Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:klemmer: Annie & magolia :klemmer:

Jeg spiser og spiser og spiser og spiser. Tror jeg har EL.

Må finne ut når jeg hadde mensen sist.

Snakket akkurat med eks igjen. Fine samtaler i dag.

Han sliter fremdeles,men har perioder som er bedre. Han har faktisk rotet litt med ei jente, og jeg er ikke sjalu i det hele tatt. Merkelig egentlig...

Møtte han i morges når jeg var på vei til jobb. Da hadde jeg ikke sett han siden før jul tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere kan prate sammen igjen :)

Kanskje det er bra hvis han treffer ei jente nå, for da har han jo ingen grunn til å være sint eller sur på deg lengre. Bra at du ikke ble sjalu, det viser at du har gjort det rette :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere kan prate sammen igjen :)

Kanskje det er bra hvis han treffer ei jente nå, for da har han jo ingen grunn til å være sint eller sur på deg lengre. Bra at du ikke ble sjalu, det viser at du har gjort det rette :Nikke:

Jeg kan ikke gjøre annet enn å :Nikke: til alt du sier Impala. Synes det er et godt tegn at jeg ikke er sjalu ja, men det gjør meg litt bekymret også. Eier jeg ikke følelser liksom? Er jo det jeg har fått hørt i ukesvis nå.

Jeg velger å se det på den måten at det var på høy tid at jeg gikk fra han. Fryktelig skremmende å tenke på hvor langt vi hadde kommet i prøverørsprosessen før jeg skjønte hva jeg måtte gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Hei søta! :klem:

Hva skal du gjøre på fridagen da?

Jeg skal bare slappe av :)

Sto opp tidlig i dag. Har spist frokost og lest avisen, og nå lurer jeg faktisk på om jeg skal legge meg på sofaen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei søta! :klem:

Jeg skal bare slappe av :)

Sto opp tidlig i dag. Har spist frokost og lest avisen, og nå lurer jeg faktisk på om jeg skal legge meg på sofaen litt.

Oppe så tidlig når du har fri??? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe så tidlig når du har fri??? :dåne:

Nytt og bedre liv! :jepp:

Typisk at du har fri når jeg nesten var i byen din da... Hadde det ikke vrt for at det dumme hotellet var fullt...

Det var dumt ja! Hadde vært koselig og møtt deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...