Gjest Reka Skrevet 24. mars 2008 #1761 Del Skrevet 24. mars 2008 Håper dukoser deg kjempe masse på hytta Kiwii! Nå er du jo over 12 uker! (hvis jeg har regnet riktig?) :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #1762 Del Skrevet 24. mars 2008 shakita,Annie,Maneo & Reka Håper dukoser deg kjempe masse på hytta Kiwii! Nå er du jo over 12 uker! (hvis jeg har regnet riktig?) :hoppe: 12+4 i dag **** Har hatt noen kjempefine dager på hytta sammen med familien. Været har vært helt knall,så har sittet mye ute i sola. Ble et par skiturer også, men formen er ikke på topp merket jeg. Holdt på å besvime igjen på den ene turen vi var på. Har følt det sånn flere ganger i påska, veldig ubehagelig. Kom hjem for et par timer siden. Nå skal jeg pakke ut,dusje og slappe av. Mange som vet om graviditeten nå. Både jeg og S får masse meldinger og telefoner. Veldig koselig kiwii - 12+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 24. mars 2008 #1763 Del Skrevet 24. mars 2008 Må vel kanskje flytte dagboka også snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #1764 Del Skrevet 24. mars 2008 Må vel kanskje flytte dagboka også snart? Ja,kanskje det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 #1765 Del Skrevet 25. mars 2008 God morgen Kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 25. mars 2008 #1766 Del Skrevet 25. mars 2008 Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #1767 Del Skrevet 25. mars 2008 Annie & Maneo! Sov lenge i dag. Svimmel og uvel når jeg sto opp. Føler jeg holder på å svime av hele tiden. Dro ut en tur og møtte bestis. Vi skravlet i en times tid før jeg dro hjem. Nå skal jeg over til S igjen. kiwii - 12+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2008 #1768 Del Skrevet 25. mars 2008 Når flytter dere sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 25. mars 2008 #1769 Del Skrevet 25. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. mars 2008 #1770 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei Kiwii :-D Innom og sniker litt etter vel overstått påske Du har en herlig dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. mars 2008 #1771 Del Skrevet 26. mars 2008 Vel overstått påske Håper formen bedrer seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1772 Del Skrevet 26. mars 2008 Annie,Britt Banditt,Lille Ballerina & Impala Når flytter dere sammen? I løpet av 3-4 uker tenker jeg. ***** Dagen i dag startet ganske bra, var nesten ikke kvalm i det hele tatt. Utpå formiddagen så dro jeg for å møte bestis. Vi spiste lunsj sammen og shoppet litt. Nå er jeg hjemme en tur og kvalmen kommer snikende kjenner jeg. Vet ikke helt hva jeg skal spise eller drikke for at det skal bli bedre. Har dårlig matlyst for tiden, ingenting som frister. Skal presse i meg en brødskive eller noe nå,så skal jeg legge meg på sofaen. kiwii - 12+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1773 Del Skrevet 26. mars 2008 Har sovet på sofaen en times tid. Kvalm, men har funnet ut at ritz-kjeks og bon aqua med sitronsmak funker bra. Må innom butikken å kjøpe når jeg drar til S etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 27. mars 2008 #1774 Del Skrevet 27. mars 2008 Innom og . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mars 2008 #1775 Del Skrevet 27. mars 2008 Så spennende at dere flytter sammen snart!! :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. mars 2008 #1776 Del Skrevet 27. mars 2008 Yay! Så deilig det blir å bli samboere da :-D Så kan dere kose dere sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 27. mars 2008 #1777 Del Skrevet 27. mars 2008 Så kan dere kose dere sammen Og sammen med bebissen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1778 Del Skrevet 27. mars 2008 Innom og . Så spennende at dere flytter sammen snart!! :love: Ja,det blir stas Yay! Så deilig det blir å bli samboere da :-D Så kan dere kose dere sammen Jaaa Og sammen med bebissen! **** I dag har det gått i ett hele dagen. Bare med koselig ting da, men jeg blir sliten allikevel. Var på kafe med venninne T i formiddag. Etterpå gikk jeg i byen en tur og da møtte jeg bestis og samboeren. Vi gikk på et bakeri og spiste lunsj. Etter det dro jeg og pappa på møbel-shopping. Fikk brukt masse penger! Ble med han hjem for å spise middag og har vært der helt til nå. Er hjemme en liten tur for å hente noe, men skal straks dra over til S. Gleder meg til å se han Kvalmen har vært ganske grei i dag.Går bra så lenge jeg spiser regelmessig(ca hver 2. time) kiwii - 13+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 27. mars 2008 #1779 Del Skrevet 27. mars 2008 God kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #1780 Del Skrevet 28. mars 2008 God kveld. Tror kanskje kvalmen holder på å gi seg! Følte meg helt fin når jeg våknet i morges, og resten av dagen har vært overraskende bra. Kjenner at ting ikke er helt som de skal, men formen er iallefall mye bedre. Håper jeg snart kan bli glad og fornøyd gravid med masse energi! kiwii - 13+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå