magolia Skrevet 22. januar 2008 #1241 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg traff mannen min 8 dager etter et jævlig samlivsbrudd, var også livredd for nye følelser -men samtidig var det så godt Håper du finner ut av det! Endret 22. januar 2008 av magolia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. januar 2008 #1242 Del Skrevet 23. januar 2008 For en kamp!! Må roe meg ned med en kald dusj eller noe jeg. Det tok på deg også ja Trengte nesten hjertekompresjon etterpå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1243 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg traff mannen min 8 dager etter et jævlig samlivsbrudd, var også livredd for nye følelser -men samtidig var det så godt Håper du finner ut av det! Ja,akkurat sånn føler jeg det nå. Redd og glad samtidlig. Var det et langt forhold du hadde før du traff mannen din? Det tok på deg også ja Trengte nesten hjertekompresjon etterpå jeg! Det var dramatisk i stua ja. Ropte og hylte her jeg satt alene. **** Har vært på jobb. Lang dag. Nå holder jeg faktisk på å lage pizza bare til meg selv. Endret 23. januar 2008 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1244 Del Skrevet 23. januar 2008 Har spist masse pizza. Og så har jeg laget fruktsalat som jeg skal spise etterpå. Skal sove litt på sofaen nå. I kveld skal jeg se håndballkamp sammen med S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #1245 Del Skrevet 23. januar 2008 Våken! Skal ordne meg nå,så stikker jeg til S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. januar 2008 #1246 Del Skrevet 23. januar 2008 Kos deg i kveld :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. januar 2008 #1247 Del Skrevet 23. januar 2008 Pizza og fruktsalat hørtes helt himmelsk ut Håper du koser deg masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1248 Del Skrevet 24. januar 2008 Kos deg i kveld :-D Det gjorde jeg Pizza og fruktsalat hørtes helt himmelsk ut Håper du koser deg masse i kveld Ja,det var kjempegodt. Spiser restene nå ***** Dro til S i går kveld. Vi så kamp og lå rett ut på sofaen hele kvelden. Jeg lå over hos han i natt. Klarer ikke holde meg borte fra han,han er så fantastisk snill og herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 24. januar 2008 #1249 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja,akkurat sånn føler jeg det nå. Redd og glad samtidlig. Var det et langt forhold du hadde før du traff mannen din? Jeg hadde to tette samboerskap bak meg da jeg traff mannen. Det første på 5 år og det andre på 1 1/2 år. Hadde lyst til å leve livet, være singel... Men så traff jeg mannen da... så enkel og god Har du fortalt han hvordan du føler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #1250 Del Skrevet 24. januar 2008 Men så traff jeg mannen da... så enkel og god Har du fortalt han hvordan du føler? Jeg har fortalt han at jeg synes han er helt fantastisk,verdens fineste og at jeg liker han veldigveldigveldig godt. Men jeg har ikke fortalt om de vanskelige tankene jeg har, at jeg føler at jeg trenger mere tid osv. Jeg vil egentlig ikke si det, for jeg er så redd for å ødelegge. Vil bare ta ting ting som de kommer og nyte det som er nå, og håpe på at de dumme tankene forsvinner... For det er ikke sånn at jeg plages med det hele tiden. Mesteparten av tiden så har jeg det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. januar 2008 #1251 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er jo bra at du har en du trives så godt sammen med! Du får bare ta det som det kommer, han skjønner sikkert at du vil ta det litt med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 24. januar 2008 #1252 Del Skrevet 24. januar 2008 Legger igjen et life referat, men blir ikke så veldig utfyllende dessverre.. Vi spilte uavgjort - og er dermed ute av medaljekampen Det var bra til tider, men savnet etter Løke var stort, og vi satte ikke de sjansene vi burde ha satt. Lørdag blir det kamp om 5.plassen klokken 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1253 Del Skrevet 25. januar 2008 Det er jo bra at du har en du trives så godt sammen med! Du får bare ta det som det kommer, han skjønner sikkert at du vil ta det litt med ro. Legger igjen et life referat, men blir ikke så veldig utfyllende dessverre.. Vi spilte uavgjort - og er dermed ute av medaljekampen Det var bra til tider, men savnet etter Løke var stort, og vi satte ikke de sjansene vi burde ha satt. Lørdag blir det kamp om 5.plassen klokken 13. Takk for referat,Joker'n! Jeg fikk med meg litt av kampen, men det var triste greier ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1254 Del Skrevet 25. januar 2008 Har sovet hos S i natt også, men er hjemme nå. Har fri i dag,så jeg tenkte jeg skulle shine litt her i huset. Akkurat nå vet jeg faktisk ikke om jeg orker å gjøre en dritt. Er ikke helt på topp i dag kjenner jeg. Jeg har negative tanker om meg og S, og jeg er lei av det meste. Tenker at jeg bør avslutte hele greia og lære meg til å klare meg alene før jeg går inn i noe forhold. Merker at jeg forventer så alt for mye av han. Alt som manglet i mitt forrige forhold, vil jeg skal være perfekt nå. Jeg er så drittlei akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. januar 2008 #1255 Del Skrevet 25. januar 2008 Æsj, det er ikke lett. Dårlig timing, dette. Det finnes vel ikke noe fasit for hva som e lurt etter et samlivsbrudd. Noen ganger går det, mens andre ganger trenger man tid. Jeg var veldig glad for at jeg klarte å finne roen alene først. Du kan jo uansett stjele til deg noen dager i ny og ne. Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1256 Del Skrevet 25. januar 2008 Takk,Alive Jeg har veldig lyst å være alene en god stund. Vite at jeg klarer meg selv, at jeg ikke er avhengig av andre. Jeg passer på å være alene innimellom,men jeg føler ikke at det hjelper egentlig, for jeg vet at jeg har S, at jeg kan ringe han eller besøke han når jeg vil. Blir forvirret av mine egne følelser. Av og til tenker jeg at jeg vil ikke dette, jeg må avslutte det. Men plutselig blir jeg usikker på om han bryr seg om meg, og da blir jeg helt desperat etter å få bekreftelse, og så blir jeg så redd for å miste han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1257 Del Skrevet 25. januar 2008 Nå skal jeg henge opp klærne i maskina. Så skal jeg legge meg på sofaen med boka mi. Burde ha støvsuget huset og vasket badene, men tviler på at jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. januar 2008 #1258 Del Skrevet 25. januar 2008 Blir forvirret av mine egne følelser. Av og til tenker jeg at jeg vil ikke dette, jeg må avslutte det. Men plutselig blir jeg usikker på om han bryr seg om meg, og da blir jeg helt desperat etter å få bekreftelse, og så blir jeg så redd for å miste han. Du er veldig flink til å se deg selv. Også er du veldig normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1259 Del Skrevet 25. januar 2008 Takk for at du sier jeg er normal, for jeg føler meg helt tullete. Dagen i dag er en skikkelig drittdag altså! Ekle tanker som gnager hele tiden. Tror jeg får sett lite til S i helgen, og det stresser meg litt nå når jeg har behov for å være sammen med han. Jeg trenger å ha han i nærheten sånn at jeg kan kjenne etter hva jeg føler og hva jeg vil. Mest av alt trenger jeg bekreftelse på at han liker meg, at jeg ikke vikler meg inn i noe som kommer til å gå til helvete. Og jeg vil at han skal forstå situasjonen min. At jeg nettopp har avsluttet et forhold på over 6 år, og at det er masse som skal ordnes opp i, mange tanker i hodet mitt, og at jeg er veldig forvirret/stresset/redd/trist. Mulig han skjønner det, vi snakker lite om det. Føler ikke at han er den jeg kan snakke med om de følelsene. I utgangspunktet så var det jo egentlig mest pulings(fra min side iallefall), og da ville jeg stenge ut alt som hadde med eks å gjøre mens jeg var sammen med S. Nå har vi kommet et steg lenger, men jeg vet ikke hvordan jeg skal snakke med han om de disse tingene. Vet ikke om han virkelig vil høre. Han har sagt at han vil vite hva som skjer mellom meg og eks. Jeg forteller han når jeg har pratet med eks, men han spør liksom ikke noe mere. Tror ikke det er fordi han ikke er interessert, men han vil ikke mase. Tror han vil at jeg skal fortelle han uten at han spør. Tror tror tror. Jeg vil viteeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #1260 Del Skrevet 25. januar 2008 Droppet bok og sofa, og var litt effektiv istede. Har hengt opp klær,gjort klar en ny maskin, ryddet på stua,shinet kjøkkenet og satt på ei oppvaskmaskin. Nå har jeg en bunke med regninger foran meg, men gruer meg til å gå inn på nettbanken. Blir kvalm av å tenke økonomi for tiden, for det meste er kaos akkurat nå. Må få orden på det, men venter til jeg vet hva som skjer med hus osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå