MrsP Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1561 Del Skrevet 21. februar 2008 Kos deg i kveld da Det skal jeg gjøre! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1562 Del Skrevet 21. februar 2008 Eks har vært innom. Ingen krangling i dag. Nå er jeg så sulten at jeg tror jeg dør. Skal ringe å bestille kinamat. Nudler med kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1563 Del Skrevet 21. februar 2008 Trøtt heeele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1564 Del Skrevet 21. februar 2008 8+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. februar 2008 #1565 Del Skrevet 21. februar 2008 Himmel så fort dette går da!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1566 Del Skrevet 21. februar 2008 Jepp,snart sitter jeg her med en baby i armene :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 21. februar 2008 #1567 Del Skrevet 21. februar 2008 Tenk så fort livet forandrer seg helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1568 Del Skrevet 21. februar 2008 Tenk så fort livet forandrer seg helt! Ja,det er virkelig sant! Helt utrolig faktisk. Nesten så jeg ikke henger med i svingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. februar 2008 #1569 Del Skrevet 22. februar 2008 Et tips...SOV masse disse månedene før den lille kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. februar 2008 #1570 Del Skrevet 22. februar 2008 Du høres ihvertfall veldig gravid ut Håper du får en fin helg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. februar 2008 #1571 Del Skrevet 23. februar 2008 OMG, nå er det lenge siden jeg har vært innom her altså! Er du gravid?! Gratulerer så mye! Må bli flinkere til å stikke innom dagbøkene til folk altså. *klaske seg på lanken.* Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. februar 2008 #1572 Del Skrevet 23. februar 2008 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #1573 Del Skrevet 23. februar 2008 Et tips...SOV masse disse månedene før den lille kommer! Er du trøtt,magolia? Jeg skal sove nå jeg faktisk. Du høres ihvertfall veldig gravid ut Håper du får en fin helg :-D Takk takk! OMG, nå er det lenge siden jeg har vært innom her altså! Er du gravid?! Gratulerer så mye! Må bli flinkere til å stikke innom dagbøkene til folk altså. *klaske seg på lanken.* Mvh Yvonne Jaaa,jeg er gravid! Tusen takk,Yvonne Ha en fin helg! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #1574 Del Skrevet 23. februar 2008 Sover så dårlig for tiden. Føler jeg har vært våken i hele natt jeg. Det er så slitsomt! S er på trening og jeg har vært på senteret en tur. Kjøpte vin og blomster til bestis og sambisen som vi skal på middag hos i kveld. Har veldig lyst å fortelle de at jeg er gravid, men så vil jeg egentlig vente også. Vil ha alt klart med S først. Hva vi skal gjøre fremover,hvor vi skal bo og sånn. Ser for meg at folk spør om sånne ting, og da er det greit å ha et svar. Prøve å virke litt seriøse liksom Neida, alt det der ordner seg. Jeg hadde bestemt meg for å vente til jeg var 12 uker på vei med å begynne å planlegge sånne ting, men S er i full gang med planlegging av permisjon og ferie og navnevalg osv osv. Han er så herlig! Elsker at det går an å planlegge ting sammen med han. Ikke sånn som med eks der det var helt umulig. S gleder seg veldig. Han går rundt og smiler hele tiden. Koser med magen min og smiler og smiler I morges dro han tidlig på butikken og kjøpte akkurat det jeg bare måtte ha for å ikke bli så kvalm. Og så ville han lage frokost som jeg kunne få på senga, men jeg kom meg opp sånn at vi spiste sammen på stuen. Han er så snill og god og herlig.SKjønner ikke at det er mulig jeg! Nå må jeg sove litt på sofaen. kiwii - 8+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. februar 2008 #1575 Del Skrevet 23. februar 2008 Høres ut som dere har det deilig sammen Tror vi har funnet oss to stødige og gode karer begge to Og det føles veldig veldig godt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #1576 Del Skrevet 23. februar 2008 Jaa,det er herlig,LB Har vært hos bestis og sambisen på middag. Kjempekoselig som vanlig. Skal se litt tv nå,før vi skal legge oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. februar 2008 #1577 Del Skrevet 24. februar 2008 Så koselig da kiwii, gleder meg veldig på dine vegne! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. februar 2008 #1578 Del Skrevet 24. februar 2008 Håper du har en fin søndag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1579 Del Skrevet 24. februar 2008 Så koselig da kiwii, gleder meg veldig på dine vegne! Mvh Yvonne Håper du har en fin søndag :-D Takk! Håper du også har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1580 Del Skrevet 24. februar 2008 I dag har jeg nesten ikke vært kvalm! Kjenner at jeg kan bli det ganske snart, men skal straks spise middag hos mamsen,så da går det nok over. Plager med mye luftsmerter i magen Gjør helt sykt vondt. Våknet av det i natt og ble liggende på badegulvet og vri meg i smerter. kiwii - 8+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå