Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, jeg bare drakk litt for mye litt for fort. Ble kjempedårlig!

Henger faktisk i fremdeles, så i kveld tar jeg det med ro.

Plutselig syntes jeg ikke såååå synd på deg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en juleklem. Kos deg med måte nå da :fnise:

Så koselig med en juleklem! :-D Ja,jeg skal ta det med ro i dagene fremover tror jeg...

Plutselig syntes jeg ikke såååå synd på deg... :ler:

:fnise: Jeg syntes fryktelig synd på meg selv i går, men det var jo bare min egen skyld at jeg ble så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i dag. Første skikkelige menstrasjon etter jeg avbrøt prøverørsforsøket.

Jævlig vondt i magen.

Og vondt i hjertet når jeg tenker på hva jeg har gjort mot eks.

Innerst inne så vet jeg at jeg gjorde det rette når jeg gjorde det slutt istede for å gjennomføre forsøket, men han ser det ikke på den måten. Han klarer ikke skjønne hvordan jeg kunne gå så langt før jeg gjorde det slutt. Jeg måtte jo ha hatt disse tankene en stund.

Skjønner godt at han synes det er rart.

Jeg hadde visst en stund at noe var galt, men jeg ville ikke tenke på det.

Han har så mange spørsmål og jeg vil gjerne gi han svar, men ofte så vet jeg ikke svaret selv.

Hvordan jeg kunne gjøre det, hvorfor, hvor lenge har jeg tenkt på det, når sluttet jeg å elske han. Hundrevis av spørsmål som sikkert gjør han gal, men jeg klarer rett og slett ikke svare på det. Jeg husker ikke når ting skjedde, og jeg aner ikke hvorfor.

Det går ganske bra med meg, men når jeg blir sittende alene så kommer tankene.

Jeg tenker at han alltid vil huske meg som den jenta som dumpet han midt i et prøverørsforsøk. Det høres helt forferdelig ut.

Han ringer meg ikke så ofte nå. Snakket med han på julaften, da var han veldig trist.

Sendte han ei melding på kvelden og takket for gaven, men fikk ikke svar.

Tidligere i dag fikk jeg melding fra han der han lurte på om han kunne låne bilen.

Jeg ringte han tilbake, men han sa ikke så mye.

Det er så mye bedre når vi snakker normalt sammen, sånn som vi gjorde rett før jul. Men jeg skjønner at det er vanskelig for han, iallefall nå. Etterhvert kan vi nok snakke sammen som venner.

Det passet dårlig at han skulle låne bilen i dag,så han skulle ordne seg på en annen måte.

Jeg får helt panikk av tanken på å ikke komme meg ut. Må være hos noen, ha planer hele tiden. Kan godt sitte hjemme i mange timer bare jeg vet at jeg har en avtale senere.

Helt siden det ble slutt,så har det gått i ett. Føler at jeg ikke har fått tid til å tenke i det hele tatt. Det stresser meg litt, er redd for å få en reaksjon senere, men samtidig så er jeg glad for at jeg slipper å være helt knust nå.

Nå vil jeg bare at 2008 skal komme med nye muligheter.

Jeg vil ordne opp i alt som må ordnes opp i mellom meg og eks,så håper jeg vi kan fortsette å ha kontakt som venner.

Vil komme meg videre i livet.

Helt sykt å tenke på at jeg kunne vært gravid nå.

Herregud,nesten som om jeg har fortrengt den delen av livet mitt. Eller, at det var en del av livet mitt. Jeg hadde samboer, hus og skulle kanskje få baby.

Føles som en evighet siden jeg levde det livet.

Nå er alt bare kaos, jeg vet ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen,så vondt jeg har i magen!

Tenkte jeg skulle se en episode av LOST nå. Det er så rart å være hjemme alene.. Sist jeg så lost, så bodde eks her.

Tidligere i dag skulle jeg sette melken inn i kjøleskapet. Da så jeg dressingen og fikk en skikkelig vond følelse i magen. Har ikke spist av dressingen siden eks spiste sammen med meg.

Så mye rart man reagerer på altså.

Jeg føler jeg har vært så slem mot han.

Har så utroig dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Annie :klemmer:

Satte meg ned for å se LOST i går kveld,men klarte ikke konsentrere meg,så jeg ringte eks. Han var ut på byen for å ta et par øl, men var ikke full. Vi pratet litt og jeg fortalte at jeg hadde det litt vanskelig for tiden. Han sa at hvis jeg ville prate mere så kunne jeg komme å hente han i byen,så kunne vi kjøre en tur eller noe.

Hadde ikke ro på meg til å sitte her hjemme,så jeg hentet han.

Jeg fortalte hva som plaget meg, at jeg hadde så dårlig samvittghet for at jeg har behandlet han som jeg har gjort.De fleste av gangene jeg har kjeftet,så har jeg ikke hatt grunn til det.

Vi pratet i ca 1 1/2 time og det gjorde så godt! Både for meg og eks.

Han sa at syntes det var så godt å se at jeg viser følelser igjen. Jeg har stengt alt ute tidligere, ville ikke vise han at jeg var trist og lei meg. Ville egentlig ikke innrømme det for meg selv heller, for det gjorde så vondt.

Eks har syntes det har vært vanskelig at jeg har vært sånn,for da virker det som om jeg ikke bryr meg i det hele tatt.

Vi ble enige at vi skal vente til over nyttår med å snakke om hus og fordeling, og så skal bare han og jeg høre på hverandre, og ikke bry oss om hva alle rundt oss mener vi skal gjøre. Det er selvfølgelig fint med gode råd, men alle mener så utrolig mye når de egentlig ikke har peiling på hvilke avtaler jeg og eks har.

Jeg er så sliten nå. Trenger å sove.

I kveld skal jeg på middag og film hos kompis S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde godt med litt søvn! Skulle gjerne ha sovet lenger,men ble vekket av kompis som ringte.

Nå skal jeg dusje og ordne meg,så drar jeg ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst,Annie :klemmer:

Sovnet i 01-tiden i natt. Våknet kl 03 og måtte spy. Etter det sovnet jeg rask og sov til langt på dag. Mye bedre når jeg våknet. Har fått i meg litt mat og masse drikke.

Vond følelse inni meg. Har hatt det siden i går kveld. Jeg er alene hjemme,tenker på ting som var, ting jeg aldri skal oppleve igjen, savner.

Det er over en måned siden det ble slutt, men jeg har ikke hatt tid til å tenke over ting i det hele tatt. Har ikke klart å være alene hjemme, har fortrengt alle vonde tanker.

En gang så må de jo komme, jeg kan vel ikke fortrenge for alltid?

Jeg har til og med tenkt at jeg har valgt feil, at jeg burde bli hos eks. Jeg som har vært så skråsikker.

Men jeg vet egentlig at jeg har gjort det som er riktig for meg. Det er vel helt normalt å tvile av og til? Vil tro det er normalt å tvile mere enn det jeg har gjort disse ukene.

Eks ringer ikke så ofte lenger. Etter jeg tok kontakt for 2-3 dager siden,så har jeg ikke hørt fra han.

Han sier han gjerne vil prate med meg,men at han får det så mye verre etterpå. Derfor prøver han å unngå å ta kontakt. Det går bedre med han i perioder,men han sliter fremdeles.

Jeg sitter her i huset som var vårt, med tingene våre rundt meg.

Jeg sitter helt alene og ser film. Og jeg tenker at sist jeg gjorde det,så satt sambo på loftet og spilte xbox. Han var i huset, han kom ned og ga meg et kyss av og til.

Jeg var ikke alene, selv om jeg av og til følte meg veldig ensom.

Jeg klarer ikke være her mere. Jeg må ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville egentlig bare gi deg en klem, og ønske deg god bedring! Jeg syns du virker til å være en utrolig flott jente! :)

Ønsker deg et riktig godt nyttår, og håper at 2008 bringer mye godt med seg for deg!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange klemmer til MissS,jenta27 & Lipstick :klemmer: :klemmer:

Jeg dro til mamsen og har vært der hele kvelden.

Når jeg skulle hjem,så kjørte jeg en laang tur og tenkte og tenkte.

Tvang meg selv til å tenke på triste ting. Gråt masse mens jeg kjørte.

Føler at jeg tenke gjennom de triste tingene for at jeg skal bli ferdig med det.

Er så redd for å gå på en smell senere hvis jeg bare skyver alt bort nå.

Det er så fryktelig vondt å komme hjem til et tomt hus. Har lyst å ringe eks hele tiden.

Men jeg kan selvfølgelig ikke gjøre det. Vet jeg gjør det vanskelig for han da, gir han forhåpninger om at ting kan ordne seg. Dessuten kan jeg ikke ringe han nå når jeg trenger trøst. Har avvist han så mange ganger når han trengte noen å snakke med, så skal han liksom være bra nok for meg nå når jeg er helt alene. Nei,det går ikke.

Det var egentlig feil av meg å si at jeg har avvist han mange ganger. Jeg har sagt han kan ringe når han vil, og det har han gjort. De første ukene ringte han maaange ganger om dagen, og jeg tror aldri jeg avviste han.

Det var enkelte ganger jeg ikke tok telefonen,men da ringte jeg tilbake etter en stund. Men det var flere ganger han kanskje følte seg avvist fordi jeg var så sliten og lei av alt at jeg ble sur og sint.

Jeg skulle ikke ha vært sint på han, han fortjener det ikke. Jeg skulle bare ha vært snill og gjort det jeg kunne for at han skulle ha det så bra som mulig.

Det er så vondt å tenke på at uansett hvordan jeg oppfører meg mot han nå,så kan jeg ikke ta tilbake det som har vært.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg og legger meg. Håper jeg sovner med en gang. Vil ikke ligge å tenke! Må ligge på gjesterommet,for eks har fått senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...