Lille Ballerina Skrevet 4. februar 2008 #1341 Del Skrevet 4. februar 2008 Spiser tørket jordbær på nattevakt :-D Det er så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #1342 Del Skrevet 4. februar 2008 Spiser tørket jordbær på nattevakt :-D Det er så godt! Nam! ****** Kom akkurat hjem fra jobb. Trøtt og sliten, men har endel ting jeg må fikse,så kan ikke legge meg på sofaen. Stikker på byen en tur nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. februar 2008 #1343 Del Skrevet 4. februar 2008 Husk å ta vare på deg selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. februar 2008 #1344 Del Skrevet 4. februar 2008 Spiser tørket jordbær på nattevakt :-D Det er så godt! Hvor får man kjøpt det? Har aldri hørt om det engang jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #1345 Del Skrevet 4. februar 2008 Husk å ta vare på deg selv også. Hvor får man kjøpt det? Har aldri hørt om det engang jeg.. Ikke jeg heller.. men det hørtes veldig godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #1346 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er så deilig å være hjemme! Har vært mye frem og tilbake de siste ukene. Jobb,hjem,S,hjem å hente klær,tilbake til S osv osv. I dag skal jeg ikke til han før i 22-23 tiden og det er så herlig å bare slappe helt av. Har vært på senteret og handlet, og nå har jeg akkurat spist middag. Skal henge opp klærne i maskina,så skal jeg legge meg på sofaen en times tid. Gleder meg til å ligge inntil S i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. februar 2008 #1347 Del Skrevet 4. februar 2008 Høres ut som du har det bra for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #1348 Del Skrevet 5. februar 2008 Høres ut som du har det bra for tida Jeg har det ganske bra ja Går litt opp og ned, men kan vel ikke forvente noe annet. Lang dag på jobb.Kom ikke hjem før nå. Skal spise litt,så skal jeg legge meg på sofaen. Skal sove hos S i natt,men skal ikke dit før sent i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #1349 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har sovet i over 3 timer! Skikkelig grinete nå. Og så har jeg så lyst på cola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #1350 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå drar jeg til S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. februar 2008 #1351 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nei! Er det ikke aktuellt å gå på jobb med meg istedet? Siden du allerede har sovet.. Endret 5. februar 2008 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1352 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei! Er det ikke aktuellt å gå på jobb med meg istedet? Siden du allerede har sovet.. Jooo,det hadde vært aktuelt hvis jeg hadde sett dette innlegget i går Akkurat ferdig på jobb nå. Har lyst å legge meg på sofaen litt, men venter på pappa som skal komme innom en tur. I morgen skal jeg møte eks og bankmann for å skrive under alle papirer og sånn. Da gjenstår det bare at eks får alle tingene sineut av huset mitt. Synes det er på tide nå. Gleder meg til alt dette er over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. februar 2008 #1353 Del Skrevet 6. februar 2008 Skjønner godt at du gleder deg til det er overstått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. februar 2008 #1354 Del Skrevet 6. februar 2008 Det blir godt for deg det, å få alt det gamle ut av verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #1355 Del Skrevet 6. februar 2008 Impala & Ella Sovnet i godstolen en halvtimes tid.Nå kommer papsen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. februar 2008 #1356 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå kan du endelig begynne på schratch igjen! Det blir bra :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #1357 Del Skrevet 7. februar 2008 Nå kan du endelig begynne på schratch igjen! Det blir bra :-D Jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #1358 Del Skrevet 7. februar 2008 Har vært i banken sammen med eks i dag. Har skrevet under på et tonn papirer, og føler egentlig ikke at jeg har helt oversikten. Men jeg har gitt papirhaugen til papsen,så han får se på det. Pappa er helt utrolig, han ordner alt for meg. Alt jeg ikke orker,tør,vil,klarer,har tid til å gjøre, det ordner han. Hadde rett og slett ikke klart meg uten han Nå skal jeg slappe av frem til jeg skal på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. februar 2008 #1359 Del Skrevet 7. februar 2008 Foreldre er verdens beste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #1360 Del Skrevet 7. februar 2008 Foreldre er verdens beste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå