MrsP Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #961 Del Skrevet 10. desember 2007 Akkurat nå har jeg det veldig,veldig vondt. Sitter her og prøver å ta meg sammen for å ikke få helt panikk. Kvalm,vondt i magen,vondt i hjertet. Er alene hjemme. Skal legge meg snart. Er stuptrøtt,så jeg tror jeg skal klare å og sovne før tankene tar helt over. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. desember 2007 #962 Del Skrevet 11. desember 2007 Brudd ER vonde. Det er på den måten man kommer over det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #963 Del Skrevet 11. desember 2007 på Annie! Dagen i dag har ikke vært noe særlig. Nesten så jeg ikke kom meg på jobb i morges, for alt virket så tungt. Har vært helt fjern hele dagen, og har ikke fått i meg mat. Er hjemme nå. Har pratet med sambo på telefonen og det hjalp litt. Nå skal jeg dusje,så skal jeg på middag hos en kompis om et par timer. Trenger å prate! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 11. desember 2007 #964 Del Skrevet 11. desember 2007 stor Håper kvelden gjør deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #965 Del Skrevet 11. desember 2007 stor Håper kvelden gjør deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. desember 2007 #966 Del Skrevet 11. desember 2007 Du må huske å spise, vennen! Håper du får en bedre kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #967 Del Skrevet 11. desember 2007 Du må huske å spise, vennen! Håper du får en bedre kveld Alltid når jeg har det vanskelig så slutter jeg å spise. Når jeg ikke har kontroll på noe annet i livet mitt og alt er vondt,så føler jeg at det hjelper å bestemme meg for å ikke spise selv om jeg er sulten. Sykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #968 Del Skrevet 11. desember 2007 Har dusjet. Legger meg på sofaen og venter på telefon fra kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. desember 2007 #969 Del Skrevet 11. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #970 Del Skrevet 11. desember 2007 tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #971 Del Skrevet 11. desember 2007 Føler meg bedre nå. Har pratet med kompis S. Men det er fremdeles en klump inni meg som ligger der og murrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. desember 2007 #972 Del Skrevet 11. desember 2007 Innom med en førjuls - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #973 Del Skrevet 11. desember 2007 Innom med en førjuls - Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. desember 2007 #974 Del Skrevet 11. desember 2007 Tenker på deg og håper klumpen i magen forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #975 Del Skrevet 12. desember 2007 Den klumpen er sikkert en kombinasjon av dårlig samvittighet og sorg. Men tenk at du har gjort det rette, da vil det bli bedre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 12. desember 2007 #976 Del Skrevet 12. desember 2007 Må si meg enig med Annie: Det er nok en blanding av dårlig samvittighet og sorg. Dårlig samvittighet skal du ikke ha, men jeg skjønner likevel om den ligger og ulmer litt. Sorg er en rar ting. Ofte gir den utslag uten at man skjønner det, og av og til tar den rett og slett overhånd. Du og Sambo har vært sammen så lenge, det er bare naturlig at du må gjennom disse vonde tingene, dessverre. Men vi er her for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #977 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Mayamor,Advena & Annie! Tror dere har mye rett i det dere skriver. Jeg har slitt med dårlig samvittighet fordi jeg har gjort at eks har det så vondt. Og så har jeg dårlig samvittighet for at jeg har blitt sint på han etter bruddet. Når hodet mitt har sagt stopp,så har jeg kjeftet på han. Han prøver alt han kan for å være snill og god,og han har gjort alt så mye lettere ved å oppføre seg sånn. Virker som om han har det litt bedre nå. Han var akkurat innom for å hente bilen. Jeg har vært på jobb og nå er jeg stuptrøtt. Skal legge meg på sofaen å sove et par timer. Endret 12. desember 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #978 Del Skrevet 12. desember 2007 Tror du gjør lurt i å slappe av når du trenger det nå. Det siste du behøver nå er at du brenner lyset i begge ender.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #979 Del Skrevet 12. desember 2007 Tror du gjør lurt i å slappe av når du trenger det nå. Det siste du behøver nå er at du brenner lyset i begge ender.. Føler at jeg holder på å slite meg helt ut.. Jobber mye for tiden, men det verste er egentlig alt som skjer utenom jobben. Hodet er fullt av tanker, og jeg har masse som burde vært ordnet opp i. Økomomien min, hus som skal selges, selge gammel bil,kjøpe ny bil, dele alt jeg eier sammen med sambo osv osv. Listen er laaang! Så er det jul snart og det er alltid stress. Har endel gaver i boks,men mangler fremdeles de "verste" (altså de som er vanskeligst å komme på noe å kjøpe til). Har avtale med søster om hjelp til julevasken av huset. Er spent på hvordan det blir i jula. Skal jeg ha juletre? Er jo nesten ikke hjemme allikevel. Vil gjerne pynte,så bestis har sagt at hun kommer for å pynte huset sammen med meg, og det gjør det mye koseligere. Snille bestis! I begynnelsen var det mye "mas" fra alle rundt meg, spesielt sambo. Det har blitt roligere på den kanten nå. Men allikevel så er jeg like stresset i hodet mitt. Føler at jeg ikke har kontroll på noe. Så har jeg i tillegg plutselig fått denne vonde følelsen inni meg som gjør alt så mye verre. Jeg er ikke redd for at jeg har begynt å angre på valget jeg har tatt, det vet jeg at jeg ikke kommer til å gjøre. Denne vonde klumpen er nok en blanding av mange ting, jeg vet hva hovedproblemet er, men vil ikke skrive så mye om det nå. Gleder meg til alt er ordnet og jeg kan fortsette med livet mitt på ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. desember 2007 #980 Del Skrevet 13. desember 2007 Så bra at du får hjelp nå før jul da, det syns jeg du skal ta imot. Både for det sosiale sin skyld og for at du ikke skal slite deg helt ut Angående juletre så går det jo an å kjøpe ett lite ett i plastikk også da, det har vi. Jeg skal ikke ha ordentlig juletre før vi skal feire her hjemme. Håper den vonde klumpen din forsvinner snart slik at du får det bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå