Loevinna Skrevet 30. april 2008 #1981 Del Skrevet 30. april 2008 Så herlig det høres ut å føle spark! Drømmer om å få oppleve det en gang selv Kos deg med langhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. april 2008 Forfatter #1982 Del Skrevet 30. april 2008 Loevinna Dro på besøk til papsen i kveld jeg. Koselig som alltid. Nå er jeg stuptrøtt og vurderer å legge meg. S kommer hjem om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 1. mai 2008 #1983 Del Skrevet 1. mai 2008 grattis med 100 sider!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #1984 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) grattis med 100 sider!! Hurra!! :juhu: Endret 1. mai 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #1985 Del Skrevet 1. mai 2008 Sto opp for en times tid siden. Har spist frokost sammen, og nå skal vi ordne oss og gå tur i fjellet. kiwii - 18+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. mai 2008 #1986 Del Skrevet 1. mai 2008 litt forsinket for 18 uker jeg Jeg kjente det første tydelige sparket på 18+0, og har kjent spark hver dag siden. Nå er det ingen tvil lenger, det er sparking, boksing og merkelig snuing der inne hver dag Gled deg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #1987 Del Skrevet 1. mai 2008 litt forsinket for 18 uker jeg Jeg kjente det første tydelige sparket på 18+0, og har kjent spark hver dag siden. Nå er det ingen tvil lenger, det er sparking, boksing og merkelig snuing der inne hver dag Gled deg :rødme: Åja, jeg gleder meg :rødme: ***** For en herlig dag! Nesten 20 grader, sol, tur til en nydelig plass sammen med verdens nydeligste mann Nå er jeg hjemme, S er på trening. I kveld skal vi se film og kose oss. Har fri i morgen begge to. Da må vi shine litt rundt om i huset. Ellers har vi ingen planer for helgen, bortsett fra besøk av ei venninne av S. Blir kanskje en liten tur på byen også. Ikke sikkert jeg orker å være med da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #1988 Del Skrevet 2. mai 2008 Magen din var såå fin kiwii!!! Åå :rødme: Tusen takk for at jeg fikk se :juhu: :juhu: 100 sider :juhu: :juhu: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #1989 Del Skrevet 2. mai 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1990 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Magen din var såå fin kiwii!!! Åå :rødme: Tusen takk for at jeg fikk se :juhu: :juhu: 100 sider :juhu: :juhu: God helg! Tusen takk for mageskryt, Reka :-D God helg til deg også! God helg Takk, og god helg til deg ***** Nok en fin dag. Alle dager er så fine sammen med S. Vi sto opp i ti-tiden, spiste frokost og leste aviser. Så ryddet vi litt ute og inne, før vi dro på handlerunde. Fikk kjøpt det meste vi hadde på listen. Nå skal jeg straks sette igang med middagen, mens S fikser litt andre ting. kiwii - 18+2 Endret 2. mai 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mai 2008 #1991 Del Skrevet 2. mai 2008 Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1992 Del Skrevet 2. mai 2008 Takk for det, Impala Vi har spist kjempegod middag. S er en tur ut sammen med noen kompiser. Jeg skal være hjemme å slappe av hele kvelden. Kanskje se en film eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #1993 Del Skrevet 2. mai 2008 runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. mai 2008 #1994 Del Skrevet 2. mai 2008 etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2008 #1995 Del Skrevet 2. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #1996 Del Skrevet 3. mai 2008 sammen med Annie & Skravla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mai 2008 #1997 Del Skrevet 3. mai 2008 HERLIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #1998 Del Skrevet 3. mai 2008 Lenge siden jeg har vært våken så lenge. Men S er på byen og jeg har sett film. Skal legge meg nå. Han kommer vel hjem om en times tid tenker jeg. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. mai 2008 #1999 Del Skrevet 3. mai 2008 God morgen kiwii!! (Jeg får alltid så lyst på kiwi i boken din ) Håper du får en fin lørdag og er like heldig med været som jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #2000 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei Reka! Vi har hatt fint vær i flere dager nå, men i dag er det grått og trist. Håper det blir bedre i morgen. Sto opp i 11 tiden og spiste frokost. Slappet av en stund før vi dro ut og handlet noe greier vi manglet(blir aldri ferdig, trenger noe nytt hele tiden!) Nå er det fotball på tv, og jeg skal slenge meg på sofaen med Gro Nylander-boka mi. Vet ikke helt hva vi skal finne på i kveld. Jeg har mest lyst til å slappe av hjemme, men mulig S skal møte noen venner som er hjemme i helga. kiwii - 18+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå