Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Jeg er igrunnen litt misunnelige på alle som er gravide jeg.. Det høres så innmari spennende ut... :sjenert:

Håper du får en fin graviditet fremover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er igrunnen litt misunnelige på alle som er gravide jeg.. Det høres så innmari spennende ut... :sjenert:

Håper du får en fin graviditet fremover :klem:

Ja,det er innmari spennende.

Anbefales! ;)

Herlig :hjerte: Nå er det ikke lenge til du får se spiren din :-D

Åh,jeg gleder meg! :hjerte:

Så gøøøy!! :hoppe: Så glad på dine vegne!

:hoppe: :hoppe:

Har vært på besøk hos mamsen i hele kveld.

Nå skal jeg pakke sekken min og dra over til S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Hei Annie! :)

Gratulerer så mye med graivditeten Kiwii!! :hoppe:

Tusen takk,Tigerjente! :klemmer:

Sliter sånn med å sove om natta. Våkner i 5-6 tiden og får ikke sove. Ligger og vrir og vender på meg i mange timer, sovner litt innimellom, og så vekker jeg selvfølgelig S når jeg holder på å styre sånn.

Når klokka ringer og S drar på jobb,så sovner jeg med en gang. I dag sov jeg helt til klokka var halv 1.

Spiste 2 knekkebrød til frokost + 1glass melk. Leverpostei er den nye favoritten.

Melk tror jeg at jeg blir kvalm av.

Er hjemme en tur nå. Skal rydde litt her før jeg drar på butikken og handler middag.

kiwii - 10+0 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MErker du noe på magen enda?

Lurer på det samme som Annie jeg ;)

Nei, jeg merker ingenting. Studerer magen i speilet hver dag, men ingen forandring ennå.

Gleder meg til det begynner og vises :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det helg igjen.

Merker ikke så stor forskjell på hverdag og helg jeg da, for jeg har jo vært hjemme i 3 uker nå. Skal faktisk ikke på jobb før til neste helg.

Begynner å bli ganske lei av å gå hjemme, ikke så mye som skjer om dagene.

Egentlig så orker jeg ikke så mye heller, men blir jo lei allikevel.

I natt sov jeg godt for første gang på lenge. Våknet ikke før klokka var 8, og da skulle S dra på jobb snart.

Sovnet etter han hadde dratt og sov helt til klokka var 14! :overrasket:

Var helt fortumlet i lang tid etterpå.

I helgen skal vi bare slappe av.Skal ut å handle når S slutter på jobb etterpå, og i kveld blir det middag og film.

Kvalm. Må spise litt.

kiwii - 10+1 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Du...sånn som eks behandlet deg her om dagen.. det syns jeg ikke du skal la noen få lov til!! Jeg ble skremt bare av å lese om det! :tristbla:

Syns du skal prøve å sette litt mere grenser for deg selv, du har en liten spire inni deg som trenger en trygg og tilpass mamma å bo i! :klem:

Ha en kjempefin helg!

Ps. når var det dere tenkte fortelle det til resten av verden? Tenk..under 2 uker til de magiske 12 nå!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å ønske deg og spiren en trivelig helg!

Skål for alle damer! :skaal: *Heller oppi champagnebrus i glasset til Kiwii* :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du...sånn som eks behandlet deg her om dagen.. det syns jeg ikke du skal la noen få lov til!! Jeg ble skremt bare av å lese om det! :tristbla:

Syns du skal prøve å sette litt mere grenser for deg selv, du har en liten spire inni deg som trenger en trygg og tilpass mamma å bo i! :klem:

Ha en kjempefin helg!

Ps. når var det dere tenkte fortelle det til resten av verden? Tenk..under 2 uker til de magiske 12 nå!!! :hjerte:

Uff ja,jeg var helt skjelven lenge etterpå. Jeg vet jo at han ikke skader meg på noen måte, men jeg ble skremt allikevel. Følte meg presset opp i et hjørne.

Jeg skal fortelle det til bestis i dag! :-D Og så tenkte vi å fortelle det til familien og alle andre i slutten av denne uka. Vi reiser bort hver for oss i påsken,så vi vil si det før det.

Snart 12 uker ja! Det har gått så utrolig fort!

*innom og hilser på den gravide frøkna*

Heisann søta! :vinke:

Bare innom for å ønske deg og spiren en trivelig helg!

Skål for alle damer! :skaal: *Heller oppi champagnebrus i glasset til Kiwii* :lur:

Takk for det! :)

Skåååål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss sent i går. Jeg sovnet med en gang, men våknet etter en time. Da var jeg glovarm og tørst.

Resten av natten sov jeg urolig. Våknet flere ganger,var kvalm og alt var egentlig bare ubehagelig.

I dag har vi bare tatt det helt med ro. Jeg er hjemme en tur nå,men skal dra over til S på middag etterpå.

Har vært småkvalm og veldig trøtt i hele dag. Har mest lyst til å sove hele tiden, men er så redd for å ikke få sove om kvelden.

kiwii - 10+2 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til disse første 12-14 ukene er over. Håper formen bli bedre da, at jeg får tilbake litt energi.

Har så lyst til å være blid og fornøyd gravid som spiser sunt,går turer,jobber osv.

Men sånn som det er nå orker jeg ikke tanken på det. Vi snakker ofte om at vi skal gå en tur, men når alt kommer til alt så gidder jeg ingenting.

Alt blir så tungt når man er uvel og trøtt.

Håper jeg slipper å ha det sånn hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...