Annie Skrevet 28. april 2008 #1961 Del Skrevet 28. april 2008 Slapp av og ikke stress for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 28. april 2008 #1962 Del Skrevet 28. april 2008 Slapp av og ikke stress for mye. Veldig godt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. april 2008 Forfatter #1963 Del Skrevet 28. april 2008 Slapp av og ikke stress for mye. Veldig godt råd. Ja, jeg tror det er det eneste som hjelper. Sovnet som en stein på sofaen tidligere i dag. Laget middag sammen med S når han kom hjem fra jobb. Etter middagen dro vi på en liten handlerunde. Kommer hele tiden på noe nytt som vi trenger til huset. Nå i kveld har vi gått en tur i finværet. Stakk innom butikken på vei hjem, så nå skal vi spise kveldsmat, se tv og slappe av helt til vi skal legge oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. april 2008 #1964 Del Skrevet 29. april 2008 Her er forresten favorittvognen. Vil ha den i svart. Emmaljunga edge duo combi. Genial vogn! Jeg har den og syns den er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1965 Del Skrevet 29. april 2008 Høres bra ut Er ganske sikker på at vi kommer til å ende opp med denne. Ferdig på jobb for dagen. Sliten, vondt i hodet. Har dusjet og tatt på kosebukse. Godt å få av jeansen, for den begynner å bli trang over magen kjenner jeg. S er opptatt hele dagen, så jeg skal bare være hjemme alene og slappe av. Spise snart nå(laks), og så skal jeg legge meg på sofaen med avisen. kiwii - 17+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. april 2008 #1966 Del Skrevet 29. april 2008 Her er forresten favorittvognen. Vil ha den i svart. Emmaljunga edge duo combi. Den har vi også. Kjempefornøyd :-D En av fordelene er at bagen er stor og kan brukes lenge. Vi har akkurat bytta til sportsvogn nå, og snuppa er jo 8 måneder. Kunne brukt bagen enda lengre, men hun begynte å bli litt nysgjerrig Når jeg kom hjem fra tur i morges, så fikk jeg en litt sånn ekkel følelse i magen. Akkurat som om den ble så stram og litt vond på siden. Har kjent masse til disse berømte smertene i lysken når livmorbåndene strekker seg, men dette var annerledes. Kjente det litt isted mens jeg holdt på å rydde også. Tror jeg skal legge meg på sofaen og lese litt i boka mi. Etterpå blir det dusj, henge opp klær, gå å butikken og handle litt, og lage middag til S kommer hjem fra jobb. Det stramminga i magen var sikkert kynnere. Helt vanlig, men man skal ta det med ro når man kjenner de mener jeg å huske. Ellers så har du vel mailadressen min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1967 Del Skrevet 29. april 2008 Så kjekt å høre at flere er fornøyd med den vogna Kynnere var det sikkert ja... Det hjalp å det med ro,så jeg får vel bare ta meg en liten middagshvil hver dag. Har sendt deg mail,Impala **** Jeg ringte akkurat eks. Det gikk veldig fint, ingen krangling eller sure miner. Har også tatt et par andre telefoner jeg har gruet meg til. Godt å være ferdig med det. Nå kan jeg slappe av resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. april 2008 #1968 Del Skrevet 29. april 2008 Kjempefin kul på magen :-D Så bra at det gikk fint å snakke med eks da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1969 Del Skrevet 29. april 2008 Kjempefin kul på magen :-D Så bra at det gikk fint å snakke med eks da Takk! :-D Ja, jeg er glad vi kan snakke normalt sammen. ***** Sovnet på sofaen i over en time. Våknet når S kom hjem en snartur. Nå er han på møte og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal finne på. Lurer på om jeg skal rydde litt på loftet. Får se om jeg gidder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2008 #1970 Del Skrevet 29. april 2008 Her er forresten favorittvognen. Vil ha den i svart. Emmaljunga edge duo combi. Vi har også den vognen, og vi er superfornøyde!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. april 2008 #1971 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er utenomnormalt treig, men skal sende pm med mailadresse nå Håper du har en fin tirsdag Kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 29. april 2008 Forfatter #1972 Del Skrevet 29. april 2008 Vi har også den vognen, og vi er superfornøyde!! :-D Jeg er utenomnormalt treig, men skal sende pm med mailadresse nå Håper du har en fin tirsdag Kiwii Har sendt deg mail **** Jeg tror jeg kjente babyen sparke i dag! Har kjent bobling i magen en ukes tid nå, men har vært så usikker på om det er babyen eller bare luft. Trodde kanskje det var litt tidlig å kjenne noe, men mamma sa at hun kjente det akkurat på samme måte som meg. Små luftbobler helt nederst i magen. I dag kjente jeg små dunk rett under navlen. Flere ganger på rad. Vi har spist kveldsmat og sett tv. Nå skal vi snart legge oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. april 2008 Forfatter #1973 Del Skrevet 30. april 2008 God morgen! Opp tidlig i dag. God tid på badet, tid til å spise frokost. Herlig! Skal dra på jobb om en liten halvtime. Når dagen er over har jeg laaangfri! :juhu: kiwii - 18+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kick Skrevet 30. april 2008 #1974 Del Skrevet 30. april 2008 Så morsomt at du har kjent de første sparkene!... Heretter blir det bare mer og mer. Når skal du på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. april 2008 #1975 Del Skrevet 30. april 2008 Å så herlig med spark... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 30. april 2008 #1976 Del Skrevet 30. april 2008 :juhu: Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. april 2008 #1977 Del Skrevet 30. april 2008 Åh, tenk at du har kjent spark der inne Fantastisk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. april 2008 Forfatter #1978 Del Skrevet 30. april 2008 Når skal du på UL? På tirsdag Å så herlig med spark... :rødme: :juhu: Så herlig! Åh, tenk at du har kjent spark der inne Fantastisk! :-D Herlig ja! :rødme: **** Ferdig på jobb! Nå har jeg fri helt til mandagen. S kommer straks hjem han også, så etterpå blir det vel en tur på butikken. Må handle middag. Tror jeg kjente spark i dag også. Rett etter jeg hadde spist lunsj. Er ikke 100% sikker på om det er luft eller spark, men jeg trooor det er babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2008 #1979 Del Skrevet 30. april 2008 Husker tilbake når jeg kjente de første sparkene. Det er så utrolig koselig :rødme: Og det er helt sikkert babyen du kjenner, jeg kjente det alllerede i uke 16 :-D Så deilig med langfri dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. april 2008 Forfatter #1980 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, det er kjempekoselig :rødme: ***** I dag har vi ryddet og ordnet litt utenfor huset. Spiste middag, slappet av, så dro vi ut og kjørte en tur. Kjøpte oss is i finværet. S skal straks til en kompis, og jeg skal slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå