MrsP Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #1402 Skrevet 10. februar 2008 Håper du koser deg i kveld! Ang. mensen kan det være psykisk også, du har jo hatt det tøft i det siste... Ja,jeg tror det er litt av grunnen til at mensen ikke har kommet,for jeg føler meg ikke gravid. Altså, jeg er uvel hele tiden,men jeg tror ikke det er sånn gravid-uvel(ikke at jeg vet hvordan det er da men...) Hadde kanskje gjort seg med en test for sikkerhets skyld Skal vente noen dager til,så kanskje jeg tar en test ut i uka
MrsP Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1404 Skrevet 11. februar 2008 Fyfaenihelvete!! Jeg er gravid! Sykt sykt sykt!!
Impala Skrevet 11. februar 2008 #1405 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Er det virkelig sant??? Men ekssambo eller S da... Endret 11. februar 2008 av Impala
Grace Skrevet 11. februar 2008 #1406 Skrevet 11. februar 2008 Fyfaenihelvete!! Jeg er gravid! Sykt sykt sykt!! Er her! Hmmm, ca en mnd på vei? Er du usikker på hvem det er med eller vet du det?
Ephemera Skrevet 11. februar 2008 #1407 Skrevet 11. februar 2008 Men S eller med eksen?? Hva skal du gjøre nå...?
Annie Skrevet 11. februar 2008 #1409 Skrevet 11. februar 2008 Fyfaenihelvete!! Jeg er gravid! Sykt sykt sykt!! ER DU?????? :dåne: Hva skjer nå?? Usikker på om jeg skal :juhu: eller ..... Tror jeg gir deg en jeg...
Toblerone Skrevet 11. februar 2008 #1410 Skrevet 11. februar 2008 Så en kommentar i dagboka til Grace, og nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo inn her og titte Har lest meg en del sider tilbake og skjønner at dette kan være både til glede og frustrasjon! Lykke til hvertfall (tok ikke sjansen på "gratulerer"... )! Vil tro du opplever en liten berg og dalbane nå...
MrsP Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1413 Skrevet 11. februar 2008 Hei alle sammen! Det er med S ja. Det er jo over 3 mnd siden det ble slutt med eks,og vi har ikke hatt sex på minst 4-5 mnd. Dette er så sykt. Jeg har tatt titalls med graviditetstester gjennom de 3-4 årene jeg og eks prøvde å bli gravid. Trodde aldri jeg skulle oppleve å sitte der med en positiv test faktisk. Men i dag gjorde jeg det! Tror ikke helt det har gått opp for meg enda. Det er nesten så jeg ikke stoler på at testen er riktig. Tok en test jeg hadde liggende i går kveld. Det kom 2 streker med en gang, men jeg torde ikke stole på den siden den var utgått på dato for over et halvt år siden. Sa ingenting til S i går kveld, og i dag når jeg skulle ut å handle frokost til oss så kjøpte jeg en digital test. Tok den når jeg kom hjem i 15-tiden i dag. Etter et minutt så lyste det gravid i displayet. Jeg gikk rundt meg selv på badet og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Det er jo dette jeg har ønsket i mange år nå. Jeg er selvfølgelig veldig,veldig forvirret, men aller mest glad. Herregud, jeg er jo gravid. Jeg er gravid! Har ikke sagt noe til S, for jeg har vært hos mamma i hele ettermiddag. har ikke sagt noe til henne heller. Skal over til S nå snart og da skal jeg fortelle det. Lurer på hvordan han reagerer. Jeg er ganske sikker på at han bli glad, men selvfølgelig også forvirret. Jeg klarer ikke tenke så langt fremover. Aner ikke hva vi skal gjøre. Vi har kjent hverandre i 5 mnd nå, og har vært sammen i ca 3. (og da har vi ikke stått frem som kjærester, men vi har vært sammen hver dag) Skal vi flytte sammen? Hvor skal vi bo? Kommer vi til å holde sammen? Jeg orker ikke forholde meg til alt dette akkurat nå. Alt ordner seg uansett, det vet jeg. Har gått og vært småkvalm i en ukes tid nå. De siste dagene har jeg også hatt endel stikkinger i lysken hver gang jeg har reist meg opp. Men det som gjorde meg sikker på at det var noe på gang var når S tok på puppene mine i går kveld. Det gjorde vooooondt! Nå kjenner jeg at det er vondt når jeg går ned trapper også. Blir kvalm hver gang jeg begynner å bli sulten, så jeg småspiser hele tiden. Ingen drømmesituasjon dette, men langt ifra det verste som kunne skjedd. Jeg har ønsket meg barn i mange år, jeg har fast jobb, god økonomi.Og ikke minst så er jeg sammen med en mann jeg liker veldig veldig godt, som jeg er veldig glad i, og som jeg vet vil bli en god far. S har fast jobb, hus, glad i barn og veldig glad i meg. Som sagt så kunne det vært mye,mye verre. Skal nok gå bra dette! Jeg er gravid!! :juhu: Dere kan gratulere altså,for inni meg så bobler det av glede! :-D
Impala Skrevet 11. februar 2008 #1414 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer vennen :juhu: Som du sier, dette går bra. Og jeg syns det høres ut som dere har gode forutsetninger for at dere kan bli ett par, og gode foreldre for den lille Viktigt å være postiv som du er :-D
Lille Ballerina Skrevet 11. februar 2008 #1415 Skrevet 11. februar 2008 GRATULERER! :-D Så utrolig godt for deg Og så spennende!
MrsP Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1416 Skrevet 11. februar 2008 Tusen takk,Impala & Lille Ballerina! :-D Jeg skjønner at det ikke blir lett altså, jeg er ikke så naiv Men uansett hva som skjer med meg og S,så skal det gå bra. Abort er uansett ikke et alternativ.
Impala Skrevet 11. februar 2008 #1417 Skrevet 11. februar 2008 Klart det kommer til å gå bra :-D Du har jo uansett om det ikke blir noe mer med S, både venner og familie som vil støtte deg og hjelpe deg. Og du blir uansett ikke den første alenemoren i så fall
MrsP Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1418 Skrevet 11. februar 2008 Det er sant,Impala Jeg håper selvfølgelig det skal gå bra med meg og S. Akkurat nå går det kjempebra(men jeg er jo klar over at det kan forandre seg fort) Men jeg velger altså å se på dette som en positiv ting. Jeg håper alt går bra i magen min, og at forholdet til S fortsetter like bra som det har gjort til nå.
Skravla Skrevet 11. februar 2008 #1420 Skrevet 11. februar 2008 Masse gratulasjoner med baby i magen. Kos deg hos S.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå