Gjest Madden Skrevet 3. mai 2008 #2001 Del Skrevet 3. mai 2008 Fiiiine magen!! Tusen takk for titten!! God helg til kiwii & magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 4. mai 2008 #2002 Del Skrevet 4. mai 2008 Ikke lenge til UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #2003 Del Skrevet 4. mai 2008 Madden og Maneo. Nå er det ikke lenge til UL nei. Er så spent!! Vi ble hjemme i går kveld.Spiste god middag, så tv og bare slappet av. La oss sent i natt, så jeg sto ikke opp før i halv 1 tiden i dag. Lenge siden jeg har sovet så lenge. Gikk en tur ned i byen og kjøpte oss softis. Varmt og deilig vær i dag. Når vi kom hjem fortsatte vi ryddingen utenfor huset, før S lagde middag. Han har dratt på trening nå, og jeg har ingen planer for kvelden. Tilbake på jobb igjen i morgen. Har vært så herlig med så mange fridager. Vi har koset oss skikkelig hver dag. Formen er stort sett bra om dagene. Merker at jeg får fort hodepine og blir sliten. Lavt blodsukker= Synes synd i S av og til, han skjønner jo ikke hva som skjer stakkars. Plutselig kan det klikke helt for meg, begynner å grine for alt mulig. Men han tar det så fint og er rolig. Bare han holder rundt meg, så roer jeg meg ned med en gang. kiwii - 18+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. mai 2008 #2004 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg heier på at blodsukkeret ditt kommer tilbake! (Eller blir høyere daa ) Håper du har hatt en fin helg, bra at s tar ting rolig når du gråter eller blir sint Sånne er bra å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #2005 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg heier på at blodsukkeret ditt kommer tilbake! (Eller blir høyere daa ) Håper du har hatt en fin helg, bra at s tar ting rolig når du gråter eller blir sint Sånne er bra å ha Nå er blodsukkeret mitt høyt, for jeg har spist og drukket et glass saft. Så da er jeg sånn: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mai 2008 #2006 Del Skrevet 4. mai 2008 Pass på at blodsukkeret er stabilt. Ikke la det går for lenge mellom inntak av mat og drikke. Vil dere vite kjønnet på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. mai 2008 #2007 Del Skrevet 5. mai 2008 Så spennende med snart ul! Gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. mai 2008 #2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. mai 2008 #2009 Del Skrevet 5. mai 2008 Ha en fin uke :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. mai 2008 #2010 Del Skrevet 5. mai 2008 Gooood mandag kiwii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2008 #2011 Del Skrevet 5. mai 2008 1 dag igjen.... :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 5. mai 2008 #2012 Del Skrevet 5. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2013 Del Skrevet 5. mai 2008 Annie,Pepita,LilleBallerina,Impala,Reka & Maneo Vil dere vite kjønnet på UL? Vi har hele tiden sagt at vi ikke vil det, men nå har vi ombestemt oss 1 dag igjen.... :juhu: :juhu: ****** Jeg er så spent at jeg tror jeg døøøør! Skal straks legge oss. Har gått i ett siden halv 7 i morges. Jobb, vasking av klær,rydding,middag,shopping,besøk hos mamsen osv... I morgen skal jeg tidlig opp på jobb, men må dra etter en times tid for å møte S og dra på UL. Har hatt litt halsbrann i kveld. kiwii - 18+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. mai 2008 #2014 Del Skrevet 5. mai 2008 Herregud hvor blir tiden av?!?! UL allerede..... :dåne: Jeg er innom her nesten hver dag altså, har bare ikke særlig tif til å skrive... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2015 Del Skrevet 5. mai 2008 Herregud hvor blir tiden av?!?! UL allerede..... :dåne: Jeg er innom her nesten hver dag altså, har bare ikke særlig tif til å skrive... Ja, tenk at jeg snart er halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2008 #2016 Del Skrevet 5. mai 2008 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. mai 2008 #2017 Del Skrevet 6. mai 2008 Kos deg på ultralyd i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #2018 Del Skrevet 6. mai 2008 ææ! kos deg på UL :-D :juhu: Gleder meg til oppdatering kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2008 #2019 Del Skrevet 6. mai 2008 Masse lykke til på UL idag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 6. mai 2008 #2020 Del Skrevet 6. mai 2008 Masse lykke til idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå