Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klem til dere alle! :klemmer: Kick,Maneo,Impala,Reka,Pepita & Annie :klemmer:

Håper alt er bra med den lille. :)

Alt var bra med den lille babyen vår :hjerte:

Åå,for en herlig dag!

Vi har sett babyen. Helt uvirkelig, det er så sykt at det er et menneske inni magen min.

Et menneske med armer, bein og et hjerte som slår.

Alt så bra ut, og terminen ble flyttet et par dager.

Hun klarte ikke se om det var gutt eller jente, men det gjør ingenting så lenge alt var bra ellers.

Fikk med 3 bilder hjem, så nå driver jeg og sender rundt til stolte besteforeldre.

Dette er så fantastisk!

kiwii - 19+1 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var helt utrolig altså! Sitter og ser på bildene hele tiden jeg. Det er så rart at det er babyen vår, som vi skal bli kjent med om noen måneder.

Magen har blitt endel større de siste dagene. Må få S til å ta bilde igjen.

Tenk at jeg plutselig er over 19 uker på vei. Nå må jeg huske på at jeg begynner på ny uke på mandager.

Er ganske sikker på at det er babyen jeg kjenner av og til. Herlig,rar følelse.

I dag har vi vært dyktige og jobbet i hagen.

Nå er S på trening og jeg har hatt spa-time på badet. Dusjet,shavet,skrubbet og smurt. Sitter her i koseklærne og er trøtt,sliten og veldig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den optimale lykkefølelsen jeg hadde etter å ha vært på ultralyd og funnet ut at det var en liten tulle jeg hadde i magen.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den optimale lykkefølelsen jeg hadde etter å ha vært på ultralyd og funnet ut at det var en liten tulle jeg hadde i magen.. :rødme:

Ååja, det er herlig! :rødme:

Natta til store kiwii i kiwii huset og lille kiwii i kiwii magen :):klem:

Natti natt,Reka :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag sov jeg lenge. Irriterende, for jeg har endel ting jeg skulle ha gjort.

Skal skynde meg i dusjen nå, så kanskje jeg får gjort noe fornuftig før jeg drar på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge jordmor så er jeg 19+4 i dag, ikke 19+2 som jeg trodde.

Har vel regnet feil helt fra begynnelsen av jeg da.

Jaja, kommer iallefall til å gå ut i fra det jordmor sier, hun har vel mere peiling enn meg.

Dvs. snart 20 uker det! :overrasket:

Nesten så jeg håper at siste del av svangerskapet skal gå mye tregere sånn at jeg får nyte denne tiden når jeg er i så bra form.

Regner med at jeg kommer til å bli ganske lei på slutten. Håper bare denne fine tiden varer lenge.

Det er så herlig når jeg begynner å få mage slik at folk kan se at jeg er gravid.

kiwii - 19+4 :gravid:

Endret av kiwii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Finnes knapt bedre følelse enn den man får se det lille mirakelet på UL..og dette er jo bare begynnelsen..fremover venter det MANGE store øyeblikk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svangerskapet blir nok mer enn langt nok! Trust me!! :ler: Men det ER en herlig tid du er inne i nå ja, så nyt hver dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes knapt bedre følelse enn den man får se det lille mirakelet på UL..og dette er jo bare begynnelsen..fremover venter det MANGE store øyeblikk :hjerte:

Åå, jeg gleder meg! :hjerte:

Svangerskapet blir nok mer enn langt nok! Trust me!! :ler: Men det ER en herlig tid du er inne i nå ja, så nyt hver dag!! :klem:

:ler: Det tror jeg på! Regner med at jeg blir ganske lei når jeg sitter der som en diger flodhest i oktober!

I dag var det ei som spurte meg om jeg var gravid!

Jeg hadde hadde aldri tort å spørre noen med så liten mage om det, kunne jo hende jeg bare hadde lagt på meg litt.

Men det var morsomt! Herlig at det vises såpass at andre legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Annie! :vinke:

Kom meg opp i normal tid i dag. Har ryddet litt, spist frokost og nå skal jeg dusje.

Får besøk av venninne I om en times tid.

kiwii - 19+5 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...