Grace Skrevet 25. januar 2008 #1261 Del Skrevet 25. januar 2008 Kinkig situasjon det der, men det er vel desverre bare du selv som kan finne ut hva du vil og med hvem... Jeg og samboeren min traff jo hverandre rett etter begge hadde brutt lange forhold. Så vi var overhodet ikke ute etter forhold, skulle bare være "bompibjørner" Og du vet jo hvordan det har gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1262 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg liker å høre fra andre som har vært i samme situasjon. Fint å høre at det kan gå bra,sånn som for dere,Grace For jeg føler veldig på at det er "galt" å gå inn i et nytt forhold nå. Tenker mye på hva andre vil tenke om meg. Veldig forstyrrende,klarer ikke konsenterer meg om det som virkelig betyr noe, hva jeg vil. Fikk akkurat en søt sms fra han. Han er så god og snill, han har mye av det jeg savnet hos eks. Vi kan planlegge ting. Eks kunne ikke legge planer for lenger en time om gangen, for det kunne jo dukke opp noe som var morsommere enn åvære sammen meg Jeg vet at hverdagen vil bli mye lettere sammen med S. Med eks var det hei og hopp og tjo og hei hele tiden. Det var sjeldent vi spiste middag sammen, vi var så og si aldri sammen på hverdagene(bortsett fra sent på kvelden rett før vi skulle legge oss), han var nesten aldri med på besøk hos familien min og vennene mine. Ting som var viktige for meg, var ikke viktig for han. Han sier nå i ettertid at jeg burde fortalt han hvordan jeg følte det. Jeg gjorde jo det, hele tiden. Har ikke tall på hvor mange krangler vi hadde fordi vi ville forskjellige ting. Og hvis han etter 6,5 år ikke skjønte hvor mye familien min betyr for meg, da tror jeg ikke han ville skjønne. Men men.... ferdig med den tiden. S er helt annerledes. Han har er jobb der han slipper mye overtid, han slutter til ca samme tid hver dag. Vi kan avtale at vi drar og handler etter jobb,så skal vi hjem å lage middag, og så holder han faktisk avtalen. Han lager til og med middagen til meg. Ikke at det er så utrolig egentlig, men i forhold til hva jeg er vant med så er det det. Med eks så hadde jeg ansvaret for all handling og matlaging(ble som oftes fjordland eller noe annet enkelt - jeg spiste mye alene). Kan ikke huske sist han var med meg og handlet. S vil vi skal gjøre ting sammen. Han er så mye av det jeg savnet hos eks. Men så er det selvfølgelig sånn at det er mye som eks hadde som jeg skulle ønske S også hadde. Og så er det mye som ingen av de har, som jeg skulle ønske S hadde. Meeen jeg kan ikke få i pose og sekk. Virker sikkert helt teit at jeg sitter her og legger ut om middagslaging og handling, men det er jo egentlig ikke det dette handler om. Det bare viser hvordan hverdagen min med eks var. Jeg følte ikke at vi var sammen om ting. Han levde sitt liv og jeg levde mitt liv. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver alt dette... Må bare få ut alle tankene jeg har inni hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. januar 2008 #1263 Del Skrevet 25. januar 2008 Det man ihvertfall kan si med stor sikkerhet etter å ha lest innleggene dine er at du har gjort det riktige! Å gå fra eks var det rette for deg! Så får du heller prøve å ta dette med S litt som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. januar 2008 #1264 Del Skrevet 25. januar 2008 Helt enig med Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1265 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja,jeg er helt sikker på at jeg har gjort det rette Jeg tviler innimellom når jeg savner de fine tingene. Turer vi var på, småting han gjorde osv. Men har kommet frem til at det er hverdagen som er det viktigste. Kan ikke basere et forhold på at vi hadde et par fine ferieturer i året. Av og til får jeg litt småpanikk når jeg tenker på hvordan ting kunne vært. I dag har jeg tenkt mye på prøvingen, og at jeg kunne vært gravid nå. Så tenker jeg at hvis jeg hadde holdt ut,så hadde jeg helt sikkert fått et fint liv. Det var jo ikke sånn at jeg hadde det forferdelig sammen med eks, selv om det kanskje virker sånn når dere leser det jeg skriver her inne. Får vondt inni meg når jeg tenker på hvordan livet mitt skal bli fremover. Vil jeg noen gang bli gravid? Når jeg og eks ble sammen så var vi bare 18-19 år. Alt vi har,har vi bygd opp sammen. Huset vårt,tingene våre osv. Nå må jeg starte på nytt med en ny man(enten det er S eller noen andre) Jeg sitter her med huset mitt som jeg aldri i livet vil flytte fra. Jeg kan ikke ta det som en selvfølge at en ny mann vil flytte inn hit, dette er jo mitt. Føler at alt blir så mye mere komplisert nå. Mulig jeg overdriver, litt tidlig å bekymre seg for sånne ting allerede kanskje. Prøver å tenke på folk som har vært gift i mange år,som har barn osv. Da kan vi begynne å snakke om kompliserte forhold. Men de fleste får det til. Har kjøpt med Madonna-dvd. Full guffe på stua nå. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1266 Del Skrevet 25. januar 2008 Skal lage meg milkshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1267 Del Skrevet 25. januar 2008 Nam,det var godt med milkshake. Dusje nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 25. januar 2008 #1268 Del Skrevet 25. januar 2008 Nam,det var godt med milkshake. Dusje nå! Åhh det fikk jeg lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1269 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg har hele kvelden for meg selv. Sitter og lurer på om jeg skal dra på besøk eller om jeg skal være hjemme for meg selv. Kan lage meg mat og se LOST hele kvelden! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1270 Del Skrevet 25. januar 2008 Hadde mensen sist den 27 desember. Det vil si at jeg får den en av de nærmeste dagene. Skjønte det måtte være noe. Har kjent murringer i magen i går og i dag. Dessuten spiser jeg hele tiden, og jeg er i skikkelig dritthumør. Blir hjemme og slapper av i kveld jeg. Gidder ikke dra ut blandt folk når jeg føler meg sånn som jeg gjør nå. Føler meg feit og ekkel. Må på butikken en tur for å handle litt mat til i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1271 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Åh,så deilig å være hjemme alene! Har spist hjemmelaget pizza(igjen), sett en episode av lost, pratet med papsen på telefonen og fått søte sms fra S. Nå skal jeg se nytt på nytt tenkte jeg. Tenner masse lys i stua mi. Kjenner jeg er rolig inni meg. Jeg koser meg sånn som jeg gjorde før når jeg var sammen med eks(men han var ikke hjemme selvfølgelig) Herlig følelse. Nå må jeg ordne meg et glass cola og litt godis,så camper jeg i godstolen. :-D Endret 25. januar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 25. januar 2008 #1272 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette høres veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1273 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette høres veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1274 Del Skrevet 25. januar 2008 Legger meg nå. Er så utrolig trøtt, og jeg gleder meg til å legge meg i min egen seng. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. januar 2008 #1275 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er lettere å starte på nytt i den alderen du er, enn når man har barn og er 40. I tillegg har du et eget hus, du er uavhengig av andre, du har funnet en mann i nærheten og fremtiden ser lys ut. Burde gjøre det i allefall. Det er mange (inkludert meg selv) som har gått inn i nye forhold rett etter et langvarig et. Hvorfor vente når man er psykisk og fysisk ferdig med det forrige? Du vil også sikkert sammenligne lenge enda. Det er ikke noe galt eller rart i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #1276 Del Skrevet 26. januar 2008 Du har så rett,så rett Annie. Ting er ikke så veldig komplisert, alt er ganske enkelt egentlig. Jeg bare bekymrer meg for så mye rart. Men jeg vet jo at alt ordner seg til slutt. Det er ikke noe poeng i å vente med å gå inn i et nytt forhold hvis man er ferdig med eksen nei. Jeg føler at jeg er ferdig med han, men allikevel er det noe som skurrer, noe som sier jeg bør vente. Vet ikke om det er pga at jeg er redd for hva andre skal tenke, eller om det er fordi jeg virkelig ikke er klar for noe nytt. Men så er det så herlig også da vet du, jeg viiiil være klar for S. Jeg er klar for S. Tror jeg.. til deg Annie. ***** Har vært på tur i hele dag. Sliten nå. Rakk å stikke en snartur innom S før han skulle i selskap og jeg skulle hjem å slappe av. Han ville jeg skulle komme å sove hos han i natt, men jeg regner med at han blir ganske sen, og jeg klarer nok ikke holde meg våken så veldig mye lenger. Har mest lyst til å legge meg nå, men skal holde ut litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. januar 2008 #1277 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor kunne ikke han komme til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. januar 2008 #1278 Del Skrevet 26. januar 2008 Ha en fin kveld, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #1279 Del Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor kunne ikke han komme til deg? Joo, han kan vel egentlig det da. Men jeg vil ikke at han skal være her når det er spor av eks i huset. Enkelte klær,møbler,ting og tang som står igjen(jeg har sagt det kan være her til han flytter inn i ny leilighet) Dessuten har eks tatt senga,så jeg ligger i en enkeltseng på gjesterommet.Hadde uansett ikke ville hatt S i min og eks gamle seng,på vårt rom. Har planer om å pusse opp det største soverommet,kjøpe meg ny seng og flytte inn dit. Føler for å starte på nytt på en måte. Ha en fin kveld, vennen Takk for det,snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #1280 Del Skrevet 26. januar 2008 Tror bare jeg går og legger meg jeg :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå