Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bestilt meg masse på cdon igjen... Skulle liksom skjerpe meg jeg, nå som jeg er alene og må bruke pengene på andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med eks på telefonen. Kranglet igjen, men ble venner tilslutt.

Merker at det ofte er min skyld at vi begynner å krangle. Jeg misforstår ting han sier, blir lei av de samme spørsmålene om og om igjen osv..

Så sitter jeg igjen med dårlig samvittighet etterpå, selv om vi avsluttet samtalen som venner.

Jeg blir så sliten av å ha det sånn. Jeg mener vi bør unngå å snakke så mye om følelser nå, og konsentrere oss om det praktiske.

Det er nesten 2 mnd siden det ble slutt og jeg har svart på det jeg kan svare på. Hvis han fremdeles sliter,så kan jeg desverre ikke hjelpe han.

Men når jeg sier det til han,så tar han det så ille opp. Innbiller seg at jeg ikke vil ha kontakt med han osv.

Jeg må trøsteshoppe jeg. Skal dusje,så drar jeg på senteret.

Lurer på hvor fornuften min har gjort av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shopping hjelper på det meste, hvertfall en stund :danse:

:Nikke:

:vinke: Innom og hilser på :)

Det er hjelper alltid litt på humøret og shoppe litt. Artig med nye ting.

Hei hei :vinke:

Har det gått 2 mnd allerede?? :overrasket:

'

Da er det på tide å få orden på det praktiske ja.

Ja,ikke sant det er på tide?

Det er faktisk 2 mnd snart, i neste uke tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks ringte meg i dag også. Vi pratet rolig og lenge, men så sier han plutselig noe som provoserer meg, og jeg tenner på alle plugger.

Så sitter jeg der med den dårlige samvittigheten min, den vonde følelsen av at jeg ikke har lov til å bli sint, for det var jo jeg som dumpet han, og i tillegg må han ta imot kjeft fra meg.

Men jeg klarer ikke styre det.

Når han prøver å roe meg ned,så blir det bare enda verre. Hvorfor skal han være den rolige liksom, det har han aldri vært før.

Han skal ikke komme her å roe ned meg altså! Jeg slenger på røret,kaster telefonen, hyler for meg selv, han ringer opp igjen, jeg ber han og alle andre om å dra til helvete.

Jeg prøver å si at det ikke er noe poeng i å ringe meg igjen når jeg slenger på røret. Da trenger jeg tid for meg selv. Men han ringer og ringer, lurer på hva han har gjort meg siden jeg behandler han så grusomt.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :sur:

Det klikker for meg snart.

Er invitert på middag hos en kompis i kveld. Skal spise og pule. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...