyr på nettet. Hadde kanskje vært lurt og begynt å handle inn litt, kan jo bli dyrt hvis vi kjøper alt på en gang. Men så synes jeg kanskje det er litt tidlig... Får skrive liste over alt vi trenger, så får vi følge med om det kommer noen bra tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå