Gjest Reka Skrevet 16. februar 2008 #1461 Del Skrevet 16. februar 2008 Næmmen! Grattis! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 16. februar 2008 #1462 Del Skrevet 16. februar 2008 *hente opp på mine innlegg* Gratulerer, kiwii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 #1463 Del Skrevet 16. februar 2008 Nå kan du også skaffe deg en søt gravid ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1464 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Er vel Ibux du ikke bør ta God helg Takk,vennen! God helg, kos deg hos S! Takk takk! Ingen fare med Paracet i moderate mengder Kos deg i helgen Takk for det,Lille Ballerina Endret 16. februar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1465 Del Skrevet 16. februar 2008 Næmmen! Grattis! :-D *hente opp på mine innlegg* Gratulerer, kiwii! Tusen takk! Er dere gamle brukere i ny drakt eller? Nå kan du også skaffe deg en søt gravid ticker Jaaa,det kan jeg! :-D Men jeg tør ikke riktig ennå....må vente noen uker til tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1466 Del Skrevet 16. februar 2008 Åååå,jeg er så sliten! Sliten av å være kvalm hele tiden. Hele dagen går med til å planlegge neste måltid. Kan aldri være lenge ute,for jeg må være i nærheten av mat hele tiden. Kan føle meg i ganske fin form, men plutselig kommer kvalmen, og hvis jeg ikke har mat tilgjengelig så fungerer jeg ikke i det hele tatt. Men jeg er superglaaaaaaaaaaaaad uansett selvfølgelig! Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare meg på jobb i denne tilstanden. Så lenge jeg kan være hjemme å slappe av så går det greit(selv om jeg sliter litt da også) Men når jeg er på jobb,så er alt bare jævlig. Jeg er aktiv hele tiden og har ikke mulighet til å spise når jeg må. I går holdt jeg på og sovne stående. Trodde ikke jeg ville få plager så tidlig. Andre symptomer er ømme pupper,øm i magen,vondt i hodet og lite energi. Det er noe som vokser inni meg! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. februar 2008 #1467 Del Skrevet 16. februar 2008 Tusen takk! Er dere gamle brukere i ny drakt eller? Hm, er vel heller en liten snikleser som tok mot til seg og stod frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. februar 2008 #1468 Del Skrevet 16. februar 2008 Herlig :-D Tenk om det er en liten ballerina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. februar 2008 #1469 Del Skrevet 16. februar 2008 Så herlig positiv energi denne boka utstråler altså! På tross av kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1470 Del Skrevet 16. februar 2008 Hm, er vel heller en liten snikleser som tok mot til seg og stod frem Javel ja Koselig at du la igjen hilsen da Herlig :-D Tenk om det er en liten ballerina.. Ja,tenk! :-D Så herlig positiv energi denne boka utstråler altså! På tross av kvalmen :-D Jeg er så glaaad! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1471 Del Skrevet 16. februar 2008 Skal være alene hjemme noen dager nå. Savner S allerede. Men jeg skal kose meg for meg selv altså. Hadde avtale med noen venninner i kveld,men jeg avlyste hele greia. Orker ikke gjøre noe. Vil bare være hjemme,spise( ),surfe etter graviditetsstoff på nettet og bare slappe av. Mest av alt jobber jeg hardt med å unngå den aller verste kvalmen. Skal lage meg pizza etterpå. Så tenkte jeg at jeg skulle se en film eller noe. Åh,alt er så koselig! Jeg er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1472 Del Skrevet 16. februar 2008 Har laget meg pizza nå. Nå skal jeg begynne på en helt ny sesong av grey's :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 16. februar 2008 #1473 Del Skrevet 16. februar 2008 Kose deg med deg selv og babyen ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1474 Del Skrevet 16. februar 2008 Kose deg med deg selv og babyen ikveld! Jaaa,det har jeg gjort :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #1475 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Nå skal jeg skynde meg å legge meg før jeg rekker å bli sulten/kvalm igjen! Endret 16. februar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. februar 2008 #1476 Del Skrevet 16. februar 2008 Sov godt da snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1477 Del Skrevet 17. februar 2008 Sov godt da snuppa! Det gjorde jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1478 Del Skrevet 17. februar 2008 Våknet i 7 tiden i dag også (våkner mellom 6 og 7 hver morgen), men fikk heldigvis sove igjen. Ble vekket av S som ringte meg ca kl 12. Han er bare så sinnsykt snill og god, og jeg savner han sånn! Har spist litt frokost og pratet med venninne T på msn. Skal besøke bestis senere. Og så lovte jeg å stikke innom mamsen en tur. Håper bare formen holder seg ganske bra. Hvis jeg blir dårlig,så orker jeg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1479 Del Skrevet 17. februar 2008 Har sovet på sofaen en halvtimes tid. Nå skal jeg dusje og ordne meg,så skal jeg ut å spise sammen med papsen og gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. februar 2008 #1480 Del Skrevet 17. februar 2008 Koselig at du tar deg tid til å besøke dagboken min. Kos deg i kveld :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå