Lille Ballerina Skrevet 7. februar 2008 #1361 Del Skrevet 7. februar 2008 Åja..foreldre er virkelig best.. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2008 #1362 Del Skrevet 8. februar 2008 JEg skal til foeldrene mine på tirsdag. Har ikke sett dem siden 1 juledag!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. februar 2008 #1363 Del Skrevet 8. februar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #1364 Del Skrevet 8. februar 2008 Åja..foreldre er virkelig best.. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten mine Ikke jeg heller JEg skal til foeldrene mine på tirsdag. Har ikke sett dem siden 1 juledag!! :juhu: De blir nok koselig! :-D God helg! Takk! God helg til deg også,Grace ***** Går rundt er litt uvel hele tiden. Ikke direkte kvalm, men en sånn ekkel følelse i magen, en blanding av sult og kvalme på en måte. Jeg spiser jo masse,så det er ikke det som er problemet. Mange som er syke for tiden.Håper jeg ikke er smittet sånn at jeg begynner å kaste opp igjen. SKal på jobb nå. Skal arbeide i hele helgen. I morgen skal jeg være med S på fest. Tenker jeg skal ta det med ro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2008 #1365 Del Skrevet 8. februar 2008 De blir nok koselig! :-D Spesiellt siden de er i Spania Går rundt er litt uvel hele tiden. Ikke direkte kvalm, men en sånn ekkel følelse i magen, en blanding av sult og kvalme på en måte. Jeg spiser jo masse,så det er ikke det som er problemet. Du er ikke gravid da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #1366 Del Skrevet 8. februar 2008 Du er ikke gravid da? Annie da! Nei,jeg tror ikke jeg er gravid. Har ikke fått mensen ennå, men regner med at syklusene er ustabile etter prøverørsmedisinene. Heldig du som skal til Spania altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. februar 2008 #1367 Del Skrevet 8. februar 2008 Innom med en helgeklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2008 #1368 Del Skrevet 8. februar 2008 Annie da! Nei,jeg tror ikke jeg er gravid. Har ikke fått mensen ennå, men regner med at syklusene er ustabile etter prøverørsmedisinene. Heldig du som skal til Spania altså! Men TENK OM da.... Gleder meg sinnsykt til å reise :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #1369 Del Skrevet 8. februar 2008 Innom med en helgeklem Så koselig Men TENK OM da.... Gleder meg sinnsykt til å reise :juhu: Herregud, da vet jeg ikke hva jeg hadde sagt eller gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 8. februar 2008 #1370 Del Skrevet 8. februar 2008 Håper formen din kommer seg og at magen blir bra. Ikke morro med magevondt nei Og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 8. februar 2008 #1371 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Ja, kiwii, tenk om Føler meg egentlig på samme måte om dagen. Ugh. Ikke noe digg. Endret 8. februar 2008 av Britt Banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #1372 Del Skrevet 8. februar 2008 Håper formen din kommer seg og at magen blir bra. Ikke morro med magevondt nei Og god helg Takk,Alwa! Ja, kiwii, tenk om Føler meg egentlig på samme måte om dagen. Ugh. Ikke noe digg. Kanskje du også er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 8. februar 2008 #1373 Del Skrevet 8. februar 2008 Kanskje du også er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #1374 Del Skrevet 8. februar 2008 Ferdig på jobb. Skal slappe av foran tv'en resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2008 #1375 Del Skrevet 8. februar 2008 Kiwii og Britt er gravide!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. februar 2008 #1376 Del Skrevet 8. februar 2008 Kiwii og Britt er gravide!! :juhu: Ryktespredning så herlig. :gravid: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #1377 Del Skrevet 8. februar 2008 Kiwii og Britt er gravide!! :juhu: Ja,og snart blir det bryllup faktisk Ryktespredning så herlig. :gravid: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 9. februar 2008 #1378 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja,og snart blir det bryllup faktisk Ja, vi skal gifte oss.. Med hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 #1379 Del Skrevet 9. februar 2008 Det har jeg venta leeeenge på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 9. februar 2008 #1380 Del Skrevet 9. februar 2008 Babyboom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå