MrsP Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1481 Del Skrevet 17. februar 2008 Koselig at du tar deg tid til å besøke dagboken min. Kos deg i kveld :-D Jeg besøker dagboken din hver dag, den er så koselig :-D Men jeg har blitt så dårlig til å legge igjen hilsener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. februar 2008 #1482 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg er også å leser i din hver dag.. Og så smugkikker samboeren min litt når jeg leser. Når du skulle fortelle S. at du var gravid, så spurte samboeren min hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 17. februar 2008 #1483 Del Skrevet 17. februar 2008 Lenge siden sist, og her var det mye nytt! Gratulerer så masse med bebis i magen Blir spennende å følge med i dagboken din fremover. Høres ut som om S er en skikkelig godgutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. februar 2008 #1484 Del Skrevet 17. februar 2008 En snikleser står frem med gratulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. februar 2008 #1485 Del Skrevet 17. februar 2008 Ikke slit deg ut med jobben, få heller en sykmelding for en liten periode. Du får ikke igjen noe for å slite deg ut, bortsett fra å bli enda mer sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 17. februar 2008 #1486 Del Skrevet 17. februar 2008 Åh,alt er så koselig! Jeg er gravid! Ååååå, det er så fantastisk kiwi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 17. februar 2008 #1487 Del Skrevet 17. februar 2008 Inne og ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1488 Del Skrevet 17. februar 2008 Åh,for en herlig gjeng dere er! :-D Jeg er også å leser i din hver dag.. Og så smugkikker samboeren min litt når jeg leser. Når du skulle fortelle S. at du var gravid, så spurte samboeren min hvordan det gikk Så morsomt. Lenge siden sist, og her var det mye nytt! Gratulerer så masse med bebis i magen Blir spennende å følge med i dagboken din fremover. Høres ut som om S er en skikkelig godgutt! Tusen takk! S er supergod han En snikleser står frem med gratulasjoner Tusen takk! :-D Ikke slit deg ut med jobben, få heller en sykmelding for en liten periode. Du får ikke igjen noe for å slite deg ut, bortsett fra å bli enda mer sliten! Det har du rett i. Har ringt på jobben og gitt beskjed om at jeg ikke kommer i morgen. Så skal jeg ringe legen og prate med henne. Klarer rett og slett ikke tanken på å jobbe. Er helt utslitt av å være kvalm,trøtt og slapp hele tiden. Går greit så lenge jeg kan gjøre ting i mitt eget tempo, men det går jo ikke hvis jeg må på jobb. Ååååå, det er så fantastisk kiwi!!! Jaaaa! Inne og ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. februar 2008 #1489 Del Skrevet 17. februar 2008 Du... Kom til å tenke på noe jeg... Kan vel kanskje være lurt om du får en tidlig ul. Siden du har gått på hormonstimulerende mener jeg. Det kan jo være en mulighet for flerlingesvangerskap.. Tenkte bare å nevne det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1490 Del Skrevet 17. februar 2008 Har vært på besøk hos bestis og samboeren i hele kveld. Kjempekoselig Har ikke fortalt om graviditeten, og har egentlig ikke så lyst å gjøre det riktig ennå heller. Men jeg regner med at jeg kommer til å fortelle det til henne før jeg forteller det til noen andre. Skal sitte oppe litt til (må spise igjen....), før jeg hopper til sengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1491 Del Skrevet 17. februar 2008 Du... Kom til å tenke på noe jeg... Kan vel kanskje være lurt om du får en tidlig ul. Siden du har gått på hormonstimulerende mener jeg. Det kan jo være en mulighet for flerlingesvangerskap.. Tenkte bare å nevne det for deg OMG! Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Skal nevne det til legen i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. februar 2008 #1492 Del Skrevet 17. februar 2008 Kvadruplinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1493 Del Skrevet 17. februar 2008 Kvadruplinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. februar 2008 #1494 Del Skrevet 17. februar 2008 OMG! Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Skal nevne det til legen i morgen... Du fikk jo ikke i deg så alt for mange doser, men er sikkert lurt å sjekke. De fleste som er til prøverør får jo ul rundt uke 7-9 så burde jo være greit i ditt tilfelle også Går nok bra skal du se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1495 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg og S snakket faktisk om tvillinger her en dag, men jeg tenkte ikke over at det var en litt større sjanse for at jeg kan få det Men det går nok bra ja. Hadde ikke sagt nei takk til tvillinger heller jeg,selv om vi sikkert får nok med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 18. februar 2008 #1496 Del Skrevet 18. februar 2008 Tvillinger??!? Greit med tidlig UL ja kanskje Høres fornuftig ut med en hjemmedag. Lykke til med praten med legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1497 Del Skrevet 18. februar 2008 Takk,Toblerone! Har akkurat stått opp. Prøvde å ringe legen, men hun har telefontid fra kl 10. Begynner å bli kvalm igjen, så må skynde meg å ordne frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 18. februar 2008 #1498 Del Skrevet 18. februar 2008 Spennende, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #1499 Del Skrevet 18. februar 2008 Spennende, spennende! **** Fikk time til legen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. februar 2008 #1500 Del Skrevet 18. februar 2008 Så bra at du fikk legetime så fort da Og det er helt sikket ikke noe problem med sykemelding når du nesten ikke klarer å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå