Ella* Skrevet 27. februar 2008 #1621 Del Skrevet 27. februar 2008 Begge bøkene du har bestilt, anbefales Jeg har lest begge Mannen liker "Hakkespettboka" han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. februar 2008 #1622 Del Skrevet 28. februar 2008 Salami kan spises hvis de fryses først. Tror den skal fryses i to dager jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. februar 2008 #1623 Del Skrevet 29. februar 2008 Motspilleren min fullførte akkurat level 21 på Fitz... :dåne: Det står at det er 30 level i det spillet...HVORFOR skal det da være komplett umulig å få ferdig det elendighets level 21?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. februar 2008 #1624 Del Skrevet 29. februar 2008 God helg til deg og lille spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. februar 2008 #1625 Del Skrevet 29. februar 2008 God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 #1626 Del Skrevet 1. mars 2008 Motspilleren min fullførte akkurat level 21 på Fitz... :dåne: Det står at det er 30 level i det spillet...HVORFOR skal det da være komplett umulig å få ferdig det elendighets level 21?!?! Det er det lenge siden jeg har spillt! Har fått dilla på CLICKZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 1. mars 2008 #1627 Del Skrevet 1. mars 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. mars 2008 #1628 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1629 Del Skrevet 1. mars 2008 Jøss, det var forskjellig, ja. God kveld! 9 uker allerede!!! :dåne: Det går så fort!! Begge bøkene du har bestilt, anbefales Jeg har lest begge Mannen liker "Hakkespettboka" han også. Lurer på om jeg skal kjøpe den også. Salami kan spises hvis de fryses først. Tror den skal fryses i to dager jeg... Hmm,skal den fryses altså? Det har jeg ikke gjort.... Motspilleren min fullførte akkurat level 21 på Fitz... :dåne: Det står at det er 30 level i det spillet...HVORFOR skal det da være komplett umulig å få ferdig det elendighets level 21?!?! Du holder på ennå du også ja? Jeg har hatt en pause på mange uker/mnd nå,men for et par dager siden så begynte jeg å spille igjen. Måtte starte på level 1 God helg til deg og lille spiren Tusen takk! God helg vennen Takk for det! God helg Takk takk! Her er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #1630 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1631 Del Skrevet 1. mars 2008 Har vært i fin form helt siden onsdagen. Det har vært skikkelig herlig! I dag er jeg litt småkvalm igjen, men tror det kommer av at jeg er helt utslitt. Mye som har foregått de siste dagene. Veldig trøtt og sliten, så jeg skal legge meg snart. S og jeg lå oppe en hel natt her for noen dager siden. Vi pratet om hva vi skal gjøre fremover, hvor vi skal bo, økonomi osv. Jeg har ikke ville snakket noe særlig om det før, for jeg tenkte det var best å vente til jeg var 12 uker på vei. Ville ikke glede meg og planlegge for mye i tillfelle det skulle gå galt med den lille spiren. Men det var veldig godt å få pratet om det. Jeg har jo tenkt masse og det har han også. Han kommer til å flytte inn hit hos meg, og selge/leie ut sin egen leilighet. Etterhvert når vi får fortalt foreldrene våre om graviditeten,så får vi snakket med dem om hva som lønner seg å gjøre/hvordan vi skal gjøre ting. Alltid kjekt å ha noen å diskutere det med, for det er jo store forandringer. S er spent på hvordan det vil bli å bo her, om han kommer til å føle at han flytter inn hos meg og eks på en måte.. Jeg regner med at alt går bra. Skal gjøre endel forandringer i huset.Pusse opp noen rom, flytte soverom, kjøpe nye møbler. Og så skal S få sitt eget gutterom med stor TV og PC og sånn Vi tenkte å offentliggjøre graviditeten i påska. Og etter påske så begynner han så smått å flytte inn. Vi skal nok få det til kiwii - 9+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1632 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. mars 2008 #1633 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #1634 Del Skrevet 1. mars 2008 Så godt å høre at du har det fint og at dere planlegger fremtiden. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1635 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1636 Del Skrevet 1. mars 2008 Så godt å høre at du har det fint og at dere planlegger fremtiden. :rødme: Det føles helt merkelig egentlig. For noen få måneder siden så kjente jeg han ikke, og nå sitter jeg her med babyen hans i magen og han skal flytte inn i huset mitt. Alt har gått veldig fort, fortere enn vi begge hadde tenkt i utgangspunktet, men når ting har blitt som de har blitt så er vi veldig fornøyde med at vi klarer å finne en løsning som passer for oss begge to. Lurer på hva folk kommer til å si når de får høre om graviditeten. Mange har jo nylig fått vite at vi er kjærester. Familie og venner og en god del andre har jo visst om det i mange mnd allerede, men jeg tror ingen av de tenker at det er sånn kjempeseriøst. Eller, de skjønner at det er seriøst, men vi har jo ikke vært sammen så lenge og plutselig så skal vi ha barn. Tror de kommer til å få sjokk. En ting er hva de kommer til å si til meg, en annen ting er hva de sier bak ryggen min. Må innrømme at jeg er veldig spent på reaksjonene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 #1637 Del Skrevet 2. mars 2008 Det viktigste er hva DERE 2 føler og blir enige om. Ikke hva alle andre rundt sier og mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. mars 2008 #1638 Del Skrevet 2. mars 2008 Det viktigste er hva DERE 2 føler og blir enige om. Ikke hva alle andre rundt sier og mener! Enig med Annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. mars 2008 #1639 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg tror nok at det vil gå bedre enn det du tror. Hvis noen velger å snakke bak ryggen din/deres, så får du vite hvem av vennene det er verdt å ta med seg videre. De som virkelig bryr seg, og kjenner deg vil stå igjen, og de er verdt å ta vare på. Nå er det dere tre det handler om. Du, S og spiren skal starte et liv sammen, og det må andre bare godta, for det er bare deres valg. Synes det er flott jeg :-D Klem i natten fra trøtt nattsykepleier Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. mars 2008 #1640 Del Skrevet 2. mars 2008 håper du får en fin søndag, og husk å slappe av så du får igjen kreftene dine da! Og jeg er forresten enig med hva de andre sier om at det som betyr noe er hva dere føler er rett for dere. Hva andre sier betyr faktisk ikke noe. Dette er deres liv, ikke andres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå