Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har ikke vært innom KG på lenge, har vært bortreist pga praksis... Og ble jo helt rørt når jeg skummet gjennom det som hadde skjedd siden sist her inne :rødme:

Du er GRAVID! :) Gratulerer så mye. Så bra at S reagerte så fint på nyheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på butikken og handlet alt jeg har lyst på i dag også.

I dag er det den store kjøttsuppe-dagen.

Akkurat nå spiser jeg kjøttsuppe fra fjordland, og så kjøpte jeg inn mange poser med suppe(grønnsaksuppe,betasuppe) + et par poser potetstappe.

Denne kjøttsuppa er faktisk det beste jeg har spist på lang tid. Tror jeg skal leve på suppe i 7 mnd fremover jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg har spist ferdig så er jeg forhåpentligvis i såpass bra form at jeg gidder å sette på ei maskin med klær.

Er helt tom for energi om dagene.

Er så herlig rett etter jeg har spist noe, for da føler jeg meg helt frisk i noen minutter. Beste følelsen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spist opp og føler meg ganske ok. Skal sjekke nøyaktig hvor lang tid det tar før jeg blir sulten/dårlig igjen.

Kvalmen ga seg egentlig ikke i det hele tatt. Kanskje max 2 minutter.

Men nå spiste jeg en kiwi og det hjalp! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt sammen klær og satt på ei ny maskin.

Veldig fornøyd med dagens innsats! Forventer ikke så mye av meg selv for tiden.

S er også veldig flink til å ta hensyn. Det er mye verre når jeg er sammen med andre folk, for da må jeg late som om alt er bra selv om jeg føler meg helt for jævlig. En av grunnene til at jeg holder meg mest for meg selv(og sammen med S selvsagt) om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har bestilt et par bøker i dag.

Denne til meg selv, og denne til S.

Litt tidlig ennå kanskje, men jeg klarte ikke la være.

Før har jeg alltid tenkt at jeg kommer til å være så redd for at det skal gå galt når jeg ble gravid, men jeg bekymrer meg faktisk ikke i det hele tatt.

Føler på hele kroppen at dette kommer til å gå bra.

Hadde sikkert vært mye mere redd hvis det ikke hadde vært for alle plagene jeg har, jeg får jo virkelig merke at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært ganske bra! :)

Strevde med og sovne i går kveld, og lå ganske lenge idag.

Spiste frokost(2 skiver med salami og 1 kopp te. jeg vet at mange advarer mot å spise salami, men det er det eneste jeg har lyst på for tiden), dusjet, ryddet litt hjemme hos S, så dro jeg på butikken og handlet middag som jeg hadde klar til han kom hjem fra jobb.

Nå er jeg hjemme en tur. Skal ordne litt av hvert før jeg skal på filmkveld hos S senere.

kiwii - 9+0 :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...